Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Sadzarka.
#1
Witam Smile
Która sekcja odpowada za szybkość ubywania nasion w sadzarce :Smile

<size width="3.5" length="1.5" lengthOffset="-0.1"/>

    <speedLimit value="9" />

    <wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
      <wheel driveMode="0" repr="9"  radius="0.30" deltaY="0.20" suspTravel="0.20" spring="100" damper="0" mass="0.4" />
          <wheel driveMode="0" repr="10" radius="0.60" deltaY="0.20" suspTravel="0.20" spring="100" damper="0" mass="0.4" />
    </wheels>

    <workAreas>
        <workArea startIndex="0" widthIndex="0>1" heightIndex="0>2" refNodeIndex="0" type="sowingMachine" />
    </workAreas>

    <groundReferenceNodes>
       
        <groundReferenceNode index="0>15|0" threshold="0.2" depthNode="0>15|2"/>
    
    </groundReferenceNodes>

 

    <fillUnits>
        <fillUnit unit="$l10n_unit_literShort" fillTypes="seeds potato" capacity="470" />
    </fillUnits>

    <fillLitersPerSecond>100</fillLitersPerSecond>

    <fillVolumes>
        <volumes>
            <volume index="0>13|0" />
        </volumes>
        <unloadInfos>
            <unloadInfo>
                <node index="0>13|1" width="0.4" length="1.0" />
            </unloadInfo>
        </unloadInfos>
    </fillVolumes>

    <seedFruitTypes>potato</seedFruitTypes>
    <needsActivation value="true" />

    <sowingSound file="sound/sowingSound.wav" pitchOffset="0.5" volume="0.3"/>

    <inputAttacherJoints>
        <inputAttacherJoint index="0>3" jointType="implement" topReferenceNode="0>4" lowerDistanceToGround="0.1" upperDistanceToGround="1.2" />
    </inputAttacherJoints>

    <groundParticleAnimations>
      
        <groundParticleAnimation>
           
            <node index="0>15|0|0|0" refNodeIndex="0" materialType="SOIL" />
            
            <node index="0>15|0|1|0" refNodeIndex="0" materialType="SOIL" />
           
            <node index="0>15|0|2|0" refNodeIndex="0" materialType="SOIL" />
                  
    </groundParticleAnimation>
    </groundParticleAnimations>

 

    <support animationName="moveSupport" />

    <animations>
        <!-- move support wheel down/up -->
        <animation name="moveSupport">
            <part node="0>12" startTime="0" duration="0.5" startTrans="0 0.42 -0.56" endTrans="0 0.15 -0.56" />
        </animation>
    </animations>

    <aiLeftMarker index="6" />
    <aiRightMarker index="7" />
    <aiBackMarker index="8" />

    <washable dirtDuration="25" washDuration="1" workMultiplier="20" />

    <components count="2">
        <component1 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="4" />
        <component2 solverIterationCount="8" />
        <joint component1="0" component2="1" index="0>12" rotLimit="0 0 0" transLimit="0 0 0" />
    </components>

    <schemaOverlay file="$dataS2/menu/schemas/implementSchema.png" fileSelected="$dataS2/menu/schemas/implementSchemaSelected.png" fileTurnedOn="$dataS2/menu/schemas/implementSchemaTurnedOn.png" fileSelectedTurnedOn="$dataS2/menu/schemas/implementSchemaSelectedTurnedOn.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0 0"/>

</vehicle>
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Żadna, za to odpowiada wpis seedUsagePerSqm znajdujący się w pliku maps_fruitTypes.xml w plikach gry. Ten parametr dla każdej uprawy jest globalny i nie jest ustawiany w każdym siewniku osobno.
 
#3
Kolega gra w FS17, tam takich udogodnień jeszcze chyba nie było, że każda mapa miała swoje własne pliki od definiowania wysiewu, plonów, rodzaju paszy zwierząt itp Big Grin
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sadzarka do ziemianków PatolTv 1 667 11-07-2017, 11:54
Ostatni post: PatolTv
  sadzarka do drzewek kirowiec tv 1 567 07-30-2017, 20:00
Ostatni post: shark666
  Problem z Sadzarką BoskiLs 1 894 07-21-2016, 13:21
Ostatni post: BoskiLs
  Sadzarka Darius TheHandOfNoxus 1 590 04-14-2016, 18:51
Ostatni post: lolki loki



Przegląda: 1 gości

Menu