Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Model jak lustro
#1
Cześć, 
dodałem tex UDIM do modelu , zrobiłem specular , ma kolor i materiał jaki chce ale odbija jak lustro czego to wina ??
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
metalness i smoothness masz na max ustawiony pewnie Smile
w material editing
Pomogłem? Daj REP+ !! 
At
 
Odpowiedz
#3
Na 0 jest , z resztą jak dodam specular to są zablokowane (na 0)
 
Odpowiedz
#4
W ostatnim okienku w "colorMat0" (dla shaderParameter name="colorMat0", jeśli to będzie shaderParameter name="colorMat1", to w okienku "colorMat1 itd) zmień 0 na 1, 5 lub 7 w zależności czy to ma być pełny mat, czy ma mieć lekki połysk. Zresztą masz tam szereg możliwości, więc możesz pokombinować. Możesz wpisywać ręcznie, możesz ustawiać suwakiem.
 
Odpowiedz
#5
Problem w tym że zmienia się tylko faktura (materiał) i kolor inaczej się błyszczy jak dla danego materiału ale zostaje efekt lustra
, odbija się resza elementów ( inne modele)
 
Odpowiedz
#6
Może źle zrobiłeś specular i w GE pokazuje Ci "gołą" blachę. Robiąc UDIM mogłeś dać niewłaściwy index materiału (np "chrom"). Wrzuć ten sprzęt na Zippyshare i podrzuć mi na PW. Tak ciężko coś powiedzieć. Chyba, że ktoś z większymi umiejętnościami niż moje (które nie są zbyt wielkie) będzie mógł coś podpowiedzieć nie widząc tego modelu.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
(10-26-2019, 22:27)Misio napisał(a): Może źle zrobiłeś specular i w GE pokazuje Ci "gołą" blachę. Robiąc UDIM mogłeś dać niewłaściwy index materiału (np "chrom"). Wrzuć ten sprzęt na Zippyshare i podrzuć mi na PW. Tak ciężko coś powiedzieć. Chyba, że ktoś z większymi umiejętnościami niż moje (które nie są zbyt wielkie) będzie mógł coś podpowiedzieć nie widząc tego modelu.

Index jest w 100% dobrze , specular w innych działa dobrze ,nie wiem , podeślę jak dzisiaj nic nie wymyślę.
 
Odpowiedz
#8
poradziłem sobie , odrazu wziąłem model do Maya nie używając wcześniej 3dsMaxa i wszystko działa świetnie
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  model drabiny jak usunąć? Darecki30 2 485 09-04-2020, 23:20
Ostatni post: Darecki30
  model i3d Vertonosky 4 874 05-05-2020, 18:40
Ostatni post: Vertonosky
  Model JestemJohn2K20 1 545 04-13-2020, 20:51
Ostatni post: AgrotechnikPL
  Model nie daje cienia JestemJohn2K20 0 400 02-09-2020, 20:36
Ostatni post: JestemJohn2K20
  Nakładanie txt na model Vertonosky 2 627 01-05-2020, 14:01
Ostatni post: Vertonosky
  Shader model 3 krzysiu12 4 800 11-20-2019, 19:12
Ostatni post: krzysiu12
  Problem z Shader Model po aktualizacji Windows 10 1903 Goral19 10 2,823 06-27-2019, 08:20
Ostatni post: Goral19
  Model budynku Tadeusz Raczynski 4 958 01-06-2019, 22:47
Ostatni post: marcelinsigniaa
  Shader Model Kuba Stelmach 10 3,308 11-25-2018, 13:02
Ostatni post: Kuba Stelmach
  shader model 3.0 Local 2 1,501 11-20-2018, 18:30
Ostatni post: Local



Przegląda: 1 gości

Menu