Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Dynamiczne wężę Tur
#1
Witam.
Przeciosłem sobie konsolę od c3603p z PolishPacka do innego moda,wszystko jest ok ale chciałbym mięć przy tym dynamiczne węże jak jest w oryginale Wkleiłem te linijki :
 <target attacherJointIndices="5" type="hydraulicIn" node="0>0|10|0|1|0"/>        
        <target attacherJointIndices="5" type="hydraulicIn" node="0>0|10|0|1|1"/>
        <target attacherJointIndices="5" type="hydraulicIn" node="0>0|10|0|1|2"/>        
        <target attacherJointIndices="5" type="hydraulicIn" node="0>0|10|0|1|3"/>
Ale węży jak nie było tak nie ma jak tura przyczepiam. Nie wiem co oznacza to "5".

Proszę o pomoc Smile
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Zmień 5 na 6, i powinno działać
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#3
(03-12-2020, 19:53)user12 napisał(a): Zmień 5 na 6, i powinno działać

Dzięki wszystko pięknie działa :Smile A czemu 6 a nie 5? Co oznacza ta cyfra?

Aha i czy vehicleShader z 17 będzie gryzł się z tym z 19? Bo na niektórych modelach mam ten starszy i taki błąd w logu:

2020-03-12 20:06 Warning: Missing texture 'DirtNmap' in 'acmat_0.001' (C:/Users/PC/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/mods/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/vehicleShader.xml).


2020-03-12 20:06 Error: Can't load resource 'C:/Users/PC/Documents/My Games/FarmingSimulator2019/mods/shared/dirt_normal.png'.
 
Odpowiedz
#4
Strzeliłem, że dałeś go do C360, a tam powinno być "6". target attacherJointIndices="X" oznacza numer attacherJointa, dla którego dany przewód ma być aktywny. Numeracja działa na zasadzie kolejności, pierwszy attacherJoint zarejestrowany w xml ma indice="1", i tak dalej.
vehicleShader z 17 nie ma prawa działać w 19stce, to w sumie oczywiste Big Grin
GIANTS w plikach gry umieścił coś w rodzaju shadera z 17stki kompatybilnego z 19 w pewnym stopniu (nazywa się fs17VehicleShader)
A błąd wywala ci, bo nie może znaleźć tekstury wskazanej przez stary shader.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
Odpowiedz
#5
(03-15-2020, 20:43)user12 napisał(a): Strzeliłem, że dałeś go do C360, a tam powinno być "6".  target attacherJointIndices="X" oznacza numer attacherJointa, dla którego dany przewód ma być aktywny. Numeracja działa na zasadzie kolejności, pierwszy attacherJoint zarejestrowany w xml ma indice="1", i tak dalej.
vehicleShader z 17 nie ma prawa działać w 19stce, to w sumie oczywiste Big Grin
GIANTS w plikach gry umieścił coś w rodzaju shadera z 17stki kompatybilnego z 19 w pewnym stopniu (nazywa się fs17VehicleShader)
A błąd wywala ci, bo nie może znaleźć tekstury wskazanej przez stary shader.

O widzisz to już będę wiedział o tym numerze. Heh a ja właśnie sobie przerobiłem ten start shader i już błędów nie wywala przez tą teksture ;p
P.S a ten kompatybilny shader czym się różni od tego starego z 19? Smile
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dynamiczne węże w john deere 1pi 6 480 09-10-2019, 18:07
Ostatni post: 1pi



Przegląda: 1 gości

Menu