Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Ilość i poziom modyfikacji
#1
Cześć!
W farming simulator czy też landwirdschafts simulator gram od dawien dawna bo od części z 2009 roku, od tamtego czasu gra bardzo się zmieniła pod wieloma względami, część na lepsze inne już nie tak koniecznie. Z biegiem czasu zacząłem obserwować ogromny spadek w tworzeniu modyfikacji co też chcąc nie chcąc przekłada się też na ich jakość. To zabawne ale kiedyś prym wiodły mody tworzone przez społeczność dziś tendencja jest zupełnie odwrotna to modyfikacje robione przez giants czy to w formie dlc czy o tak poprostu są głównym źródłem dodatkowego kontentu do gry który gracze dodają do podstawki. Z jednej strony to dobrze ponieważ świadczy o tym że twórcy gry (w jakimś stopniu) nie są twardogłowi i wychodzą na przeciw oczekiwaniom graczy z drugiej jednak ma to wpływ na to co tworzą "mod make'rzy" bo niestety jeśli chodzi o maszyny są to najczęściej kopie tych stworzonych przez giants jedynie ze zmienioną teksturą, jakieś 70% tego co dziś tworzy społeczność to jedynie mapy, 15 % to kopie modów z mod hub'a, 14 % to faktycznie "coś nowego" kto faktycznie ktoś zrobił według własnej wizji i pomysłu (nawet te proste) i tylko 1% perełek czyli modyfikacji zrobionych przez community które są naprawdę dobre i dorównują lub biją na głowę te od twórców. Z ogromnym sentymentem wspominam LS'a 09 który byłby niczym szczególnym gdyby nie mody społeczności. Myślę że magia LS'a umiera przez zbyt duża ingerencję twórców.... Być może się mylę ale taką mam opinie. Całość napisałem ponieważ poprostu jestem ciekawy jak widzą to inni gracze, jak wygląda to z perspektywy ludzi którzy tworzą modyfikacje i (w co szczerze wątpię) jaka jest opinia ludzi z giants którzy tworzą ta grę.
Z góry dzięki za odpowiedź =)
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Brak nowych modów to nie wina Giantsa a społeczności która nie szanowała zakazów. Wiele osób brało gotowe mody, robiła drobną zmianę i wydawała to jako swoje często na płatnych linkach. Twórcy modów mieli dość kradzieży i dlatego przestali tworzyć nowe maszyny.
 
Odpowiedz
#3
Myślę że Twoje spostrzezenia z długosci użytkowania ls-a trafnie ukazało stan ogólny gry jak i stan modowania do niej.Dla giantsa oczywistą rzeczą jest usprawnianie tej gry w każdej odsłonie bo dla użytkowników którzy z grą są długo nie byłaby już kąskiem który łatwo by się przyjęło.Musimuy mieć jednak na uwadze fakt iż obecnymi odbiorcami ls-a są niestety dzieci i to w wiekszym stopniu niz nam się to
wydaje.Dlatego wiarygodne opinie są tylko od tych którzy właśnie mają z grą wiecej wspólnego ,niejako znaja ją od podstaw...Znam ludzi którzy tworzą modyfikacje od zera, czyli modelowanie , texturowanie ,programowanie https://cdn.discordapp.com/attachments/5..._28_37.png Jest wielu którzy edytują lub zmienia konfigurację lub dodadzą multicolor a chca być poważani jako modmakerzy...nie mi jest osądzać,ale swoje zdanie mam...Giants chyba po czesci już idzie własna droga...a mniej patrzy na całosc społeczności modmakerów itp...
 
Odpowiedz
#4
Powiem tak się zgodzę z użytkownikiem @ibrakadabra lecz za czasów ls 09 w też grali dzieci większość w tedy miała po 12-18 lat ale nie o tym temat większość moderów odeszło z powodu editów nieszanowania zakazów oraz rozdawania modów lub z braku czasu
Nierozumiem tych osób co robią mody do ls'a 13 po tam jest polski klimat choć większość modów od ls 13-19 to 60-tki na modelu marcella
mogę dłużej pisać ale zaraz jakieś głupoty powypisuję
Pozdrawiam
 
Odpowiedz
#5
(07-03-2019, 08:33)ibrakadabra napisał(a): Myślę  że  Twoje  spostrzezenia  z  długosci  użytkowania  ls-a  trafnie  ukazało  stan  ogólny  gry  jak i stan  modowania  do niej.Dla  giantsa  oczywistą  rzeczą jest  usprawnianie  tej  gry w każdej odsłonie  bo  dla  użytkowników  którzy z  grą  są  długo nie  byłaby  już  kąskiem który  łatwo  by  się przyjęło.Musimuy  mieć jednak na  uwadze fakt  iż obecnymi  odbiorcami  ls-a  są niestety  dzieci i  to  w  wiekszym  stopniu  niz nam  się to
wydaje.Dlatego  wiarygodne  opinie  są  tylko  od  tych  którzy  właśnie  mają  z  grą  wiecej  wspólnego ,niejako  znaja  ją  od  podstaw...Znam ludzi  którzy tworzą  modyfikacje  od  zera, czyli modelowanie , texturowanie ,programowanie  https://cdn.discordapp.com/attachments/5..._28_37.png Jest  wielu którzy  edytują  lub  zmienia konfigurację  lub  dodadzą multicolor a chca  być  poważani jako  modmakerzy...nie  mi  jest osądzać,ale  swoje  zdanie mam...Giants   chyba  po czesci już  idzie  własna  droga...a mniej  patrzy  na  całosc społeczności  modmakerów itp...
Z tego co obserwuje giants jest niekierunkowany w stronę komercji , i chyba wszystko zaczęło iść w tą strone od FS'a 13 gdzie postanowiono przełożyć grę na dodatkowe platformy a co za tym szło trzeba było również dostosować modyfikacje pod playstation czy xbox'a a tym samym ograniczało to pole manewru mod maker'ów którzy musieli pogodzić się z ograniczeniami w tworzeniu modyfikacji , nigdy nie robiłem modów choć chciałbym się nauczyć i moja wiedza w tym zakresie jest niestety ograniczona aczkolwiek to by miało sens ... po 2013 z modów zaczęły masowo znikać całe masy opcji które wcześniej były podstawą w niemal każdym modzie np " koguty lub dodatkowe oświetlenia " na klawisz R , Prędkości pracy rotoru i motowideł w hederach ( do dziś jest to rzadkością ) , manualne skrzynie i cała masa innych głupot które tak naprawdę dawały całą mase radości z gry. Dziś zamiast tego wszystkiego mamy gotowe maszyny z identycznym schematem działania (w zależności od typu) a nawet z tym samym dźwiękiem od prawie 10 lat .. W zdecydowanej większości zgadzam się z tym co napisałeś choć nie do końca , ludzie tworzą coraz mniej modyfikacji przez wzgląd na kradzieże co jest zrozumiałe bo chyba nikt nie lubi gdy się go okrada, ale tyczy się to jedynie maszyn bo map jest jak na lekarstwo a wciąż co chwile mamy nowe , z czego to wynika ? mapę jest łatwiej wykonać ?
 
Odpowiedz
#6
ogólnie rzecz biorac nie zawarłem tego faktu w wypowiedzi o którym piszesz ,zresztą słusznie,że modmajkerzy boją sie wypuszczac w obieg swoje autorskie modele w obawie przed edycją i pospolitą chęcią zabłyśnięcia na lamach ls-a...niemal niejednokrotnie słabą edycją.....no cóż...co do drugiego watku...tak mapę jest o wiele łatwiej wykonać ale teraz Giants również postawił wysoką poprzeczkę dla mapmakerów przenosząc scrypty trigerów i poprawnego ich działania pod scrypt gry wpisany w data s gar...niby prościej a jednak dla nie wprowadzonego w temat nie takie proste...równiez scrypt otwieranych drzwi jest inaczej skonstruowany ...mnożyć można dużo przykładów... ale zajeloby to dużo miejsca, suma tego wszystkiego jest taka ,że giants to co podejrzał od modmakerów wprowadził najciekawsze i przysfajalne pomysły do gry i nadal będzie to robil ale pokombinują w scryptach optymalizacji i wydadzą jako ogólny zarys rozgrywki...
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  




Przegląda: 1 gości

Menu