Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Rolnicze opowiastki
Tworzę kolejny temat, bo postanowiłem stworzyć całkiem nowy zapis, na nowej mapie, z nowymi modami itp. Znając mnie i mój zapał do Farminga powstanie jeszcze przynajmniej jeden taki temat (jeżeli administracja nie będzie miała nic przeciwko i nie uzna tego za spam), lecz teraz chcę zająć się tym. Tym razem gram bez pór roku.
Jestem rolnikiem od kilku lat, obecnie posiadam 5 hektarów ziemi ornej i 2 hektary łąk. Zajmuję się hodowlą świń, kur i krów, co czyni mnie w mojej wiosce tj. w Lipinkach zdecydowanym faworytem.

Dzień rozpocząłem od zakupu worków z nasionami, nawozem i wapnem. Przyda się uzupełnić zapasy w garażach.
[Obrazek: xky8m70.png]
Bizon czeka przy polu koło domu na zlecenie, teraz jednak musimy zająć się kukurydzą.
[Obrazek: PUPXwrR.png]
[Obrazek: xO1Y0Hr.png]
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
fajnie fajnie, ale ta szesnastka nie za duża na te 7 hektarów? pozdro

Odpowiedz
Po ojcu ona, byla glownym koniem pociagowym jak mielismy ponad 30ha Big Grin Szkoda mi ja sprzedac
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz
No nieźle maszyny konkret teraz tylko ziemie kupować Big Grin

Odpowiedz
Ruszyła maszyna, już nic nie zatrzyma
[Obrazek: fwNqexJ.png]
[Obrazek: K09Yjp0.png]
[Obrazek: GAbk1K7.png]
Następnego dnia postanowiliśmy zająć się sianokosami, z powodu chwilowego braku bel siana.
[Obrazek: Fvr4F7x.png]
[Obrazek: PUhIoLW.png]
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz
Wieczorem jeszcze tego samego dnia podpiąłem prasę do szesnastki i wjechałem w pole sprasować słomę.
[Obrazek: wInNthM.png]
Zanim wyruszymy zebrać belki, musiałem zdjąć z przyczepy worki.
[Obrazek: BiRKKGi.png]
Tur nie dał rady, podpiąłem więc podnośnik, który już sobie poradził.
[Obrazek: vnKQCgc.png]
Bele zebrane, nie starczyło miejsca na przyczepie, więc jedną przewiozę turem.
[Obrazek: 806BExR.png]
Pomogłem? Daj rep+ Smile

Odpowiedz