Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Drzewo w season mod
#11
Tak. Tylko te linijki gdzie dodać ? W modzie? A chodzi o to żeby pożniej gdy wydam wszystkim na tym modzie działało. Chyba że źle rozumiem.

Bo nie ukrywam lepiej by mi było zmienić te linijki bo już na mapie mam trochę tych drzew a tak to bawiąc się w GE będę musiał je od nowa stawiać w tych miejscach co były.

Tylko jak może któryś z was to podajcie do czego mam dopisać te linijki i będzie git Big Grin
 
Taka tam sobie reklama.
#12
Linijki dopisz do tego pliku xml co ja podałem.

Tylko pamiętaj że struktura drzewa w i3d musi być taka jak ori FS 17
 
#13
Tylko jeżeli zedytuje to w season mod będzie działać to tylko u mnie. a ci co będą mieli nie edytowaną wersję nie będzie to działało. Więc muszę znaleźć inne rozwiązanie.
 
#14
to edytuj drzewa na mapie pod sezona i po problemie
 
#15
Własnie próbowałem. I jest problem. Załóżmy że:

1-drzewo te co chce edytować
2-drzewo które jest oryginalne

1 robię tak że w nazwie robię "2" Następnie w 1 naywam indeksy tak jak śą nazwane w oryginale Czylo LOD0 i LOD1 oraz w LOD0 liście nazywam attachments. I wszystko pięknie. Ale gdy wchodzę do gry mam rozciągniętą texture z 2 a w wczesnej wiośnie gdy powinny być gałązki mam też te z 2 i w dodatku gdzie nie gdzie są białe kwadraty na nich z texturą kory drzewa.

Dzewo te co edytuje ale nie działą z seazon wygląda tak:
http://pokazywarka.pl/ubrt9f/

Drzewo po lewej oryginalne i po prawej te co edytuje i działa ale wygląda tak:
http://pokazywarka.pl/ld9gej/
 
#16
Wygląda tak bo jest inaczej tekstura rozmieszczona na modelu drzewa.
Musiałbyś od nowa tekstury układać na modelu.
 
Taka tam sobie reklama.
#17
Tak to wiem. Tylko chodzi o to jak zrobić żeby czytali texury z tego drzewa co edytuje ?
 
#18
<textures overwrite="true" materialHolder="../resources/replacementTextures/materialHolder.i3d" alphaBlending="false" blendingMaterialHolder="../resources/replacementTextures/materialHolderBlending.i3d" textureMemoryUsage="31457280">

to jest ścieżka do pliku i3d z drzewem i tex pokombinuj troche
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kostki i season XEnter 3 254 06-19-2018, 21:44
Ostatni post: Bojan PL
  Zwierzęta i Season mod 04johny99 4 473 03-29-2018, 12:37
Ostatni post: smvn3412
  Season i bele kiszonki siemka123 6 377 03-29-2018, 00:42
Ostatni post: Dzi4d3k
  Polska mapka z Season marcinexx 0 269 03-19-2018, 12:33
Ostatni post: marcinexx
  season densinity map size problem criss20ster 1 427 02-28-2018, 11:58
Ostatni post: Dzi4d3k
  bele- mod season patryk9523 4 451 01-12-2018, 16:59
Ostatni post: kosmiak0
  The Old Valley Farm problem season. TheDamian5435 2 387 12-29-2017, 04:23
Ostatni post: Vozer
  Season problem w logu criss20ster 0 391 12-08-2017, 18:46
Ostatni post: criss20ster
  Drzewa na Mazurach - Season lodowy wilk 2 490 11-27-2017, 22:47
Ostatni post: lodowy wilk
  season mod esa123 4 693 11-07-2017, 16:39
Ostatni post: esa123



Przegląda: 1 gości

Menu