04-19-2016, 15:42
witam. chciałem dodac do mapy dodać animowane błoto ale nwm jak. jest wpis ale nie umiem tego zrobic bardzo prosze o pomoc
<!-- Jak dodać błoto do mapy -->
<Plik textury>
<File fileId="129" filename="textures/terrain/dirt_diffuse2.dds" relativePath="true"/>
<material>
<Material name="dirtyMaterial" materialId="42" ambientColor="1 1 1" customShaderId="49">
<Texture fileId="129"/>
<CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
<CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.3 0.1 0 0"/>
</Material>
<!-- Trzeba później znaleźć customShaderId od np.: foliageWheat_mat -->
<foliage>
<FoliageSubLayer name="dirty" densityMapTypeIndex="15" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="42" cellSize="8" viewDistance="195" objectMask="65520" distanceMapIds="128" distanceMapUnitSizes="128" repeatLastDistanceMap="true" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="2" width="0.5" height="0.05" widthVariance="0" heightVariance="0.01" horizontalPositionVariance="0.01" numStates="9" blockShapeId="7"/>
<!-- Jeśli wyglą błota jest inny od zamierzanego wystarczy zmienić blockShapeId na te z np.: dryGrass_windrow. -->
<modDesc>
<specializations>
<specialization name="terrainControl" className="terrainControl" filename="scripts/terrainControl.lua" />
</specializations>
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/SchlammLoch.lua" /> Â
</extraSourceFiles>
to jest ten wpis prosił bym o pokazanie lub napisanie krok po kroku co mam zrobic
<!-- Jak dodać błoto do mapy -->
<Plik textury>
<File fileId="129" filename="textures/terrain/dirt_diffuse2.dds" relativePath="true"/>
<material>
<Material name="dirtyMaterial" materialId="42" ambientColor="1 1 1" customShaderId="49">
<Texture fileId="129"/>
<CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
<CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.3 0.1 0 0"/>
</Material>
<!-- Trzeba później znaleźć customShaderId od np.: foliageWheat_mat -->
<foliage>
<FoliageSubLayer name="dirty" densityMapTypeIndex="15" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="42" cellSize="8" viewDistance="195" objectMask="65520" distanceMapIds="128" distanceMapUnitSizes="128" repeatLastDistanceMap="true" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="2" width="0.5" height="0.05" widthVariance="0" heightVariance="0.01" horizontalPositionVariance="0.01" numStates="9" blockShapeId="7"/>
<!-- Jeśli wyglą błota jest inny od zamierzanego wystarczy zmienić blockShapeId na te z np.: dryGrass_windrow. -->
<modDesc>
<specializations>
<specialization name="terrainControl" className="terrainControl" filename="scripts/terrainControl.lua" />
</specializations>
<extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/SchlammLoch.lua" /> Â
</extraSourceFiles>
to jest ten wpis prosił bym o pokazanie lub napisanie krok po kroku co mam zrobic