Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Nakładanie txt na model
#1
Hej, jak w załączniku po stworzeniu kilku kostek Create>primitives>cube i nałożeniu txt na jedną txt zmienia się na wszystkich, jak je wyodrębnić aby txt była tylko na poszczególnych kostkach?

https://sharemods.com/0bdehvkzvkkn/asd.PNG.html
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Zmień każdej z nich materiał. Tekstura należy do konkretnego materiału, z którego może korzystać wiele obiektów.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#3
(01-05-2020, 13:04)user12 napisał(a): Zmień każdej z nich materiał. Tekstura należy do konkretnego materiału, z którego może korzystać wiele obiektów.

A gdzie odczytać materialID bo np w i3d mam materialID 12  a w drugim 53 i w giantsie nie mogę znaleść który jest do którego modelu
EDIT: ustawiłem w jednym nazwę na kostka a w drugim jest unname i ustawiło do obu nazwę kostka
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  model drabiny jak usunąć? Darecki30 2 150 09-04-2020, 23:20
Ostatni post: Darecki30
  model i3d Vertonosky 4 511 05-05-2020, 18:40
Ostatni post: Vertonosky
  Model JestemJohn2K20 1 310 04-13-2020, 20:51
Ostatni post: AgrotechnikPL
  Model nie daje cienia JestemJohn2K20 0 238 02-09-2020, 20:36
Ostatni post: JestemJohn2K20
  Shader model 3 krzysiu12 4 490 11-20-2019, 19:12
Ostatni post: krzysiu12
  Model jak lustro Damian Leśniewski 7 579 10-27-2019, 16:36
Ostatni post: Damian Leśniewski
  Problem z Shader Model po aktualizacji Windows 10 1903 Goral19 10 1,891 06-27-2019, 08:20
Ostatni post: Goral19
  Model budynku Tadeusz Raczynski 4 664 01-06-2019, 22:47
Ostatni post: marcelinsigniaa
  Shader Model Kuba Stelmach 10 2,287 11-25-2018, 13:02
Ostatni post: Kuba Stelmach
  shader model 3.0 Local 2 1,242 11-20-2018, 18:30
Ostatni post: Local



Przegląda: 1 gości

Menu