Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

zamiana modeli na mapie
#1
Witam, mam mapę nieprzystosowaną do seasons mod. No i niektóre drzewa mają rzomazane tekstury.
Tu moje pytanie czy muszę po kolei te drzewa zmieniać, czy mogę je jakoś wymienić w plikach czy coś, np podmienić gdzieś w plikach mapy model danego drzewa?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
jezeli mapa posiada drzewa z FS17 to musisz je usunąć Season nie obsługuje już tych drzew również Maple z FS17. jedyne co mozesz zostawić to Oak tree, podmiana zadnych plików nie pomoże musisz stawiac drzewa z 19 na nowo
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#3
Dzięki za pomoc Wink
A jeszcze takie pytanko, jakbym chciał zmienić teksture danego budynku, a nie mogę jej odnaleźć po nazwie w folderze texture, to jest na to jakiś sposób?
 
Odpowiedz
#4
Wyeksportuj go sobie do oddzielnego i3d i stamtąd odczytaj jego tekstury. Jak już je namierzysz, sprawdź wszystkie, zazwyczaj jeden model nie ma ich dużo.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#5
ewentualnie mozna otworzyć okno Material Editing i tam podejrzeć jakie tekstury posiada model wraz z ich sciezką, nawet otworzy ci docelowe miejsce w folderze mapy
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#6
Super dzięki za pomoc, znalezione Big Grin
A jeszcze pytanko odnośnie drzew, skąd je wziąć, te oryginalne?
bo jak biorę z folderu trees z głównego folderu gry i importuje dany model to go nie widać, niby jak się na niego kliknie to się podświetla ale jest tak jakby niewidzialny.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
Bo nie przeniosłeś wszystkich wymaganych plików, w tym przypadku shaderów. Przypisz w i3d tych drzew lokalizację tych shaderów w głównym archiwum gry, zaoszczędzisz syfu w folderze mapy Big Grin
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#8
Oo, spoko dzięki Big Grin
Czyli że mogę te modele importować bezpośrednio z folderu gry :O Big Grin
O faktycznie działa Big Grin
A co do pierwszego pytania i podmiany tych drzew to znalazłem taką fajną funkcje jak replace(edit -> replace) i można tam podmienić wszystkie modele danego typu np jeden typ drzewa.
 
Odpowiedz
#9
tak dziala to na zasadzie podmiany danego obiektu , drzewa ...zaznaczam iż podmienia do oryginalnego rozmiaru,skali obiektu podmienianego czyli jesli np drzewo jest w skali 1,25 podmienione drzewo również będzie w tej skali
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dziwne tekstury na mapie Paulojwrz 3 130 04-23-2021, 14:38
Ostatni post: _qkohe155
  Zamiana dźwięków patryk1992r8 1 182 04-12-2021, 09:40
Ostatni post: sebixkombajnista
  Teren w mapie krzysztofb 2 325 03-06-2021, 20:50
Ostatni post: krzysztofb
  oświetlenie na mapie Darecki30 0 249 02-16-2021, 18:19
Ostatni post: Darecki30
  Czarne tekstury po wyciągnięciu modeli radkus25 2 360 11-05-2020, 22:06
Ostatni post: radkus25
  Oświetlenie na mapie Eiersholt Wolverine2014 5 636 10-10-2020, 13:18
Ostatni post: Wolverine2014
  Zmiana tekstury w mapie. mccormick2000 1 547 10-03-2020, 02:14
Ostatni post: Atanazy Rurka
  Poblem z pojazdami na mapie Charmer 0 424 07-22-2020, 09:33
Ostatni post: Charmer
  Cienie w mapie Vertonosky 0 496 07-15-2020, 13:08
Ostatni post: Vertonosky
  Ilość upraw na mapie Damian212 2 698 07-02-2020, 04:31
Ostatni post: Damian212



Przegląda: 1 gości

Menu