Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Jak "przenieść" teren z reala do Farminga...
#1
... czyli tworzenie ukształtowania terenu na podstawie danych Numerycznego Modelu Terenu przygotowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii. [WSZYSTKIE FS]

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak w miarę szybko utworzyć w miarę dokładne odwzorowanie rzeczywistej lokalizacji w grze i dzięki temu mieć praktycznie gotową bazę pod tworzoną przez siebie mapę. (Tutorial dotyczy wyłącznie Polski i Czech, niewykluczone że kolejne państwa mogą dołączyć przy okazji kolejnych aktualizacji autorskiego narzędzia Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.).

Jeśli edytujesz plik demGenerator_config.txt w Notepad++ – nie zapomnij przed zapisaniem ustawić kodowania z UTF-8 na ANSI, w przeciwnym razie mogą wystąpić problemy z załadowaniem tego pliku przez niektóre programy.

Jeśli chodzi o skrypt od pobierania danych wysokościowych, warto go uruchamiać w godzinach przedpołudniowych (przynajmniej po 18:00 pojawiają się problemy przy wielokrotnym wysyłaniu zapytań, czego znakiem jest m.in. długotrwałe wysokie wykorzystanie sieci).

Jeśli tworzysz teren pod FS 17 lub starszą część – warto użyć narzędzia demConverter dostępnego do pobrania w GIANTS Developer Network. Przeskalowane tekstury terenu do map z tych części pojawią się wkrótce.

Wszelkie linki do materiałów znajdują się w opisie poniższego filmu:




A tu timelapse z tworzenia terenu o wymiarach (4096 x 4096) m:


No to jedziemy, gnębić podpadziochów!
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  




Przegląda: 1 gości

Menu