Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

budynek ac3d
#1
Witam. Stworzyłem budynek w ac3d i wyeksportowałem go do i3d za pomocą programu blender. problem polega na tym ze po otwarciu budynku w giantsie tekstury po oddaleniu się kamerą(w grze również) zmieniają swoje położenie tzn deski na ścianie zamiast w dół są pod skosem. gdy jestem blisko budynku wszystko jest normalnie. Wie ktoś jak to naprawić> pozdrawiam Big Grin
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Wymiary tekstur powinny być potęgą liczby 2, czyli wysokość i szerokość powinny mieć 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048, 4096 lub więcej pikseli.
No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
Odpowiedz
#3
Nie zwróciłem na to uwagi. Nawet w poradniku o tym było. Dzięki wielkie zaraz poprawię
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  save i budynek Darecki30 5 1,922 11-22-2020, 19:45
Ostatni post: Darecki30
  Dadanie "punktów modelowania" w Ac3d Małorolny92 0 828 07-19-2020, 11:20
Ostatni post: Małorolny92
  Budynek AgroTeamRychnowo 1 2,027 10-20-2019, 13:59
Ostatni post: Darecki30
  AC3D Vertonosky 6 3,245 07-01-2019, 15:23
Ostatni post: Ziuta
  AC3D |Can't Open File| Błąd Michał Adamaszek 0 1,392 06-27-2019, 19:24
Ostatni post: Michał Adamaszek
  Problem z modelem AC3D Grze 848 2 1,678 06-15-2019, 04:48
Ostatni post: Grze 848



Przegląda: 1 gości

Menu