Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Blender ciąg dalszy zmagań.
#1
Witam.
Rozchodzi mi się o to jak w blenderze zrobić aby było takie zaznaczanie jak w Ac3d. Jak zrobić takie zaznaczenie żeby udimy nakładać.
Aby osobno "pomalować" uszczelki a osobno ramy .
[Obrazek: 2e6e8a55e3541.png]

P.S a gdy w Blenderze przypiszę do modelu np:painted metal czy coś takiego to w GE nie można zmienić koloru,na początku model jest chromowany puki nie dodam żadnych shaderów a potem wygląda to tak....

[Obrazek: 3486460f9d220.png]
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Blender zaznaczanie. Małorolny92 2 209 04-25-2020, 17:13
Ostatni post: Małorolny92
  Blender Wolnyls11 0 228 01-16-2020, 13:30
Ostatni post: Wolnyls11



Przegląda: 1 gości

Menu