Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Obora
#1
Mam problem z oborą, obora jest placeable i po usunięciu ogrodzenie itp. w pliku i3d gdy po ustawieniu jej na mapie nie da się otworzyć drzwi ani wyłączyć swiateł, Angry
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
najprawdopodniej usunąleś w w scenografii transform który był potrzebny do pozycji siwatel i lamp

tzn
1.obora
2.plot
3.lampy
4.xdxd
i jak usunąłes 2.plot to gra szuka linijek od lampy w linijce 4.xdxd
tzn
1.obora
2.lampy
3.xdxd

zostaw sam transorm ew. zmien index;y w xmlu od lamp
ale prościej po prostu zrobić tak aby wszystko miało taka samą kolejność jak rpzed usunięciem plotu
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#3
Dzięki ziomek,i drugie pytanie, dlaczego mogę zmieniać obrót obory tylko o 90 stopni.
Czy taką oborę moge ustawić na mapie przez ge, oczywiście dodając linijki od drzwi do animatedobjects?
 
Odpowiedz
#4
nie sprawdzałem czy da sie zmienić tak aby obracało się dowolnie pewnie gdzies to się zmienia nie che mi się teraz sprawdzać. Objekt da się ustawić na mapie w GE tylko robisz to w inny sposób,
Wrzucasz cały folder z obora najlepiej do MAPA/maps/placeable/OBPRA

i teraz tak:
1.robisz tą linie fodlerów tak jak wyżej
2.odpalasz mape GE i wrzucasz do tej mapy obore.i3d
3, ustawiasz sobie w takim miejscu jakim chcesz aby stała i rotacjami.
4.szukasz w folderze mapy plik o nazwie defaultitems.xml
tu doddajezsz linie od xml pliku tej obory np:
<item className="AnimalHusbandry" filename="$moddir$wielkopolska/maps/placeables/krowy/husbandryCow.xml" position="204.938 67.527 417.798" rotation="0 -70 0" age="0" price="30000.000000" farmId="1" globalProductionFactor="0.000000" />

Filename=" tu podajesz własną sciezke do placeable xml'u
Position oraz rotation też cie interesuje bo to kopiujesz z GE który sobie tam ustawiłeś ( Pozniej usuwasz to co miales w GE zaimporotwane)
zapiszujesz XMl items

i przechodzisz do pliku moddesc i dodajesz linie
<storeitems>
<storeItem xmlFilename="maps/placeables/krowy/husbandryCow.xml" />
</storeitems>
na sam koniec modddescu (oczywiście sciezka taka jaką ty masz do tego xml;u

I teraz jak wejdziesz do gry to obora będzie stać na mapie pamiętaj tylko aby usunąc to co zaimportowałeś na mape bo to będzie statyczny budynek który bedzie przeszkadzać. Wrota i lampy robisz w pliku obora i3d oraz dodajesz linie w tym obora.xml linie do otwierania i zamykania
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#5
<placement testSizeX="36.0" testSizeZ="36.0" sizeX="30" sizeZ="30" useRandomYRotation="false" useManualYRotation="true" placementRotationSnapAngle="5" placementPositionSnapSize="0.5" placementPositionSnapOffset="0.25"/>
Wartość grubą czcionką oznacza kąt obrotu obiektu, ustaw sobie jaką chcesz. (XML obiektu)
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu