Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

dodawanie lucerny
#1
witajcie.... chcialbym dodac do mapki lucerne i tak sie zastanawiam czy ktos moglby mi poprawnie to wytlumaczyc .. zeby dziala bez zadnych bledow... I jak dodac ja do kosiarki zeby ja mogla kosic??? Dzieki bardzo za pomoc Wink
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Żeby nie musieć dodawać jej osobno do każdej wystarczy wgrać sobie mod MultiFruit.
 
Odpowiedz
#3
(04-24-2016, 18:56)Skurcz napisał(a): Żeby nie musieć dodawać jej osobno do każdej wystarczy wgrać sobie mod MultiFruit.

moglbys mi go podeslac?
 
Odpowiedz
#4
tu masz przykładowe wpisy do i3d.map   ---robisz to w notatniku lub notepadzie.


                       Lucerna

<File fileId="1059" filename="foliage/foliage_luzerne_diffuse.png" relativePath="true"/>
<File fileId="1054" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_distance2_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1055" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_distance3_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1058" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_distance4_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1056" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_distance5_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1057" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_distance6_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="1060" filename="textures/foliage/Luzerne/foliage_luzerne_windrow_diffuse.png" relativePath="true"/>

<Material name="luzerne_windrow" materialId="79" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1010">
     <Texture fileId="1060"/>
     <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
   </Material>
<Material name="luzerneMaterial" materialId="146" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1008">
     <Texture fileId="1059"/>
     <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
     <CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.3 0.1 0 0"/>
   </Material>


<FoliageSubLayer name="luzerne" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="146" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="1000;1054;1055;1055;1056;1056;1056;1057;1058" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.4" width="1.5" height=";0.25;0.5;0.9;1;1;1;0.9;0.13" texCoords=";0 0 0.25 0.25;0 0.5 0.25 0.5;0.25 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.5 0 0.25 1;0.75 0 0.25 0.75;0.5 0 0.25 0.144" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="3.02e+007"/>

<FoliageSubLayer name="luzerne_windrow" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="4" materialId="79" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="1058" distanceMapUnitSizes="128" repeatLastDistanceMap="true" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.3" height="0.8;0.84;0.88;0.92;0.96;1;1.04;1.08;1.12;1.16;1.21;1.24;1.28;1.32;1.36" widthVariance="0" heightVariance="0.01" horizontalPositionVariance="0.1" numStates="15" blockShapeId="1505"/>

ale to tylko przykład z mapy "LaFermeLimousine2015_V1 " dla swojej mapy musisz te wpisy przystosować w pozycji <material >   -----customShaderId----- musisz przypisac numer z uprawy podstawowej np.
-------<Material name="foliageWheat_mat" materialId="215" ambientColor="1 1 1" customShaderId="41">  i wpisujesz "41" - oraz
------ <Material name="wheatWindrow_mat" materialId="247" ambientColor="1 1 1" customShaderId="43"> i podmieniasz w linijce
----------------<Material name="luzerne_windrow" materialId="79" ambientColor="1 1 1" customShaderId="1010">  czyli tam gdzie masz uprawę  z dodatkiem     "_windrow"
 oraz w pozycji -------------<FoliageSubLayer name="luzerne" densityMapTypeIndex="9"----------     nr "9" oznacza numer kolejnej uprawy 8 jest podstawowych.

Teraz wystarczy poszukać odpowiednich tekstur.
 
Odpowiedz
#5
dzieki wielkie za pomoc, problem prawie rozwiazany tylko chcialem "namalowac" ja od razu w ge i niestety nie idzie... czy to oznacza ze wogole nie pojdzie ja zasiac?
 
Odpowiedz
#6
Jak dobrze wkleiłeś linijki to powinno działać, może materialID jest nie tak, ja gdy dodawałem uprawy nie działało właśnie dla tego albo nie dodałeś textur.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
https://www.youtube.com/watch?v=yHYyQNovubc
Popatrz na to jak Wojtek robi owies . Na początku jest opisana zmiana tego wpisu "customShaderId" i numer uprawy.
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dodawanie świniarni rolnikzfarminga 5 1,235 04-11-2016, 12:29
Ostatni post: rolnikzfarminga
  Dodawanie do mapy FarmTeam TV 3 1,277 03-24-2016, 18:50
Ostatni post: D1zZyY



Przegląda: 1 gości

Menu