Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Wybór tekstury.
#1
Witam.
Czy da się zrobić tak abym mógł wybrać z menu sklepu teksturę obiektu (np maska,błotnik) i zastąpić ją inną. Nie chodzi o multikolor ale o same podmienianie tekstur już z gry Smile
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Da się tak w designConfiguration.
Przykład ode mnie:

<designConfiguration name="nazwaKonfiguracji" price="cena" icon="ikonka.png">
....<material node="0>0" refNode="0>0|12|2|1" />

gdzie:
node - oznacza index elementu w którym textura ma się zmieniać
refNode - oznacza index kostki z materiałem (matHolder) którym się zastąpi ten z określonego elementu.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
#3
(08-19-2018, 15:02)agRush2k napisał(a): Da się tak w designConfiguration.
Przykład ode mnie:

<designConfiguration name="nazwaKonfiguracji" price="cena" icon="ikonka.png">
....<material node="0>0" refNode="0>0|12|2|1" />

gdzie:
node - oznacza index elementu w którym textura ma się zmieniać
refNode - oznacza index kostki z materiałem (matHolder) którym się zastąpi ten z określonego elementu.

No to tak robię. Dodaje do tej kostki teksturę przez material editing a w grze nic się nie zmienia.
Nie wiem może ta kostka jest zła. Skąd taką wziąść?

P.S czy ten Holder to może być zwyczajny transform i czy może to wyglądać tak?


<designConfiguration name="Pom Lubsko bez drzwi" price="1500" icon="$dataS2/menu/hud/configurations/config_edition.png">
<objectChange node="0>14" visibilityActive="true" />
<material node="0>6|0|1" refNode="0>16" />
</designConfiguration>

Że np do wyboru kabiny dodaje konfigurację na txt
 
#4
To nie może być transform to musi być shape (kształt) z materiałem i przypisaną do niego texti.
 
#5
(08-19-2018, 17:06)Ziuta napisał(a): To nie może być transform to musi być shape (kształt) z materiałem i przypisaną do niego texti.

A można to jakoś wygenerować w ge? Smile

A ten materiał to jak przypisać ? Smile
 
#6
Przeczytaj uważnie co ja napisałem.
(08-19-2018, 15:02)agRush2k napisał(a): refNode - oznacza index kostki z materiałem (matHolder) którym się zastąpi ten z określonego elementu.
Czyli nie może być to zwykły transform group.

Przykład zastosowania tego co opisałem masz w modzie 'Deutz Fahr Series 9 Designer Edition' (poszukaj go sobie, na ls-w link do reuploadu wygasł)
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(08-19-2018, 19:31)agRush2k napisał(a): Przeczytaj uważnie co ja napisałem.
(08-19-2018, 15:02)agRush2k napisał(a): refNode - oznacza index kostki z materiałem (matHolder) którym się zastąpi ten z określonego elementu.
Czyli nie może być to zwykły transform group.

Przykład zastosowania tego co opisałem masz w modzie 'Deutz Fahr Series 9 Designer Edition' (poszukaj go sobie, na ls-w link do reuploadu wygasł)
Tak mam ten mod. Dodałem ten holder do ciągnika,wrzuciłem w niego teksturę i w xml dodałem co trzeba jednak nic się nie dzieje.
Czy wystarczy wrzucić samą txt czy nalezy wrzucić coś jeszcze np ten cały "material" .
No nie idzie no. Wygląda to tak u mnie.
(dodałem zwykły kwadrat i wrzuciłem w niego txt)
[Obrazek: 6338d87b1d31b.png]

Co to jest ten "unnamed material" Nie idzie nic z tym zrobić.

Może źle ta teksture dodaje? Sad
 
#8
Tylko jest jeszcze taka sprawa że model musi mieć przypisany tylko 1 materiał (co w PL modach jest raczej historycznym zjawiskiem bo zazwyczaj mają po 5 jak nie więcej materiałów) bo do 1 materiału jest przypisywana 1 texti.
 
#9
(08-19-2018, 21:30)Ziuta napisał(a): Tylko jest jeszcze taka sprawa że model musi mieć przypisany tylko 1 materiał (co w PL modach jest raczej historycznym zjawiskiem bo zazwyczaj mają po 5 jak nie więcej materiałów) bo do 1 materiału jest przypisywana 1 texti.

Czyli jak to zrobić? :Smile weź wytłumacz po kolei Smile
 
#10
To już trzeba by rozcinać model tak żeby jedna część była od jednego materiału, inna część od drugiego, jeszcze inna część od kolejnego itd., ale to już na dłuższą metę.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tekstury gleby lodowy wilk 4 186 10-14-2018, 17:37
Ostatni post: lodowy wilk
  Znikające opony oraz tekstury FilipMassey 1 98 09-02-2018, 11:55
Ostatni post: agRush2k
  Zmiana tekstury obornika PireLLi 1 204 08-18-2018, 11:39
Ostatni post: user12
  Tekstury Szymek 27 0 156 08-02-2018, 16:16
Ostatni post: Szymek 27
  Problem z CZARNE TEKSTURY +OUT OF MEMORY burzas 0 144 07-22-2018, 18:38
Ostatni post: burzas
  Tekstury gleby w GE Paw3ll 0 130 07-20-2018, 19:32
Ostatni post: Paw3ll
  Zmiana tekstury kukurydzy lodowy wilk 2 306 06-09-2018, 15:20
Ostatni post: lodowy wilk
  Czarne tekstury Dominik Kozber 3 395 04-11-2018, 09:27
Ostatni post: Ziuta
  Tekstury z kanałem alpha Wolnyls11 4 402 04-09-2018, 16:19
Ostatni post: Wolnyls11
  Przenikające tekstury nieba DrPsycho 2 256 04-05-2018, 16:32
Ostatni post: DrPsycho



Przegląda: 1 gości

Menu