Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Wiejskie życie
Jestem rolnikiem z wieloletnim stażem, od dziecka zamieszkuję Starowieś, a obecnie posiadam 20 hektarów ziemi, z czego 3 hektary to łąki. W przeszłości zajmowałem się hodowlą bydła mlecznego, 6 lat temu musiałem anulować interes ze względu na brak funduszy. Do mojej "wesołej kompanii" należą m.in. Bizon Z056, Ursus C360, C355 i traktor marki Lizard. Poprzedni sezon był dla nas obfity, pomimo susz w większości kraju, i takie same nadzieje pokładamy w ten.

Pogoda w pierwszych dniach wiosny pozostawiała wiele do oczekiwań, było strasznie pochmurno i nieprzyjemnie.

[Obrazek: Ts3wSnc.png]

O powrocie do hodowli bydła marzyłem od dawna. Teraz, gdy mam trochę więcej pieniędzy, mogę sobie na to pozwolić, tym bardziej, że ceny krów na mleko znacznie wzrosły. Zanim zakupię pierwsze "drugie" krowy, przeprowadziłem renowację wieży ciśnień, gdyż obecna była niezdatna do użytku. W ten sposób skończyłem produktywny dzień wiosny.
[Obrazek: g75VPve.png]

Następny dzień rozpocząłem od zaorania ściernisk po zimie.
[Obrazek: FuPMMRT.png]

Jak to się mawia "brudne dzieci to szczęśliwe dzieci", myślę, że to samo można powiedzieć o maszynach! Smile
[Obrazek: q4JdPzC.png]
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
ładnie to wygląda Smile

Odpowiedz
To chyba je Deutz a nie Lizard nie? Big Grin A Twoja C360 to właściwie Perkins Big Grin
Bierz mięsne, z mlekiem to nigdy nie wiadomo Big Grin
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]

Odpowiedz
To Lizard z modhuba Big Grin
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz
Od godziny ósmej na moim gospodarstwie coś się działo. Sąsiad dostarczył mi parę worków z paszą dla kur, jako spłatę długu za pomoc w żniwach w ostatnim sezonie.
[Obrazek: NtahccF.png]