Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK


Archiwum Shoutboxa
avatar
Hej Misie. <3 Troll
avatar
no niestety ja modeli giantsowych nie wydaje
avatar
co wy morzecie wiedziec
avatar
@lookee86 szkoda... No widziałem tego forszaja - git malina się zapowiadaBig Grin
avatar
@Misio obecnie pełną parą pracuje nad fortschrittem E512 ktory niebawem zostanie wydany
avatar
@Misio - po pierwsze to nie był mój Bizon tylko Marcello, a poza tym model Giantsa jes o wiele lepszej jakości dlatego też tamtego bizona porzuciłem.
avatar
@lookee86 obiecałeś kiedyś, że najprawdopodobniej swojego wydasz...
avatar
@LOLLL116 - w sumie to szkoda, bo zapowiada się nieźle
avatar
@Małorolny92 nie bo to nie moj tylko giantsowy
avatar
@Ziuta model robiony od zera w Maya
avatar
@lookee86 nie wiem co może być problemem, GE nie zgłasza żadnych błędów. Czy konwertujesz i w czym model był robiony??
avatar
@Ziuta możesz podsunąć jakieś rozwiązanie?
avatar
@lookee86 coś się skopało chyba przy konwercie do I3D bo po wyłączeniu "Non Renderable" nie widać modelu, a powinno być
avatar
@Ziuta - PW
avatar
@lookee86 podeślij ten fillVolume co nie działa
avatar
@Ziuta no właśnie mam je równoległe do siebie i proste - nie jest to o czym bym nie wiedział Big Grin
avatar
@marcin21014 są 3 możliwości dodania konfiguracji do danego ciągnika: 1) XML ciągnika, 2) Plik gearboxAddonConfig.xml wrzucasz do folderu z modami (tyle że w MP jest wtedy taki problem że nie jest on synchronizowany), 3) Dodajesz mod "gearboxAddonConfig.zip" z tym plikiem "gearboxAddonConfig.xml" i wtedy na MP trzeba ZIP przesłać więc wszyscy mają tą samą konfiguracje. No można jeszcze dodać konfigurację do gearboxAddonConfig.xml w archiwum modu skrzyni, ale to znowu wymaga ingerowania w archiwum od skrzyni
avatar
@lookee86 fillVolume musi mieć górną i dolna ścianę równoległą do siebie i muszą być proste jak stół, pozostałe możesz sobie wyginać jak chcesz
avatar
@Ibrakadabra nie ujęcie tylko talerzowke mi kolega zaprogramowal Troll
avatar
;>


Menu