Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

konwert kombajnu
#1
mam problem odrazu mówię ze uczę się dopiero konwertowania ale coś nie idzie chce przerobić kombajn do 19 sobie...

to tak próbuje konwertować FS17_Fortschritt_E516_Pack i nie wiem co zrobić w grze działa ale jest bez kół może ktoś pomóc w rozwiązaniu problemu


z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
pewnie w xml-u nie ma sciezek do tych kół lub gdy są na stałe .... brak jest sciezki do vechicle shader ...no przyczyn moze byc dużo i tak to wrózenie z fus gdy się nie widzi i3d fila i xml-a
 
Odpowiedz
#3
po konwercie wudaż że tylko problem z kołami jest

Cloud Converter - v1.0.0.0
File     : /E516/E516.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : converting vehicle data

File     : /E516/E516cutter2.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : converting vehicle data

File     : /E516/E516R26.xml
State    : WARNING
Message  : no template found, xml file copied without a change

File     : /E516/Fka602.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : converting vehicle data

File     : /shaders/emissiveLightsShader.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : returning game path reference

File     : /Tires/HTS_Wheels.xml
State    : WARNING
Message  : no template found, xml file copied without a change

File     : /E516/E516cutter.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : converting vehicle data

File     : /E516/E516R20.xml
State    : WARNING
Message  : no template found, xml file copied without a change

File     : /E516/E516_Trailer.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : converting vehicle data

File     : /modDesc.xml
State    : WARNING
Message  : no template found, xml file copied without a change

File     : /shaders/vehicleShader.xml
State    : SUCCESSFUL
Message  : returning game path reference


File     : /E516/E516R20.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<wheel>
<configurations>
<configuration index="basic">
<tire filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="3|0" indexRight="3|0"/>
<innerRim filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="1|0" indexRight="1|1"/>
</configuration>
<configuration index="Tire1">
<tire filename="$data/vehicles/wheels/tires/trelleborg/R20_TM600.i3d" indexLeft="1|0" indexRight="1|0"/>
<innerRim filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="1|0" indexRight="1|1"/>
</configuration>
<configuration index="Tire2">
<tire filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="3|1" indexRight="3|1"/>
<innerRim filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="1|0" indexRight="1|1"/>
</configuration>
</configurations>
<size radius="0.52" width="0.4" maxDeformation="0.056"/>
<physics mass="0.096" frictionScale="2" maxLongStiffness="8" maxLatStiffness="100" maxLatStiffnessLoad="2"/>
<tire type="mud" atlasIndex="0"/>
</wheel>


File     : /E516/E516R26.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<wheel>
<configurations>
<configuration index="basic">
<tire filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="2|0" indexRight="2|0"/>
<outerRim filename="E516/E516_Rim.i3d" index="0|0"/>
<innerRim filename="E516/E516_Rim.i3d" indexLeft="0|1" indexRight="0|2"/>
</configuration>
</configurations>
<size radius="0.84" width="0.59" maxDeformation="0.093"/>
<physics mass="0.209" frictionScale="2" maxLongStiffness="10" maxLatStiffness="120" maxLatStiffnessLoad="2"/>
<tire type="mud" atlasIndex="0"/>
</wheel>


File     : /Tires/HTS_Wheels.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<wheel>
<configurations>
<configuration index="basic">
<tire filename="Tires/Hts_Tires.i3d" indexLeft="1|0" indexRight="1|0"/>
<innerRim filename="Tires/Hts_Tires.i3d" indexLeft="0|0" indexRight="0|1"/>
</configuration>
</configurations>
<size radius="0.53" width="0.45" maxDeformation="0.056"/>
<physics mass="0.13" frictionScale="2" maxLongStiffness="9" maxLatStiffness="110" maxLatStiffnessLoad="2"/>
<tire type="mud" atlasIndex="1"/>
</wheel>
<configurations>
<configuration id="dual" >
<innerRim filename="-" nodeLeft="-" nodeRight="-" widthAndDiam="-" scale="-" />
</configuration>
<configuration id="rim3" >
<innerRim filename="$data/shared/wheels/rims/rim003.i3d" nodeLeft="0|1" nodeRight="0|0" />
</configuration>
</configurations>

File     : /modDesc.xml
?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="40">
<author>Aaa modding</author>
<version>1.2.0.0</version>
<title>
<en>Fortschritt E516 Harvester Pack</en>
<de>Fortschritt E516 Mähdrescher Paket</de>
</title>
<description>
<en><![CDATA[
Contains: Fortschritt E516-E517,Fortschritt T-936,Fortschritt E-536,KLADO NA-670,Klado-Fka 602.

Update 1.2
- Fix Unloading Pipe Effect
- Add Other Languages
- Adding Interior Lights
- Add Speed Indicator
- Improve Texture Errors]]></en>
<de><![CDATA[
Enthält: Fortschritt E516-E517,Fortschritt T-936,Fortschritt E-536,KLADO NA-670,Klado-Fka 602.

Update 1.2
-Entlade-Effekt am Rohr gefixt
-Andere Sprachen hinzugefügt
-Innenbeleuchtung hinzugefügt
-Geschwindigkeitsanzeige hinzugefügt
-Texturfehler verbessert]]></de>
</description>
<iconFilename>icon.png</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<storeItems>
<storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="E516/E516.xml"/>
<storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="E516/E516cutter.xml"/>
<storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="E516/E516_Trailer.xml"/>
<storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="E516/Fka602.xml"/>
<storeItem rootNode="vehicle" xmlFilename="E516/E516cutter2.xml"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORTSCHRITT" title="Fortschritt" image="B_Fortschritt.png"/>
<brand name="KLADO" title="Klado" image="B_Klado_NA_FKA.png"/>
</brands>
<l10n>
<text name="Green">
<en>E517 Green</en>
<de>E517 Grüne</de>
<hu>E517 Zöld</hu>
</text>
<text name="Brown">
<en>E516 Brown</en>
<de>E516 Braun</de>
<hu>E516 Barna</hu>
</text>
<text name="Ttire">
<en>Trelleborg Back Tire</en>
<de>Trelleborg Hinterreifen</de>
<hu>Trelleborg Hátsógumi</hu>
</text>
<text name="Ltire">
<en>L31 Back Tire</en>
<de>L31 Hinterreifen</de>
<hu>L31 Hátsógumi</hu>
</text>
<text name="Hwtire">
<en>HW80 Back Tire</en>
<de>HW80 Hinterreifen</de>
<hu>HW80 Hátsógumi</hu>
</text>
<text name="Case">
<en>Without Case</en>
<de>Ohne Verkleidung</de>
<hu>Burkolat Nélkül</hu>
</text>
<text name="Tip">
<en>Tip Change</en>
<de>Spitze Austausch</de>
<hu>Sorelválasztó Csúcs Csere</hu>
</text>
<text name="Decalsbot">
<en>Change Decals</en>
<de>Beschriftung Austausch</de>
<hu>Matrica Csere</hu>
</text>
<text name="Tip_Decalsbot">
<en>Tip And Decals Change</en>
<de>Spitze Und Beschriftung Austausch</de>
<hu>Csúcs És Matrica Csere</hu>
</text>
</l10n>
</modDesc>
 
Odpowiedz
#4
nie wiem co pozmieniać w tych plikach prosze o pomoc napewno ktoś wie o co chodzi chciałem wrzucic koła oryginalne ale też nie ma kombajn w grze kół jeżdzic jeździ ale bez kół Sad(
 
Odpowiedz
#5
Cięzko tego typu sytuacje się opisuje co trzeba zrobić i wątpie żeby ktoś był ci w stanie pomóc choć może się ktoś znaleźć. lepiej samemu się teog nauczyć
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#6
(01-29-2019, 13:26)Fenix napisał(a): nie wiem co pozmieniać w tych plikach prosze o pomoc napewno ktoś wie o co chodzi chciałem wrzucic koła oryginalne ale też nie ma kombajn w grze kół jeżdzic jeździ ale bez kół  Sad(

Ja to ogarnąłem tak:
otwórz sobie jakikolwiek działający w 100% kombajn do FS 19 (zarówno .i3d, jak i .xml i moddesc.xml)
otwórz te same pliki moda, którego konwertujesz
porównaj wszystko po kolei i na spokojnie

Ta metoda zajmie ci dużo czasu, ale się nauczysz Big Grin

I napisz moddesc.xml  i inne pliki .xml od nowa, bo przy nich był błąd i skopiowało je bez zmiany Big Grin
I usuń plik odpowiedzialny za koła, bo tam też był jakiś błąd.


A co do kół, to podpowiem, że w FS 19 w pliku i3d danego moda (w GE) widoczne są punkty (dla każdego koła osobno jeden punkt), do których gra w czasie ładowania moda "przyczepia" koła. Jednak w pliku xml w sekcji <wheels> musi być ścieżka do tych kół, najlepiej do folderu z grą (skopiuj sobie tę ścieżkę z dowolnego działającego moda). Aby wybrać najlepsze wg ciebie koła, musisz trochę pogrzebać w plikach gry (tzn w tym folderze wskazanym przez ścieżkę w pliku xml). 

Czytaj też logi z gry, mogą ci bardzo pomóc, ponieważ wskazują błędy Big Grin
Także powodzenia  Big Grin
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Courseplay - "Brak kombajnu w zasięgu" ShizeR 5 571 10-13-2020, 21:57
Ostatni post: krys239
  Cp odwożenie od kombajnu radkus25 0 358 08-24-2020, 10:38
Ostatni post: radkus25
  Konwert moda z fs17 do fs19 irdo38 0 1,120 08-15-2020, 07:20
Ostatni post: irdo38
  Bardzo mała ilość słomy z kombajnu na mapie Mirot 0 516 04-24-2020, 07:10
Ostatni post: Mirot
  wyładunek kombajnu łukasz Gajda 1 558 02-18-2020, 03:23
Ostatni post: borka39
  Pojemność zbiornika kombajnu fs19 Stas Dabrowski 3 3,095 01-27-2020, 16:14
Ostatni post: Ziuta
  W jedym miejscu na polu nie wylatuje słoma z kombajnu Kubeix 1 597 12-28-2019, 01:46
Ostatni post: lookee86
  Dźwięki kombajnu Michał Michalik 3 799 12-17-2019, 20:12
Ostatni post: fast game
  Konwert przyczepy z FS17 do FS19 Welcio17 5 1,893 05-20-2019, 13:49
Ostatni post: ibrakadabra
  Konwert Maciej_ Games 1 488 05-15-2019, 18:43
Ostatni post: ibrakadabra



Przegląda: 1 gości

Menu