Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Brony.
#1
Witam chciałem sobie przystosować bony do tego aby zabronować sobie po zasiewnie. Czyli usunąć funkcję kultywatorowania i żeby tylko nimi przejechać bez zmiany tekstury aby nie skasowało uprawy :Smilea się tak zrobić?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Ja przerobiłbym je na chwastownik. W pliku xml funkcję "cultivator" zmień na "weeder" i po problemie, a przy okazji możesz sobie chwasty usunąć.
 
Odpowiedz
#3
(07-04-2020, 11:23)Atanazy Rurka napisał(a): Ja przerobiłbym je na chwastownik. W pliku xml funkcję "cultivator" zmień na "weeder" i po problemie, a przy okazji możesz sobie chwasty usunąć.

 <workAreas>
        <workArea type="weeder" functionName="processCultivatorArea">
            <area startNode="0>0|2|0" widthNode="0>0|2|1" heightNode="0>0|2|2" />
            <groundReferenceNode index="1" />
        </workArea>            
        <folding minLimit="0" maxLimit="1.0" />
    </workAreas>


Dobrze tak? Smile
 
Odpowiedz
#4
<vehicle type="weeder">

       <functions>
           <function>$l10n_function_weeder</function>
       </functions>

       <category>weeders</category>

<typeDesc>$l10n_typeDesc_weeder</typeDesc>

<workAreas>
       <workArea type="weeder" functionName="processWeederArea">
           <area startNode="0>0|2|0" widthNode="0>0|2|1" heightNode="0>0|2|2" />
           <groundReferenceNode index="1" />
       </workArea>            
       <folding minLimit="0" maxLimit="1.0" />
   </workAreas>

   <weeder>
       <sounds>
           <work file="$data/sounds/weederSound.wav">
               <volume indoor="0.45" outdoor="1.00"/>
               <pitch outdoor="1.00"/>
           </work>
       </sounds>
   </weeder>

...I powinno być ok...
 
Odpowiedz
  




Przegląda: 1 gości

Menu