Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Export w GE
#1
Witam. chcę sobie wyexportować z mapy budynek do swojego folderu. Eksportuje,klikam export all with files czy jakoś tak,jednak w tym folderze nie mam tekstur. O co chodzi? Sad


P.S a i przy okazji czy na tej trawie którą maluję się w trybie budowy z czasem wyrośnie trawa czy to tylko zielone podłoże bedzie? Smile
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
jesli jest to budynek oryginalny giantsa ...textury sa w ściezce i jak gdyby chmurze oryginalnych plików gry...i wtedy pozostaje w folderze wyexpotowany tylko i3d...drugie pytanie...jęsli jest to podłoze w teerain detail które odpowiada za tex trawy podłoża to nie nalezy wybrac grass rozwinac pod nim layer state i zaznaczyc sobie trawe którą się maluje do postaci wzrostu lub gotowej do ścięcia
 
Odpowiedz
#3
(08-06-2019, 19:03)ibrakadabra napisał(a): jesli jest  to  budynek  oryginalny  giantsa    ...textury  sa  w ściezce   i  jak  gdyby  chmurze oryginalnych plików  gry...i  wtedy  pozostaje  w  folderze  wyexpotowany  tylko i3d...drugie  pytanie...jęsli  jest  to  podłoze  w  teerain  detail które  odpowiada za tex  trawy podłoża  to nie  nalezy  wybrac  grass rozwinac  pod nim layer state i  zaznaczyc  sobie  trawe  którą się maluje  do postaci  wzrostu lub  gotowej  do  ścięcia

Ale mi chodzi o ten tryb edycji w samej grze. A z teksturą to chodziło mi o nie oryginalny budynek.
 
Odpowiedz
#4
jeżeli korzystasz z Ge 8.0 to on nie wyciąga tekstur. GE 8.1 już wyciąga, przynajmniej tak mi sie wydaje że tak było bo też tak miałem na 8.0 GE i ręcznie wyciągałem
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#5
(08-07-2019, 09:33)marcelinsigniaa napisał(a): jeżeli korzystasz z Ge 8.0 to on nie wyciąga tekstur. GE 8.1 już wyciąga, przynajmniej tak mi sie wydaje że tak było bo też tak miałem na 8.0 GE i ręcznie wyciągałem
tak dokładnie  już  giants  editor w  wersji 8.1.0  jak mówi  wyzej  kolega robi  wszystko  w tym  zakresie  ...
 
Odpowiedz
#6
w plikach modu jak otworzysz xml to jest ścieżka do tekstury obiektu :p
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
Eksportując narzędziem "Export Selection with Files", do wskazanej przez Ciebie lokalizacji GE eksportuje plik i3d zaznaczonego w Scenegraph obiektu z teksturami potrzebnymi do modelu.
Trawa malowana narzędziem do budowy na różnych mapach działa inaczej- mniej uzdolnieni polscy "mapmakerzy" (czyt. większość) nie umie dodać do layera trawy dopisku foliage, by razem z teksturą podłoża malowana była też trawa w pierwszej fazie wzrostu, tylko wtedy możliwe jest, żeby wyrosła tam, gdzie ją namalowałeś.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#8
A skąd pobrać to nowe GE?
 
Odpowiedz
#9
https://gdn.giants-software.com/
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#10
Ale tam trzeba się rejestrować.
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Export modelu Brak ścian PollarFoxTV 2 1,650 05-08-2019, 10:24
Ostatni post: PollarFoxTV



Przegląda: 1 gości

Menu