Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Poradnik- Jak dodać plandeke do przyczepy
#1
Witam, postanowiłem stworzyć poradnik do FS19 jak dodać plandeke do dowolnej przyczepy.

Co będzie potrzebne?

- Skrypt samej plandeki:

    <cover>
        <coverConfigurations>
            <coverConfiguration>
                <cover openAnimation="Plandeka" openOnBuy="false" fillUnitIndices="1"/>
            </coverConfiguration>
        </coverConfigurations>
    </cover>

- Animacja plandeki:

        <animation name="Plandeka">
            <part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0" endTime="0.02" visibility="false"/>
            <part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="true"/>
            <part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0" endTime="0.02" visibility="true"/>
            <part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="false"/>
        </animation>
-Jak i sama plandeka wyciagnieta z oryginalnej przyczepy lub wlasnorecznie wymodelowana. 

- Ja robię to na przykladzie oryginalnej przyczepy bergmann.

1. Gdy mamy już wyciagnieta plandeke z przyczepy to możemy ja zaimportowac w ge.
Powinno to wygladac tak:
[Obrazek: MppdCOH.jpg]
2. Otwieramy xml przyczepy i szukamy sekcji animations i wklejamy tam animacje plandeki. Powinno to wyglądać tak:
[Obrazek: EXR2TrL.jpg]
3. Skrypt plandeki wklejamy pomiędzy tymi sekcjami.  ( Może to się różnic w zalezności do przyczepy ale generalnie to jest bez znaczenia )
Powinno to wygladać mniej wiecej tak:
[Obrazek: EjuIWJe.jpg]
4. Teraz przechodzimy dalej do GE do samej przyczepy.  W oknie sceny szukamy "cover"  rozwijamy to i widzimy 2 podgrupy  cover_open i cover_closed.   jezeli mamy wlasna plandeke to plandeke otwarta wklejamy do podgrupy cover_open a zamknięta do podgrupy cover_closed.   (Jezeli wgl mamy plandeke  otwartą. Może to byc po prostu model zwinietej plandeki)  ustawiamy to oczywiscie na przyczepie tak by nam pasowalo) powinno to wygladać tak:
[Obrazek: ihKvBl5.jpg]
5.  Teraz trzeba przypisac Indexy do samego skryptu w xml przyczepy gdzie wklejalismy wcześniej juz skrypty

-przechodzimy do grupy cover:
klikamy na podgrupe cover_open i w oknie atrybutow mamy pozycje index path: 
Kopiujemy index otwartej plandeki i przechodzimy do xml przyczepy
[Obrazek: ASYkx4j.jpg]
(Nie przepisuj tego co jest na screenie! Twoj index moze sie roznic)
Szukamy animacji "Plandeka"  i wklejany index pomiędzy cudzyslow jak oznaczylem wyzej. Wklejamy to do 2 pierwszych linijek.
To samo robimy z cover_closed z tą roznicą że indexy wpisujemy do 2 ostatnich linijek. 
Zapisujemy xml przyczepy
Zapisujemy przyczepe w GE 
Jeżeli zrobiliście wszystko zgodnie z instrukcją to powinno wszystko działać. W razie pytań proszę się kontaktować na pw.

https://imgur.com/a/C0H7Ff6 - Screeny
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SEASONS PORADNIK AUTODRIVE karolgamechannel 0 1,164 02-10-2020, 15:11
Ostatni post: karolgamechannel
  Poradnik UDIM lookee86 0 1,480 08-15-2019, 11:53
Ostatni post: lookee86
  PORADNIK GIANTS EDITOR TWORZENIE MAPY PO POLSKU LS19 ibrakadabra 0 5,462 04-15-2019, 08:16
Ostatni post: ibrakadabra
  Poradnik na yt do fs19 karolgamechannel 0 1,418 12-22-2018, 16:11
Ostatni post: karolgamechannel



Przegląda: 1 gości

Menu