Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Gleba-pytanie
#1
Witam, mam pytanie odnośnie gleby. Zastanawiałem się ostatnio nad tym, czy jest możliwe stworzenie gleby 3d na podstawie tipcolision. Mianowicie, wyglądało by to w ten sposób. Na polu było by rozsypane błoto w formie tipcolison, coś jak słoma, ale z teksturą ziemi. Podczas prac polowych zniekształcało by się w mały sposób, ale cały czas było by na polu. Co sądzicie o takim pomyśle?
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Tylko wtedy nie mógłbyś ani mieć słomy ani wapna ani obornika itd. dlatego że nie mogą być 2 uprawy na sobie.
 
Odpowiedz
#3
A jeśli była by taka możliwość, żeby glebę ustawić na no colision? Wtedy 2na siebie mogą nachodzić
 
Odpowiedz
#4
Nie da się tak, nie możesz mieć jednej nad druga uprawy, jedynie koło siebie.
 
Odpowiedz
#5
Nie daje mi to żyć Big Grin. Kolejna rozkmina mnie naszła. Tak jak w mod season jest śnieg. Gdyby stworzyć taki skrypt, żeby na polu po wczytaniu mapy tworzyło się nowy typ tipcolison powiedzmy "ziemia" tylko w markerach pola. Działał by na zasadzie śniegu. Gdy jeździmy na nim tworzą się ślady, tak jak na śniegu. Gdy byśmy stosowali np kultywator, bądź talerzówkę tworzyła by się tekstura kultywatorowania, bądź orki i wtedy w ślad kola robiła by się bruzda i analogicznie gdy byśmy siali tworzyła by się tekstura zasiewu. W ten sposób mogłoby się zaimplementować "glebe 3d". Tekstura ta, jeśliby można było. byłaby statyczna, czyli nigdy nie mogła by być zebrana. Cały czas była by na polu, tylko zmieniana była by tekstura jej. Ciężkie do zrealizowania, ale jakiś pomysł jest.
 
Odpowiedz
#6
(09-22-2020, 15:38)esa123 napisał(a): Nie daje mi to żyć Big Grin. Kolejna rozkmina mnie naszła. Tak jak w mod season jest śnieg. Gdyby stworzyć taki skrypt, żeby na polu po wczytaniu mapy tworzyło się nowy typ tipcolison powiedzmy "ziemia" tylko w markerach pola. Działał by na zasadzie śniegu. Gdy jeździmy na nim tworzą się ślady, tak jak na śniegu. Gdy byśmy stosowali np kultywator, bądź talerzówkę tworzyła by się tekstura kultywatorowania, bądź orki i wtedy w ślad kola robiła by się bruzda i analogicznie gdy byśmy siali tworzyła by się tekstura zasiewu. W ten sposób mogłoby się zaimplementować "glebe 3d". Tekstura ta, jeśliby można było. byłaby statyczna, czyli nigdy nie mogła by być zebrana. Cały czas była by na polu, tylko zmieniana była by tekstura jej. Ciężkie do zrealizowania, ale jakiś pomysł jest.

Dlatego Giants tak nie zrobił bo obciążało by to bardzo komputery, każde takie ziarenko ziemi musiało by być obsługiwane (obliczane, pamiętane jak leży i gdzie) przez komputer jak po nim jedziesz i coś z ziemią robisz. Na singlu jeszcze komp może i pociągnie ale na multi/serwerach to za dużo danych do przesyłania przez internet żeby można było grać płynnie... Dlatego tak nie zrobili...
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pytanie dot. psc Vertuzek 1 3,442 02-13-2020, 14:40
Ostatni post: THE KILLER
  Pytanie dot. DLC. Vertuzek 3 2,452 02-11-2020, 16:54
Ostatni post: Vertuzek



Przegląda: 1 gości

Menu