Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK


Archiwum Shoutboxa
avatar
Giants czesto przepuszcza bledy ktore widac a te ktorych nie widac musimy poprawiac
avatar
@lookee86 przepuścili wam forsza mimo że słoma z wytrząsaczy sypie się przez te dwie blachy na dole (bez sieczkarni), a animacja wyjścia działa tylko przy wysiadaniu, a przy wsiadaniu już nie? Forszaj ogólnie fajny - gratulacje Smile
avatar
Tak
avatar
;>
avatar
Mefiu jesteś?
avatar
@Misio dokładnie..
avatar
@Ibrakadabra ...w którym będzie więcej postów niż u nas shoutów w Shoutboxie Troll Troll
avatar
myślę że wielu ...a póżniej bedzie dział problemy..
avatar
@Ibrakadabra ciekawe ilu zapaleńców chętnych do płacenia za kota w worku jeszcze znajdą Troll
avatar
@Misio teraz to sami samobuja sobie wbili ... choć ls19 ma być na nowym silniku grafy ..to i tak będzie numer 1
avatar
@Ibrakadabra jeśli za samo demo tyle kasy chcą, to ja już o nich zapomniałem Troll i jeszcze te wymagania sprzętowe - ręce i nogi opadają wleb
avatar
@pawlo101299 ta no wiem ... demo a wymogi jak pod wiedzmina
avatar
Troll
avatar
avatar
@Ibrakadabra te cc to gówno bez optymki skoro w rekomendowanej jest gtx 1070 a to demo człowieku Big Grin to jaka karta na pełną wersję? kilka gtxów 1080?
avatar
@Ibrakadabra chłopaki fiatem dadzą radę, tym bardziej że temu z MTZ-a flaszkę zarekwirowali Troll a z kasą niestety racja puknijsie
avatar
wolę kupic ls19 i pozostać z ls-em puki co... choć c&c kusi realizmem ..ale
avatar
@Misio nocóż kasa musi się zgadzać...choc sam czekałem na premierę ..ale ni hu hu ..
avatar
@Misio to już nie 1 raz u nich w sumie Big Grin przed tym ludzie im gruby hajs płacili żeby im alphe dali teraz znowu za demo też gruby hajs
avatar
@pawlo101299 no to już jaja żeby za demo płacić i to taką kasę. Kiedyś demo za friko było żeby ludzi zachęcić do kupna...


Menu