Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Problem z GE
#1
Witam. Mój kolega tworzy mapę do FS17. Gdy ostatnio dodał nowe modele i włączył Giants Editora były one białe. Tak samo po wejściu do samej gry, również były białe. Nie wszystkie!


Oto LOG z giantsa http://www15.zippyshare.com/v/2GXkeQFI/file.html





 
Taka tam sobie reklama.
#2
A modele są z innej mapy czy ściągnięte z jakieś strony ?
 
#3
Są ściągnięte z strony. Nawet jeden jest z głównej strony FS, a stracił TXT.





 
#4
Coś musi źle robić. Napisz jak on dodaje te modele a ja napiszę ci co robi źle...
 
#5
A tekstury wrzucil do mapy? A jeśli tak to czy ścieżki do tekstur sa poprawne?
 
#6
1. Wchodzi na stronę z modami/modelami, pobiera model.
2. Przenosi pobrany model do folderu (obiekty) w pliku mapy.
3. Otwiera mapę i dodaje model.
(Tak było na samym początku)

4. Po dodaniu modelu do mapy i ustawieniu, zapisał.
5. Dodał kolejne modele w taki sam sposób, ale przy kolejnym wejściu do Giantsa i ustawieniu na mapie, wcześniejsze modele nie miały tekstur, czyli były białe.





 
Taka tam sobie reklama.
#7
Ale nie wystarczy dodać samych modeli. Należy również ustalić ścieżkę do tekstur.
 
#8
Niech przez GE pobiera te modele, wtedy się od razu do folderu mapy wrzucą i poprawnie zaimportują na mapę i po zapisie poprawnie ścieżki do texti się zapiszą.
 
#9
(02-08-2018, 22:29)Ziuta napisał(a): Niech przez GE pobiera te modele, wtedy się od razu do folderu mapy wrzucą i poprawnie zaimportują na mapę i po zapisie poprawnie ścieżki do texti się zapiszą.

Możesz wytłumaczyć jak pobierać modele przez GE, ogólnie to co powiedziałeś.


Mój kolega zrobił to w taki sposób: 1. Pobrał wiatę, otworzył plik i3d wiaty w GE i zapisał (Save AS) w mapa/map0/obiekty
2. Potem przeniósł z pobranej wiaty plik texty.png czyli odpowiadający za texture i wrzucił go do folderu z wiatą, ale już w mapa/map01/obiekty/wiata
3. W mapa/map01/obiekty/wiata/wiata.i3d otworzył za pomocą notepad++ i w ścieżce dodał ten plik, który wcześniej przeniósł czyli texty.png i zapisał, otworzył mapę, importował obiekt i ma białe textury
4. Jak wcześniej zrobił pobrał, wkleił folder do obiektów z mapy, importował, to nie było białe. Zapisał, otworzył po jakimś czasie i reszta obiektów straciła textury.





 
#10
Musisz wejść w Window->Prefabs...
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z modem Seasons Krejs Tv 4 246 03-24-2018, 14:25
Ostatni post: Krejs Tv
  Problem z mapą na Multiplayer dudek15a 5 189 03-20-2018, 13:29
Ostatni post: Dzi4d3k
  Problem GE zajawkowiecone 7 305 03-18-2018, 14:13
Ostatni post: Ziuta
  Problem z uruchomieniem gry. Piotrek Groński 2 160 03-18-2018, 11:43
Ostatni post: agRush2k
  Problem z dedykiem Bobik1253 2 163 03-08-2018, 22:26
Ostatni post: Bobik1253
  problem ze skryptem the trawatv 0 178 03-07-2018, 20:38
Ostatni post: the trawatv
  Problem z Multiplayer Damian Rydel 0 172 03-07-2018, 00:15
Ostatni post: Damian Rydel
  Edycja mapy - problem Mateusz Gabrahn 6 349 03-04-2018, 19:25
Ostatni post: Mateusz Gabrahn
  problem z giants editor konrad.230 5 280 03-03-2018, 12:15
Ostatni post: konrad.230
  problem z mapą 8MG 0 183 03-02-2018, 16:27
Ostatni post: 8MG



Przegląda: 1 gości

Menu