Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Mod Wiatrak Jak w FS17 Dochód
#1
Mianowicie co trzeba zrobić aby te kręgi betonowe chowały się maksymalnie nad terenem mapy bo trochę to wysokie. 
Druga sprawa jak obracam wiatrak i niezależnie jak go postawię to łopaty wiatraku zawsze w tym samym kierunku.
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
co do łopat to są talk zbudowane że zawsze będą w tym samym kierunku sie obracały nie zaleznie od ustawienia ich

(12-31-2018, 13:57)Darecki30 napisał(a): co do łopat to są tak zbudowane że zawsze będą w tym samym kierunku sie obracały nie zaleznie od ustawienia ich.tak samo jest w realu...
 
Odpowiedz
#3
(12-31-2018, 13:57)Darecki30 napisał(a): co do łopat to są talk zbudowane że zawsze będą w tym samym kierunku sie obracały nie zaleznie od ustawienia ich

A dalej aby ten beton maksymalnie sie chowal wzgledem terenu
 
Odpowiedz
#4
a używałeś skrótu klawiszowego do obniżenia? pewnie gdzieś w pliku xml jest wysokość min, i max. postawienia tego
Pomogłem? Daj REP +  Zaciera 

Tworzymirek ze mnie jest polecam się!
Intel i7 2600 
GTX 970
 
Odpowiedz
#5
(01-01-2019, 13:08)marcelinsigniaa napisał(a): a używałeś skrótu klawiszowego do obniżenia? pewnie gdzieś w pliku xml jest wysokość min, i max. postawienia tego

Tak używałem Ctrl Q-E ale to nic nie daje praktycznie Jakiego dokładnie wpisu szukać w pliku xml
 
Odpowiedz
#6
Stawiasz model wiatraka w Giants Editor, patrzysz jakie ma współrzędne w edytorze jakie Ci odpowiadają.
Następnie edytujesz współrzędne modelu w pliku:
C:\Users\xxx\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\savegame1\items.xml
xxx - nazwa użytkownika
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
(01-02-2019, 19:48)Mazuro napisał(a): Stawiasz model wiatraka w Giants Editor, patrzysz jakie ma współrzędne w edytorze jakie Ci odpowiadają.
Następnie edytujesz współrzędne modelu w pliku:
C:\Users\xxx\Documents\My Games\FarmingSimulator2019\savegame1\items.xml
xxx - nazwa użytkownika

Ale to jest obiekt Placable po co go mam stawiać w Giants Editor i edytować mapę
 
Odpowiedz
#8
Nie musisz edytować mapy. W GE po prostu go ustawiasz, tak jak Ci pasuje, następnie w plikach save edytujesz pozycję wiatraka Smile
 
Odpowiedz
#9
(01-02-2019, 20:58)Mazuro napisał(a): Nie musisz edytować mapy. W GE po prostu go ustawiasz, tak jak Ci pasuje, następnie w plikach save edytujesz pozycję wiatraka Smile

tylko ze tak jak wspomniałem jest to obiekt placable który też daje dochód dzienny
<placement testSizeX="140" testSizeZ="140" sizeX="135" sizeZ="135" useRandomYRotation="false" useManualYRotation="true" />
to w tym wpisie trzeba coś zmienić aby obiekt można było obniżać i podnosić względem terenu tylko że zabardzo nie wiem jak
 
Odpowiedz
#10
Jaka mapa i podrzuć link do wiatraka.
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Konwertowanie modyfikacji z FS17 do FS19 FarWar 2 692 Wczoraj, 16:30
Ostatni post: _qkohe155
  Mapa z FS17 DO FS19 Dawid manifest 3 1,086 03-17-2019, 23:26
Ostatni post: _qkohe155



Przegląda: 1 gości

Menu