Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Storzenie własnego silosa placeable
#1
Witam
Czy ktoś już rozszyfrował jak można samemu zrobić swój własny silos lub jakiś gotowy edytować? Nie wiem
Chodzi mi oto czy ktoś wie jak dodać jakiś np silos do skupu lub inny obiekt, tak żeby tworzyło cały gotowy obiekt który później można kupić w grze
Na przykładzie oryginalnego silosu dostępnego w grze, jak dodać do niego jakiś dodatkowy silos, zadaszenie, budynek, tak aby stanowiło to działającą całość w grze
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
oczywiscie że można stworzyć kazdy budynek placable z działającymi trigerami i dodatkowo trigerami skupu lub cov owcami oraz innymi zwierzetami
 
Odpowiedz
#3
(01-31-2019, 19:46)Ibrakadabra napisał(a): oczywiscie że można stworzyć kazdy budynek placable z działającymi trigerami i dodatkowo trigerami skupu lub cov owcami oraz innymi zwierzetami

To możesz podpowiedzieć jak to zrobić? znasz jakiś link do filmiku lub strony z poradnikiem jak to samemu zrobic??
 
Odpowiedz
#4
w GE zrób nowy model domyśly z gry .
File -> New mod from game
wybierasz items : GrainSilo
wybierasz scieżke najlepiej na pulpit i masz domyśly silo z gry którego możesz edytować
pamiętaj o tym że musisz kierować się pewnymi zasadami na jakichj działa giants
tzn. indexy itp. nie możesz posuwać niektórych rzeczy z scenografii.
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#5
Z tego co napisałeś, na ile się znam na GE i łapię o co ci chodzi, mam rozumieć, że tym sposobem co mi podałeś "wyciągam" kompletny model z mapy, mogę teraz do niego dodawać rożne budynki itp, a po zapisaniu tego mogę cały silos dodać do mapy przez GE, a po uruchomieniu gry ma to działać.... dobrze rozumie?
 
Odpowiedz
#6
Tak wyciagasz domyślny model z gry taki jak bys postawił w grze orginalnie. Tylko to już jest mod który możesz edytować dodawać model do niego itp. Masz to samo placeable co normalnie w grze który możesz edyyować po swojemu po prostu Smile
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
(02-01-2019, 20:38)marcelinsigniaa napisał(a): Tak wyciagasz domyślny model z gry taki jak bys postawił w grze orginalnie. Tylko to już jest mod który możesz edytować dodawać model do niego itp.  Masz to samo placeable co normalnie w grze który możesz edyyować po swojemu po prostu Smile

i tak zrobiłem.... ale nie działa, nie da się wysypywać z przyczepy ani napełniać zbozem przyczepe.. Do bani
Może dla kogoś kto siedzi w tym na codzień to jest proste, ja za cholery nie mogę tego ogarnąć, moglbyś napisać taki prosty poradnik jak to zrobić?
 
Odpowiedz
#8
tzn, nie działa po tym jak edyowałeś czy jak jeszcze nic nie zrobiłeś? Bo jeżeli edytujesz panują tam pewnie zasady indexów, kolejności itp.
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#9
Możesz mi napisać poradnik, tak max prosty i zrozumiały dla mnie co ogólnie nie znam się na głębokiej edycji w GE i plikach .xml jak to zrobić?? Chodzi mi konkretnie do oryginalnego skupy dodać do niego silosy bin i jakieś zadaszenie tak aby całość wyglądała w stylu silosów PGR, chodzi i o wygląd jak na mapie PGR Bruda z ls17, tak żebym to mógł to dodać w GE ewentualnie w wersji Placeable
 
Odpowiedz
#10
obiekt placable w tym wypadku silos jest opcją statyczną wizualną...natomiast trigery zgrupowane do tego obiektu sa przypisane funkcji gry i to one sa jako główny componenet przypisane w poprawnym działaniu w pliku xml-a tego objektu .... same trigery można przypisac dowolnemu modelowi placable lub statycznemu silosowi jak tu mówisz z mapy dodanemu przez gants editor ale xml musi zawierac opcje farm silo i to on musi byc przypisany rotacji i pozycji w grze i wtedy będzie poprawnie działał
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z animacjami w budynku placeable ShizeR 0 455 08-29-2020, 23:13
Ostatni post: ShizeR
  Obora placeable lodowy wilk 7 1,848 05-19-2020, 22:20
Ostatni post: lodowy wilk
  Placeable w GE Małorolny92 2 496 04-22-2020, 19:28
Ostatni post: marcelinsigniaa
  Budynki Placeable AdriXPLXX 0 550 04-06-2020, 12:31
Ostatni post: AdriXPLXX
  jak dodać obiekty placeable do mapy 12lukasz22 1 1,355 01-06-2020, 19:06
Ostatni post: krys239
  placeable marcelinsigniaa 0 588 10-18-2019, 23:25
Ostatni post: marcelinsigniaa
  tipCol dla placeable Damian Leśniewski 0 444 10-16-2019, 23:09
Ostatni post: Damian Leśniewski
  Obiekt Placeable MarianoItaliano 2 674 08-21-2019, 19:03
Ostatni post: MarianoItaliano
  Placeable sddd 4 1,049 08-13-2019, 07:45
Ostatni post: ibrakadabra
  Problem z wiatą PLACEABLE FarWar 0 566 08-07-2019, 11:11
Ostatni post: FarWar



Przegląda: 1 gości

Menu