Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Przenoszenie terenu
#1
Jedni piszą, że można przenieść teren( namalowane pola ) z mapy z fs17 do 19 inni twierdzą, że nie xD Jest jakiś specjalista, który się wypowie ? Big Grin
Pomogłem ? Daj +rep  Cool
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
odpowiem na wlasnym doswiadczeniu... wszystkie programy ktore stsowałem do plików gdm nie działają to znaczy po zrobieniu konwertu mapa nie wczytuje się lub kraszuje... tylko plik dem pozwoli na przeniesienie terenu z ls17 do ls19...jedynym sposobem malowania terenu jest to reczne wykonanie cultivator gdm-u i reszty tex...odpowiadających za leyer terenu
 
Odpowiedz
#3
Pliki "cultivator_density" (od namalowanych pól) oraz fruit_density (od zasianych roślin) musisz najpierw przekonwertować z formatu .gdm do .png z pomocą programu grleConverter
Skopiować te pliki .png tam gdzie plik od ukształtowania. Następnie usuń ich odpowiedniki w formacie .gdm z tego samego folderu do którego skopiowałęś nowe w .png. (Po pierwszym zapisaniu mapy w edytorze utworzą się nowe zaktualizowane pliki .gdm które już pozostaną).
Na koniec otwórz plik .i3d mapy za pomocą choćby notatnika, odszukaj wpisy cultivator_density.gdm oraz fruit_density.gdm i zmień im rozszerzenie na .png. Oczywiście nie zapomnij zapisać zmian.
Teraz dopiero możesz odpalić mape w GE i zmiany powinny być widoczne. Czasem trzeba przybliżyć kamerę, zależy jak ustawiona jest odległość rysowania.
 
Odpowiedz
#4
(12-09-2018, 20:42)EngineV8 napisał(a): Pliki "cultivator_density" (od namalowanych pól) oraz fruit_density (od zasianych roślin) musisz najpierw przekonwertować z formatu .gdm do .png z pomocą programu grleConverter
Skopiować te pliki .png tam gdzie plik od ukształtowania. Następnie usuń ich odpowiedniki w formacie .gdm z tego samego folderu do którego skopiowałęś nowe w .png. (Po pierwszym zapisaniu mapy w edytorze utworzą się nowe zaktualizowane pliki .gdm które już pozostaną).
Na koniec otwórz plik .i3d mapy za pomocą choćby notatnika, odszukaj wpisy cultivator_density.gdm oraz  fruit_density.gdm i zmień im rozszerzenie na .png. Oczywiście nie zapomnij zapisać zmian.
Teraz dopiero możesz odpalić mape w GE i zmiany powinny być widoczne. Czasem trzeba przybliżyć kamerę, zależy jak ustawiona jest odległość rysowania.

Mistrzu - testowałeś swój sposób? Otóż informuje cię, że to NIE działa. A jeśli tobie działa to udowodnij to jakimś filmem. Chętnie bym sobie robotę ułatwił bo nie musiał bym wszystkiego ręcznie nap***ać.
 
Odpowiedz
#5
(12-12-2018, 20:23)lookee86 napisał(a):
(12-09-2018, 20:42)EngineV8 napisał(a): Pliki "cultivator_density" (od namalowanych pól) oraz fruit_density (od zasianych roślin) musisz najpierw przekonwertować z formatu .gdm do .png z pomocą programu grleConverter
Skopiować te pliki .png tam gdzie plik od ukształtowania. Następnie usuń ich odpowiedniki w formacie .gdm z tego samego folderu do którego skopiowałęś nowe w .png. (Po pierwszym zapisaniu mapy w edytorze utworzą się nowe zaktualizowane pliki .gdm które już pozostaną).
Na koniec otwórz plik .i3d mapy za pomocą choćby notatnika, odszukaj wpisy cultivator_density.gdm oraz  fruit_density.gdm i zmień im rozszerzenie na .png. Oczywiście nie zapomnij zapisać zmian.
Teraz dopiero możesz odpalić mape w GE i zmiany powinny być widoczne. Czasem trzeba przybliżyć kamerę, zależy jak ustawiona jest odległość rysowania.

Mistrzu - testowałeś swój sposób? Otóż informuje cię, że to NIE działa. A jeśli tobie działa to udowodnij to jakimś filmem. Chętnie bym sobie robotę ułatwił bo nie musiał bym wszystkiego ręcznie nap***ać.

Odziwo mi działa ten sposób. Przenoszę sobie mape z 17 do 19 a dokładnie Knezmost, nie chcialem marnowac czasu i uzylem tego sposobu i zadziałał. Jutro bym mogl nawet filmik podesłać Tongue
 
Odpowiedz
#6
Działa, przekonwertowałem tak dwie mapy, przynajmniej do takiego stopnia że mają, uksztaltowanie terenu, pola, roślinność, obiekty i da się ją odpalić w grze. Raptem nie całe 10 minut roboty na jedną. Podmieniłem też shadery na aktualne. Ale dopiero teraz zaczynają sie schody, do poprawki między innymi triggery, spliny, utworzenie terenów do kupienia, poprawka niektórych tekstur budynków bo świecą się jak ze złota, skrypty i inna kosmetyka. Roboty jest jeszcze dużo a czasu stanowczo za mało...
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  przenoszenie save JestemJohn2K20 1 283 03-29-2021, 14:27
Ostatni post: _qkohe155
  FS19 Krztałtowanie terenu i stawianie budynków PamQu16 0 1,547 01-13-2021, 11:53
Ostatni post: PamQu16
  Kierunek malowania terenu Darecki30 3 479 11-08-2020, 16:24
Ostatni post: Darecki30
  Wygładzanie terenu GE 8.1.0 Ryzen Farming 0 603 12-12-2019, 16:15
Ostatni post: Ryzen Farming
  Modyfikowanie terenu Grzesiu1091 2 947 11-11-2019, 12:02
Ostatni post: Grzesiu1091
  Przenoszenie save Creeperowy 0 468 10-18-2019, 21:19
Ostatni post: Creeperowy
  Przenoszenie obiektów na inną mape RolnikzPGR 5 1,098 10-05-2019, 17:38
Ostatni post: RolnikzPGR
  Odwzorowanie ukształtowania terenu w Giants Editor RolnikzPGR 1 848 10-01-2019, 13:38
Ostatni post: kauczuk14
  Rzeźbienie terenu Czarny22 0 640 07-23-2019, 09:47
Ostatni post: Czarny22
  przygotowanie terenu na mapie guitarsolo 4 1,025 07-18-2019, 22:45
Ostatni post: guitarsolo



Przegląda: 1 gości

Menu