04-15-2020, 00:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-15-2020, 20:56 przez AgrotechnikPL.
Powód edycji: Poprawiono wyświetlanie zdjęć
)
Witam, postanowiłem stworzyć poradnik do FS19 jak dodać plandeke do dowolnej przyczepy.
Co będzie potrzebne?
- Skrypt samej plandeki:
<cover>
<coverConfigurations>
<coverConfiguration>
<cover openAnimation="Plandeka" openOnBuy="false" fillUnitIndices="1"/>
</coverConfiguration>
</coverConfigurations>
</cover>
- Animacja plandeki:
<animation name="Plandeka">
<part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0" endTime="0.02" visibility="false"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="true"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0" endTime="0.02" visibility="true"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="false"/>
</animation>
-Jak i sama plandeka wyciagnieta z oryginalnej przyczepy lub wlasnorecznie wymodelowana.
- Ja robię to na przykladzie oryginalnej przyczepy bergmann.
1. Gdy mamy już wyciagnieta plandeke z przyczepy to możemy ja zaimportowac w ge.
Powinno to wygladac tak:
![[Obrazek: MppdCOH.jpg]](https://i.imgur.com/MppdCOH.jpg)
2. Otwieramy xml przyczepy i szukamy sekcji animations i wklejamy tam animacje plandeki. Powinno to wyglądać tak:
![[Obrazek: EXR2TrL.jpg]](https://i.imgur.com/EXR2TrL.jpg)
3. Skrypt plandeki wklejamy pomiędzy tymi sekcjami. ( Może to się różnic w zalezności do przyczepy ale generalnie to jest bez znaczenia )
Powinno to wygladać mniej wiecej tak:
![[Obrazek: EjuIWJe.jpg]](https://i.imgur.com/EjuIWJe.jpg)
4. Teraz przechodzimy dalej do GE do samej przyczepy. W oknie sceny szukamy "cover" rozwijamy to i widzimy 2 podgrupy cover_open i cover_closed. jezeli mamy wlasna plandeke to plandeke otwarta wklejamy do podgrupy cover_open a zamknięta do podgrupy cover_closed. (Jezeli wgl mamy plandeke otwartą. Może to byc po prostu model zwinietej plandeki) ustawiamy to oczywiscie na przyczepie tak by nam pasowalo) powinno to wygladać tak:
![[Obrazek: ihKvBl5.jpg]](https://i.imgur.com/ihKvBl5.jpg)
5. Teraz trzeba przypisac Indexy do samego skryptu w xml przyczepy gdzie wklejalismy wcześniej juz skrypty
-przechodzimy do grupy cover:
klikamy na podgrupe cover_open i w oknie atrybutow mamy pozycje index path:
Kopiujemy index otwartej plandeki i przechodzimy do xml przyczepy
![[Obrazek: ASYkx4j.jpg]](https://i.imgur.com/ASYkx4j.jpg)
(Nie przepisuj tego co jest na screenie! Twoj index moze sie roznic)
Szukamy animacji "Plandeka" i wklejany index pomiędzy cudzyslow jak oznaczylem wyzej. Wklejamy to do 2 pierwszych linijek.
To samo robimy z cover_closed z tą roznicą że indexy wpisujemy do 2 ostatnich linijek.
Zapisujemy xml przyczepy
Zapisujemy przyczepe w GE
Jeżeli zrobiliście wszystko zgodnie z instrukcją to powinno wszystko działać. W razie pytań proszę się kontaktować na pw.
https://imgur.com/a/C0H7Ff6 - Screeny
Co będzie potrzebne?
- Skrypt samej plandeki:
<cover>
<coverConfigurations>
<coverConfiguration>
<cover openAnimation="Plandeka" openOnBuy="false" fillUnitIndices="1"/>
</coverConfiguration>
</coverConfigurations>
</cover>
- Animacja plandeki:
<animation name="Plandeka">
<part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0" endTime="0.02" visibility="false"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks open" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="true"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0" endTime="0.02" visibility="true"/>
<part node="Tutaj wpisz indeks closed" startTime="0.02" endTime="0.04" visibility="false"/>
</animation>
-Jak i sama plandeka wyciagnieta z oryginalnej przyczepy lub wlasnorecznie wymodelowana.
- Ja robię to na przykladzie oryginalnej przyczepy bergmann.
1. Gdy mamy już wyciagnieta plandeke z przyczepy to możemy ja zaimportowac w ge.
Powinno to wygladac tak:
![[Obrazek: MppdCOH.jpg]](https://i.imgur.com/MppdCOH.jpg)
2. Otwieramy xml przyczepy i szukamy sekcji animations i wklejamy tam animacje plandeki. Powinno to wyglądać tak:
![[Obrazek: EXR2TrL.jpg]](https://i.imgur.com/EXR2TrL.jpg)
3. Skrypt plandeki wklejamy pomiędzy tymi sekcjami. ( Może to się różnic w zalezności do przyczepy ale generalnie to jest bez znaczenia )
Powinno to wygladać mniej wiecej tak:
![[Obrazek: EjuIWJe.jpg]](https://i.imgur.com/EjuIWJe.jpg)
4. Teraz przechodzimy dalej do GE do samej przyczepy. W oknie sceny szukamy "cover" rozwijamy to i widzimy 2 podgrupy cover_open i cover_closed. jezeli mamy wlasna plandeke to plandeke otwarta wklejamy do podgrupy cover_open a zamknięta do podgrupy cover_closed. (Jezeli wgl mamy plandeke otwartą. Może to byc po prostu model zwinietej plandeki) ustawiamy to oczywiscie na przyczepie tak by nam pasowalo) powinno to wygladać tak:
![[Obrazek: ihKvBl5.jpg]](https://i.imgur.com/ihKvBl5.jpg)
5. Teraz trzeba przypisac Indexy do samego skryptu w xml przyczepy gdzie wklejalismy wcześniej juz skrypty
-przechodzimy do grupy cover:
klikamy na podgrupe cover_open i w oknie atrybutow mamy pozycje index path:
Kopiujemy index otwartej plandeki i przechodzimy do xml przyczepy
![[Obrazek: ASYkx4j.jpg]](https://i.imgur.com/ASYkx4j.jpg)
(Nie przepisuj tego co jest na screenie! Twoj index moze sie roznic)
Szukamy animacji "Plandeka" i wklejany index pomiędzy cudzyslow jak oznaczylem wyzej. Wklejamy to do 2 pierwszych linijek.
To samo robimy z cover_closed z tą roznicą że indexy wpisujemy do 2 ostatnich linijek.
Zapisujemy xml przyczepy
Zapisujemy przyczepe w GE
Jeżeli zrobiliście wszystko zgodnie z instrukcją to powinno wszystko działać. W razie pytań proszę się kontaktować na pw.
https://imgur.com/a/C0H7Ff6 - Screeny