Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Model budynku
#1
Witam Serdecznie

Problem mój dotyczy wstawionego budynku przez GE .
Jak wielu z Was tak i ja Robię sobie mapkę.
Nie jestem laikiem w pracy z programem GE , dlatego proszę o fachową pomoc.
Z paczki budynków gospodarczych  (nazwa modu ) MW_PLACEABLE_HOF
wstawiam budynek np. jest tam garaż - przez GE 
W grze jest  .Podchodzę , otwieram drzwi które się odsówają ale pokrywają się z następnymi drzwiami i nie mogę tam wejść.
Gdzieś to sknociłem , dlatego proszę o pomoc.

Przed wstawieniem Wstawiłem ścieżki   modDesc  - defaultItems  oraz w Xml budynku.

Wstawię go w grze przez sklep i nie ma podwujnych drzwi,wszystko fajnie chodzi ,ale ten wstawiony w GE nie.
wysyłam wpisy które zrobiłem.
Proszę bardzo o pomoc ,bo pomysły już mi się skończyły.

 defaultItems
                                                  

      <item className="BuyingStationPlaceable" filename="$moddir$TediFarm/Objekte/MW_PLACEABLE_HOF/SCS_BAUERNHAUS_GARGE.xml" position="-591.924 56.5 242.865" rotation="0 90 0" farmId="1" />
  
modDesc 

<storeItem xmlFilename="Objekte/MW_PLACEABLE_HOF/SCS_BAUERNHAUS_GARGE.xml"/>

Fragment  Xml budynku

<placeable>
    <storeData>
        <name>  
<en>SCS_FARM_GARAGE</en>
<de>SCS_BAUERNHAUS_GARAGE</de>
        </name>
        <image>Objekte/MW_PLACEABLE_HOF/store_BAUERNHAUS_GARAGE.dds</image>
        <functions>
            <function>Garage mit Benzintank</function>
        </functions>
        <price>5000</price>
        <dailyUpkeep>5</dailyUpkeep>
        <canBeSold>true</canBeSold>
        <showInStore>true</showInStore>
        <lifetime>1000</lifetime>
        <rotation>0</rotation>
        <brand>LIZARD</brand>
        <species>placeable</species>
        <category>placeableMisc</category>
        <vertexBufferMemoryUsage>48896</vertexBufferMemoryUsage>
        <indexBufferMemoryUsage>8640</indexBufferMemoryUsage>
        <textureMemoryUsage>2097256</textureMemoryUsage>
        <instanceVertexBufferMemoryUsage>0</instanceVertexBufferMemoryUsage>
        <instanceIndexBufferMemoryUsage>0</instanceIndexBufferMemoryUsage>
    </storeData>

    <placeableType>buyingStation</placeableType>
    <filename>Objekte/MW_PLACEABLE_HOF/SCS_BAUERNHAUS_GARGE.i3d</filename>
    <placement testSizeX="0.1" testSizeZ="0.1" sizeX="0.1" sizeZ="0.1" useRandomYRotation="false" useManualYRotation="true" />

    <buyingStation stationName="$l10n_station_gasStation" appearsOnPDA="true" storageRadius="0" fillSoundIdentifier="fillSound01" hotspotImageName="GAS_STATION" showHotspotText="false">
        <loadTrigger triggerNode="1" fillLitersPerSecond="20" autoStart="true"/>
        <fillType name="DIESEL" priceScale="0.8"/>
    </buyingStation>
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
to jest budynek placeble, służący do wstawiania go poprzez grę a nie przez GE, budynek wstawiany przez GE ma całkiem inną strukturę, to co wkleiłeś te wpisy pochodzą z modDesc.xml pliku który służy do konfiguracji moda a nie budynku stawianego przez GE
 
Odpowiedz
#3
Dzięki bardzo za poradę.
Zastanawia mnie tylko jedno , że z tej samej paczki udało mi się wstawić przez GE ,czery budynki, które funkcjonują normalnie.
Dlatego sięgnołem po radę do fachowych osób.Na początku myślałem że pack może jest uszkodzony albo niepoprawnie zciągnięty.
Moje wysiłki z ponownego zciągnięcia i z innego źródła nic nie dały.
Cholender trochę szkoda że nic z tym się nie da zrobić.
Myślalem że jest może obcją zmiany wpisu obiektu w ModPacku lub usunięcia częściowych plików.
No bardzo szkoda .W każdym razie jeszcze raz dziękuję za obpowiedź.
Pozdrawiam
 
Odpowiedz
#4
to znaczy czy nie da się nic z tym zrobić to nie wiem, możliwe że sie da ale napewno nie w tym pliku który wkleiłeś w poście bo to plik odpowiedzialny za konfiguracje moda
 
Odpowiedz
#5
Witaj jeżeli chcesz ten budynek postawić w GE to możesz ale usuń z niego wszystkie obiekty ruchome które są musisz mieć do tego osobny skrypt który jest z fs17 animateddoor lekko zmodyfikowany jeżeli chcesz żeby ten model był na stałe + miał poprawnie działające wrota. a kupując go w grze powinien działać normalnie na skrypcie moda który jest w xml tego modelu. Wyjaśnij dokładnie co chcesz zrobić z tym modelem. Chcesz go w GE i działające wrota czy jak Smile
Pomogłem? Daj REP +  Zaciera 

Tworzymirek ze mnie jest polecam się!
Intel i7 2600 
GTX 970
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Shader Model Kuba Stelmach 10 1,025 11-25-2018, 13:02
Ostatni post: Kuba Stelmach
  shader model 3.0 Local 2 735 11-20-2018, 18:30
Ostatni post: Local



Przegląda: 1 gości

Menu