Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Problem z GE
#1
Witam. Mój kolega tworzy mapę do FS17. Gdy ostatnio dodał nowe modele i włączył Giants Editora były one białe. Tak samo po wejściu do samej gry, również były białe. Nie wszystkie!


Oto LOG z giantsa http://www15.zippyshare.com/v/2GXkeQFI/file.html





 
Taka tam sobie reklama.
#2
A modele są z innej mapy czy ściągnięte z jakieś strony ?
 
#3
Są ściągnięte z strony. Nawet jeden jest z głównej strony FS, a stracił TXT.





 
#4
Coś musi źle robić. Napisz jak on dodaje te modele a ja napiszę ci co robi źle...
 
#5
A tekstury wrzucil do mapy? A jeśli tak to czy ścieżki do tekstur sa poprawne?
 
#6
1. Wchodzi na stronę z modami/modelami, pobiera model.
2. Przenosi pobrany model do folderu (obiekty) w pliku mapy.
3. Otwiera mapę i dodaje model.
(Tak było na samym początku)

4. Po dodaniu modelu do mapy i ustawieniu, zapisał.
5. Dodał kolejne modele w taki sam sposób, ale przy kolejnym wejściu do Giantsa i ustawieniu na mapie, wcześniejsze modele nie miały tekstur, czyli były białe.





 
Taka tam sobie reklama.
#7
Ale nie wystarczy dodać samych modeli. Należy również ustalić ścieżkę do tekstur.
 
#8
Niech przez GE pobiera te modele, wtedy się od razu do folderu mapy wrzucą i poprawnie zaimportują na mapę i po zapisie poprawnie ścieżki do texti się zapiszą.
 
#9
(02-08-2018, 22:29)Ziuta napisał(a): Niech przez GE pobiera te modele, wtedy się od razu do folderu mapy wrzucą i poprawnie zaimportują na mapę i po zapisie poprawnie ścieżki do texti się zapiszą.

Możesz wytłumaczyć jak pobierać modele przez GE, ogólnie to co powiedziałeś.


Mój kolega zrobił to w taki sposób: 1. Pobrał wiatę, otworzył plik i3d wiaty w GE i zapisał (Save AS) w mapa/map0/obiekty
2. Potem przeniósł z pobranej wiaty plik texty.png czyli odpowiadający za texture i wrzucił go do folderu z wiatą, ale już w mapa/map01/obiekty/wiata
3. W mapa/map01/obiekty/wiata/wiata.i3d otworzył za pomocą notepad++ i w ścieżce dodał ten plik, który wcześniej przeniósł czyli texty.png i zapisał, otworzył mapę, importował obiekt i ma białe textury
4. Jak wcześniej zrobił pobrał, wkleił folder do obiektów z mapy, importował, to nie było białe. Zapisał, otworzył po jakimś czasie i reszta obiektów straciła textury.





 
#10
Musisz wejść w Window->Prefabs...
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z połączeniem grą wieloosobową wybija problem Kinder Buenoo 0 271 11-08-2018, 00:43
Ostatni post: Kinder Buenoo
  Edycja Map,problem z wyjściem z gry koral 8 389 11-06-2018, 18:41
Ostatni post: koral
  Problem z bizonem JózekZbagien 2 302 11-06-2018, 16:50
Ostatni post: JózekZbagien
  Big problem Karol Tymoszuk 1 268 10-31-2018, 23:14
Ostatni post: Ziuta
  Problem z hederem 8MG 1 300 10-28-2018, 17:27
Ostatni post: 8MG
  problem z kombajnem 8MG 1 232 10-25-2018, 14:23
Ostatni post: 8MG
  CoursePlay 5 problem z lemkenem diamant 12 arek2187 3 234 10-25-2018, 00:05
Ostatni post: Ziuta
  Problem z ts3 i fs17 TRoox PL 0 309 10-15-2018, 15:37
Ostatni post: TRoox PL
  Shamrock Valley problem TheDamian5435 4 254 10-14-2018, 20:37
Ostatni post: TheDamian5435
  Problem z mapami hardkor321 4 244 10-14-2018, 10:11
Ostatni post: agRush2k



Przegląda: 1 gości

Menu