Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Drzewo w season mod
#1
Witam.

Robię mapę i mam oryginalne drzewwa na mojej mapce które podczas zimy w grze nie mają liści ale te które wyglądają bardziej polsko ale mają zachowane te same pliki co oryginal i sa liscie. Co odopowiada za "gubienie" lisci? 

Z góry dziękl
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Mod Season, domyślnie steruje on wyglądem wszystkich roślin dostępnych na podstawowych mapach, jeśli masz jakieś inne to musisz dodać własne linijki do odpowiedniego pliku, aby ten mod mógł też i tymi roślinami sterować podczas pór roku.
 
#3
A może by wystarczyło pozmieniac nazwę plików tego drzewa na takie które mod steruje np Birch czy inne.
 
#4
nazwę możesz zmienić ale nie wiadomo jak jest struktura tego drzewa w i3d.

Przed zmianą porównaj z takim co działa
 
#5
Z tego co pamiętam to to nie rozpoznaje drzew po nazwie i3d tylko materiału do którego przypisana jest tekstury i ten materiał podmienia na swój odpowiedni dla danej pory roku.
 
#6
Po nazwach też

tu masz wpisy z xml textures.xml

<!-- Maple -->
<texture shapeName="maple_stage5" secondaryNodeName="attachments" to="mapleBranch_summer" />
<texture shapeName="maple_stage5" secondaryNodeName="LOD0" to="mapleTrunk_any" />
<texture shapeName="maple_stage5" secondaryNodeName="LOD1" to="maple5LOD_summer" />

<!-- Oak -->
<texture shapeName="oak_stage4" secondaryNodeName="attachments" to="oakBranch_summer" />
<texture shapeName="oak_stage4" secondaryNodeName="LOD0" to="oakTrunk_any" />
<texture shapeName="oak_stage4" secondaryNodeName="LOD1" to="oak4LOD_summer" />

<!-- Poplar -->
<texture shapeName="poplar_stage5" secondaryNodeName="attachments" to="poplarBranch_summer" />
<texture shapeName="poplar_stage5" secondaryNodeName="LOD0" to="oakTrunk_any" />
<texture shapeName="poplar_stage5" secondaryNodeName="LOD1" to="poplar5LOD_summer" />

<!-- Poplar for old Goldcrest Valley -->
<texture shapeName="poplar_satge5" secondaryNodeName="attachments" to="poplarBranch_summer" />
<texture shapeName="poplar_satge5" secondaryNodeName="LOD0" to="oakTrunk_any" />
<texture shapeName="poplar_satge5" secondaryNodeName="LOD1" to="poplar5LOD_summer" />
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Chyba wiem jak to wykonać. Pobawić się w GE. W transform dobrze działającego drzewa powklejac w odpowiednie miejsca.Np LOD0 to całe drzewo. wiec trzeba wkleić tamto i zmienić nazwę na LOD0 pożniej w tym attachment to liście których pożniej nie ma. Więc też trzeba podmienić i powinno działać. Bo tak jak wyżej^ te wpisy dotyczą nazwy w i3d a nie ma nic o nazwach textur. Wiec powinno działać. Sprawdzę i powiem czy zadziałało Big Grin Dzięki za zaangażowanie Big Grin Leci Lapka Big Grin
 
#8
też tak robiłem jak piszesz
 
#9
Czyli zmieniło się trochę od v1.0, ale wiecie że nie musicie nazw zmieniać tylko po prostu swoje linijki że swoimi nazwami dodać i nazwy na jakie ma zamienić.
 
#10
Dokładnie można na dwa sposoby
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kostki i season XEnter 3 255 06-19-2018, 21:44
Ostatni post: Bojan PL
  Zwierzęta i Season mod 04johny99 4 473 03-29-2018, 12:37
Ostatni post: smvn3412
  Season i bele kiszonki siemka123 6 377 03-29-2018, 00:42
Ostatni post: Dzi4d3k
  Polska mapka z Season marcinexx 0 271 03-19-2018, 12:33
Ostatni post: marcinexx
  season densinity map size problem criss20ster 1 428 02-28-2018, 11:58
Ostatni post: Dzi4d3k
  bele- mod season patryk9523 4 453 01-12-2018, 16:59
Ostatni post: kosmiak0
  The Old Valley Farm problem season. TheDamian5435 2 389 12-29-2017, 04:23
Ostatni post: Vozer
  Season problem w logu criss20ster 0 393 12-08-2017, 18:46
Ostatni post: criss20ster
  Drzewa na Mazurach - Season lodowy wilk 2 492 11-27-2017, 22:47
Ostatni post: lodowy wilk
  season mod esa123 4 695 11-07-2017, 16:39
Ostatni post: esa123



Przegląda: 1 gości

Menu