Wklej do pliku xml mapy coś takiego:
<paintableFoliages>
<paintableFoliage id="1" layerName="grass" firstDensityMapChannel="0" numDensityMapChannels="4" value="2" />
</paintableFoliages>
Potem znajdź sekcję <groundTypeMappings></groundTypeMappings>. Są w niej wypisane zwykłe layery (czyli tekstury terenu). Przykład:
<groundTypeMapping type="grass" layer="GRASS" />
Jeśli chcesz, żeby dla danego layera marker malował też foliage trawy (czyli trawę w formie uprawy), musisz na końcu linijki groundTypeMapping dodać odpowiedni wpis. Powinien on po modyfikacji wyglądać tak:
PRZED:
<groundTypeMapping type="grass" layer="GRASS" />
PO:
<groundTypeMapping type="grass" layer="GRASS" paintableFoliageId="1" />
Ogólnie to nie wiem jak możesz grać na tej mapie, chyba że dopiero co pobrałeś i jeszcze błędów wszystkich nie sprawdziłeś. Kompletna fuszerka, na szybko byle by pod FS19 było.