Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Jak skasować wbudowany w mapę Chlew?
#1
Witam.Postanowiłem, że zagram na Wschodniej Dolinie w 19, bo fajnie jest tym razem wybierać jakie zagrody dla zwierząt są na twojej gospodarce(nie jak w 17).Niestety uruchamiając mapę zauważyłem, iż na jednym z Gospodarstw(właściwie to w prawie każdym z nich ale tutaj skupię się tylko na jednym) jest wbudowany Chlew.Problemu by nie było, gdyby to było oryginalne pastwisko które by można było sprzedać (w formie placeable).

Teraz przechodzę do głównego tematu: Jak skasować ten Chlew w taki sposób, aby wszystko było w porządku?(bez błędów w logu).Chodzi mi o to że taki chlew zawiera różne Trrigery, które pewnie zostaną jak tylko skasuję Chlew tak po prostu. Znając życie kasując ten Chlew w xml mapy zostaną animację od otwierania drzwi w nim. W jaki sposób mam to zrobić?


Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem problem.Pozdrawiam Big Grin

PS: Czy ktoś z was wie również jak wykasować ten obszar w którym nie da się wysypywać upraw luzem? (TipColison czy coś takiego)
Pamiętajmy:
[Obrazek: LogoRespectForModders100px.jpg]
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Usunąć ze <storeItems> w modDesc i powinno wystarczyć, chyba że sam model chlewa jest dodany na stałe - wtedy trzeba jeszcze jego wywalić przez GE.
 
Odpowiedz
#3
To że z modDesc usuniesz sprawi tylko że zniknie ze sklepu, żeby zlikwidować go z mapy musisz usunąć wpis o nim w pliku items.xml, z którego korzysta mapa.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#4
A sory zapomniałem napisać o pliku defaultItems.
 
Odpowiedz
#5
Nie nie, chlewu nie ma w sklepie on jest wbudowany w mapę jak napisałem wcześniej.


To co mam zrobić dokładnie?

Tak wgl jakbym chciał wywalić jakieś obiekty z mapy (np płot czy kamienie) to muszę przesłać całą mapę żeby na mp kolega po mojej edycji zagrał ze mną czy tylko parę plików hmmm?
Pamiętajmy:
[Obrazek: LogoRespectForModders100px.jpg]
 
Odpowiedz
#6
Usunąć ze <storeItems> w pliku modDesc i z <items> w pliku DefaultItems linijkę odpowiadającą za ten chlew
i powinno wystarczyć, chyba że sam model chlewa jest dodany na stałe - wtedy trzeba jeszcze jego wywalić przez GE.

To najpierw wykasuj te linijki i napisz czy znikł, tylko zrób se kopie mapy jak coś.

A jak chcesz dać koledze potem tą mapę o ile on ma jej oryginał to wystarczy parę plików(te w których grzebałeś) podmienić, a jak nie będzie działać to skopiuj mu wszystko, ale możesz np. nie kopiować folderów z texturami bo dużo ważą.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  jak wbudowac mod we wlasna mape Kapitan_VLAD CAVE 0 707 01-25-2021, 16:32
Ostatni post: Kapitan_VLAD CAVE
  dodanie skupu na mape Grzanka__ 2 1,515 05-02-2020, 22:20
Ostatni post: Grzanka__
  Chlew z MH Małorolny92 8 3,212 03-05-2020, 17:44
Ostatni post: Małorolny92
  Przenoszenie obiektów na inną mape RolnikzPGR 5 2,365 10-05-2019, 17:38
Ostatni post: RolnikzPGR
  Po zmianie pojazdu spadam pod mapę RolnikzPGR 2 1,330 09-07-2019, 20:12
Ostatni post: RolnikzPGR
  Jak skasować kolizję słupa? AgroMaster 1 1,245 08-11-2019, 17:15
Ostatni post: Ryzen Farming
  wywala mape Taktyk POLSKA 0 1,104 11-22-2018, 17:09
Ostatni post: Taktyk POLSKA



Przegląda: 1 gości

Menu