Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

giants editor
#1
Witam

Próbowalem wstawic do podstawowej mapy "GOLDCREST VALLEY" obiekt , jest to budynek typu hala.Wstawilem i bylo przystko ok póki nie odpalilem gry , przy starcie fs'a wyskakuje błąd z informacja:  "Błąd werifikacji sumy CRC64.Pliki danych zostaly zmienione.Zainstaluj aplikacje ponownie.Czy kontynuowac mimo wszystko?" Jak wgram czysta mape od nowa to gra normalnie smiga. O co chodzi z tym błędem ?? Pomoze ktos ?

Dodam tez ze , gdy zaakceptuje info o błędzie i gra sie uruchomi to obiekt normalnie jest ale po chwili sie chodzic nieda , to jest taki objaw jakby sie klawiatura zwiesila i gre tylko moge wylaczyc przez menadzera zadan.
 
Taka tam sobie reklama.
#2
(09-13-2018, 08:54)FresZu44 napisał(a): Witam

Próbowalem wstawic do podstawowej mapy "GOLDCREST VALLEY" obiekt , jest to budynek typu hala.Wstawilem i bylo przystko ok póki nie odpalilem gry , przy starcie fs'a wyskakuje błąd z informacja:  "Błąd werifikacji sumy CRC64.Pliki danych zostaly zmienione.Zainstaluj aplikacje ponownie.Czy kontynuowac mimo wszystko?" Jak wgram czysta mape od nowa to gra normalnie smiga. O co chodzi z tym błędem ?? Pomoze ktos ?

Dodam tez ze , gdy zaakceptuje info o błędzie i gra sie uruchomi to obiekt normalnie jest ale po chwili sie chodzic nieda , to jest taki objaw jakby sie klawiatura zwiesila i gre tylko moge wylaczyc przez menadzera zadan.

W poprzednich odsłonach LS-a można było modyfikować mapy z podstawki bez konsekwencji. Teraz już nie. Jeśli chcesz zmodyfikować mapę, to musisz ją wyodrębnić jako mod (przez GE), dokonać modyfikacji i dopiero po wrzuceniu do mods możesz na takiej mapie zagrać.
 
#3
(09-13-2018, 09:32)Misio napisał(a):
(09-13-2018, 08:54)FresZu44 napisał(a): Witam

Próbowalem wstawic do podstawowej mapy "GOLDCREST VALLEY" obiekt , jest to budynek typu hala.Wstawilem i bylo przystko ok póki nie odpalilem gry , przy starcie fs'a wyskakuje błąd z informacja:  "Błąd werifikacji sumy CRC64.Pliki danych zostaly zmienione.Zainstaluj aplikacje ponownie.Czy kontynuowac mimo wszystko?" Jak wgram czysta mape od nowa to gra normalnie smiga. O co chodzi z tym błędem ?? Pomoze ktos ?

Dodam tez ze , gdy zaakceptuje info o błędzie i gra sie uruchomi to obiekt normalnie jest ale po chwili sie chodzic nieda , to jest taki objaw jakby sie klawiatura zwiesila i gre tylko moge wylaczyc przez menadzera zadan.

W poprzednich odsłonach LS-a można było modyfikować mapy z podstawki bez konsekwencji. Teraz już nie. Jeśli chcesz zmodyfikować mapę, to musisz ją wyodrębnić jako mod (przez GE), dokonać modyfikacji i dopiero po wrzuceniu do mods możesz na takiej mapie zagrać.


Tylko problem jest w tym ze nwm jak wyodrebnic mape jako mod , wyeksportowalem mape juz z dodanym obiektem przez "Export All with Files" w i3d files i potem spakowalem do ZIP , pozniej dalem do folderu mods ale i tak nic. Dodam ze na GE sie nie znam , raz tam kiedys korzystalem w innych celach.
 
#4
(09-13-2018, 11:22)FresZu44 napisał(a): Tylko problem jest w tym ze nwm jak wyodrebnic mape jako mod , wyeksportowalem mape juz z dodanym obiektem przez "Export All with Files" w i3d files i potem spakowalem do ZIP , pozniej dalem do folderu mods ale i tak nic. Dodam ze na GE sie nie znam , raz tam kiedys korzystalem w innych celach.

No to jest proste jak dwa metry sznurka w kieszeni Tongue Otwierasz GE -> File -> New Mod from Game... -> otwiera się okienko z wyborem mapy, pojazdu czy maszyny z której chcesz zrobić mod -> wybierasz "Map: Sample Mod Map 1" -> otwiera się okienko z nazwą pod jaką chcesz zapisać mod i miejscem jego zapisu -> wybierasz i klikasz OK -> czekasz chwilę i otwiera ci się mapa. Po zmodyfikowaniu zapisujesz i masz nowy mod  Big Grin . Potem tylko pakujesz do Zip i do "mods".
 
#5
(09-13-2018, 11:51)Misio napisał(a):
(09-13-2018, 11:22)FresZu44 napisał(a): Tylko problem jest w tym ze nwm jak wyodrebnic mape jako mod , wyeksportowalem mape juz z dodanym obiektem przez "Export All with Files" w i3d files i potem spakowalem do ZIP , pozniej dalem do folderu mods ale i tak nic. Dodam ze na GE sie nie znam , raz tam kiedys korzystalem w innych celach.

No to jest proste jak dwa metry sznurka w kieszeni Tongue Otwierasz GE -> File -> New Mod from Game... -> otwiera się okienko z wyborem mapy, pojazdu czy maszyny z której chcesz zrobić mod -> wybierasz "Map: Sample Mod Map 1" -> otwiera się okienko z nazwą pod jaką chcesz zapisać mod i miejscem jego zapisu -> wybierasz i klikasz OK -> czekasz chwilę i otwiera ci się mapa. Po zmodyfikowaniu zapisujesz i masz nowy mod  Big Grin . Potem tylko pakujesz do Zip i do "mods".

U mnie wyskakuje takie cos

SS1      https://mega.nz/#!lGIFTIqA!h-STqyX5PATm9...qgI2jLoUvk

SS2      https://mega.nz/#!ZDRnlC7L!y38JhlIIorS49...igKH-eCtCM


A i tak mam GE zainstalowany tam gdzie LS17

Dobra , udalo sie poprostu nie podalem sciezki do gry w GE Smile
 
#6
(09-13-2018, 12:07)FresZu44 napisał(a): U mnie wyskakuje takie cos

SS1      https://mega.nz/#!lGIFTIqA!h-STqyX5PATm9...qgI2jLoUvk

SS2      https://mega.nz/#!ZDRnlC7L!y38JhlIIorS49...igKH-eCtCM


A i tak mam GE zainstalowany tam gdzie LS17

Nadal jedziesz na piracie? To pewnie dlatego GE uważa, że nie masz zainstalowanej gry. Musiałbyś znaleźć tę mapkę już jako moda, albo zainstalować oryginałkę (co byłoby najlepsze).
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(09-13-2018, 12:25)Misio napisał(a):
(09-13-2018, 12:07)FresZu44 napisał(a): U mnie wyskakuje takie cos

SS1      https://mega.nz/#!lGIFTIqA!h-STqyX5PATm9...qgI2jLoUvk

SS2      https://mega.nz/#!ZDRnlC7L!y38JhlIIorS49...igKH-eCtCM


A i tak mam GE zainstalowany tam gdzie LS17

Nadal jedziesz na piracie? To pewnie dlatego GE uważa, że nie masz zainstalowanej gry. Musiałbyś znaleźć tę mapkę już jako moda, albo zainstalować oryginałkę (co byłoby najlepsze).

 i tak niedlugo kupuje oryginał , pirata wziolem dlatego że z poczatku wolalem wiedziec co i jak.

Mod nie pokazuje sie w LS a zrobilem tak jak pisales
 
#8
(09-13-2018, 12:38)FresZu44 napisał(a):
Mod nie pokazuje sie w LS a zrobilem tak jak pisales

Też przed chwilą zrobiłem tak jak pisałem i mapa jest w grze. Pod jaką nazwą ją zapisałeś? Ja nic nie zmieniałem i w menu wyboru map widnieje jako "Sample Mod Map 1".
 
#9
(09-13-2018, 13:58)Misio napisał(a):
(09-13-2018, 12:38)FresZu44 napisał(a):
Mod nie pokazuje sie w LS a zrobilem tak jak pisales

Też przed chwilą zrobiłem tak jak pisałem i mapa jest w grze. Pod jaką nazwą ją zapisałeś? Ja nic nie zmieniałem i w menu wyboru map widnieje jako "Sample Mod Map 1".

nazwalem tak poprostu "Hala" i mod umiescilem w C:\Users\XX\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\mods

Bo zadnego folderu "mods" niema tam gdzie jest zainstalowana gra




A czy do swojej mapy dodales jakis obiekt nowy i czy normalnie dziala ?
 
#10
Wrzuć tę mapę na Zippyshare i daj link na PW. Zobaczę coś tam namotał.
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  giants editor Paw3ll 2 165 08-25-2018, 14:29
Ostatni post: Paw3ll
  Problem Giants Editor oskarolbrych 2 234 08-19-2018, 15:08
Ostatni post: oskarolbrych
  giants editor myszka dudi777 4 279 07-19-2018, 19:54
Ostatni post: user12
  Problem w Giants Editor Paw3ll 6 373 07-17-2018, 20:20
Ostatni post: Paw3ll
  Giants budynki Szabat7 6 353 07-10-2018, 07:54
Ostatni post: Extremek12
  GIANTS Editor 7 nie działa 85camillo 4 309 06-30-2018, 21:48
Ostatni post: 85camillo
  problem w giants editor Paw3ll 4 297 06-27-2018, 11:06
Ostatni post: Paw3ll
  Giants Engine rolnik28 4 266 06-01-2018, 09:49
Ostatni post: rolnik28
  GIants Editor Spinless ucupucu 2 327 04-29-2018, 18:36
Ostatni post: Wolnyls11
  Giants Editor marcinexx 0 243 03-29-2018, 09:58
Ostatni post: marcinexx



Przegląda: 1 gości

Menu