Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

z innej mapy
#1
witam was forumowicze... pytam bo chcialbym sie dowiedziec czy wogole idzie tak zrobic... Chcialbym dodatkowa uprawe dodac z innej mapy do mojej... I moje pytanie brzmi: jak znalezc ta uprawe w tej mapie co ja ma i jak ja dodac poprawnie by dzialaaaa do mojej mapy... Prosze o szybka pomoc...
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Nie znam się na tym dokładnie ale wydaje mi się że można wyciągnąć z innej mapy jakąś uprawę i dodać do drugiej mapy.

Z tego co pamiętam musisz skopiować tekstury , otworzyć plik i3d mapy jakimś edytorem tekstu ( notatnik, wordpad, ale do tego naj wygodzniejszy jest notepad++ ) i wyszukać oraz skopiować wszystko co związane z uprawą którą chcesz dodać......
Napisz może jaka to uprawa...
 
Odpowiedz
#3
chcialem sobei dodac zyto i koniczyne---> one sa akurat na mapie zajacowov4.2 ...

sprobuje jak mi pojdzie
 
Odpowiedz
#4
Tylko pamiętaj o tym ,żeby numery upraw w Twojej mapie nie były takie same jak z tej, z której wyciągasz .
Na YT jest poradnik jak dodać owies do mapy, może to Ci ułatwi dodanie
 
Odpowiedz
#5
ogladalen ten poradnik i cos zle pomieszalem i pozniej mapa nie chciala sie wlaczyc w ge
 
Odpowiedz
#6
Dodawanie upraw jest bardziej zaawansowana operacją dla map farminga tu podam Ci przykład dodawania lucerny z mapy Holzhausen

jako pomocniczo powinieneś się zapoznać z tym poradnikiem od "Turbo"  https://www.youtube.com/watch?v=uw2D5SMTciE  i choć nie dotyczy samych upraw wujaśnia sposób instalacji i zmiany numeracji plików a to bardzo ważne.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z Holzhausen pliki  lucerny
 
<File fileId="42104" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance1_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42105" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance2_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42106" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance3_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42107" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance4_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42108" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance5_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42109" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_distance6_diffuse.png" relativePath="true"/>
   <File fileId="42111" filename="textures/foliage/foliage_luzerne_windrow_diffuse.dds" relativePath="true"/>  

<Material name="luzerneMaterial" materialId="42115" ambientColor="1 1 1" customShaderId="xx">
     <Texture fileId="42110"/>
     <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
     <CustomParameter name="frequencyAndScale" value="0.3 0.1 0 0"/>
   </Material>
<Material name="luzerneWindrow_mat" materialId="42112" ambientColor="1 1 1" customShaderId="xx">
     <Texture fileId="42111"/>
     <CustomParameter name="alphaBlendStartEnd" value="70 75 0 0"/>
   </Material>

teksturę ---    <File fileId="55" filename="textures/foliage/acre_fine_distance_diffuse.png" relativePath="true"/>
               należy odszukać na swojej mapie i wpisać odpowiedni numer  <File fileId="55"  = ?
dotyczy tego wpisu poniżej -----" distanceMapIds="55;42104;42105;42106;42107;42107;42107;42108;
 
 
         <FoliageSubLayer name="luzerne" densityMapTypeIndex="x" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="42115" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="55;42104;42105;42106;42107;42107;42107;42108;42109" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.2" width=";0.25;0.6;1.4;1.6;1.6;1.6;1.2;1.6" height=";0.25;0.45;1;1.2;1.2;1.2;1;1.2" texCoords=";0 0 1 1" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="1.8e+007" blockShapeId=";13;14;15;16;16;16;17;18;"/>
         <FoliageSubLayer name="luzerne_windrow" densityMapTypeIndex="x" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="4" materialId="42112" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="64" distanceMapUnitSizes="128" repeatLastDistanceMap="true" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.2" height="0.8;0.88;0.96;1.04;1.12;1.16;1.2;1.28;1.36;1.4;1.46;1.5;1.56;1.6" widthVariance="0" heightVariance="0.01" horizontalPositionVariance="0.1" numStates="15" blockShapeId="2"/>  

   ponadto na swojej mapie wyszukujemy wartości...
 
szukamy wartości customShaderId="xx"> wyszukując linijki <Material name="foliageWheat_mat"
  szukamy wartości customShaderId="xx"> wyszukując linijki <Material name="wheatWindrow_mat"

Oraz nadajemy uprawie kolejny numer ..........w systemowej ostatni nr to   "8"
densityMapTypeIndex="x" dodajemy +1  przy czym fruit  i  fruitWindrow to ta sama uprawa.

Dodanie wpisu di i3d.map jest jedną z pięciu operacji do zrobienia ....................................    więc po kolei
1) -  prztgotowanie wpisów  --jw.-- po przez skopiowanie trzech grup wpisów
--1 grupa--<File fileId=    ...2 grupa....</Material>...3 grupa......<FoliageSubLayer name=....... i pliki które skopiujesz będą miały inne numery ale o tym w poradniku od "Turbo

2) - przygotowanie tekstur ( ale to temat rzeka) więc zakładam że robisz mapkę dla siebie wiec skopiujesz tekstury z mapy macierzystej.
      dokładnie sprawdzaj ścieżkę i nazwę tekstury.
3) - Dodanie ikon-- Niezależnie od skryptu z jakiego korzystasz do dodania tekstury--- w nim jest napisane jakie mają być ikony uprawy-- , w jakiej lokalizacji i w          jakim formacie i z jakim rozszerzeniem.
4) - dodanie animacji ................  i tu również powiem że to temat rzeka  i jeżeli nie dodasz animacji danej uprawy to gra podstawi do tej animacji        swoją najczęściej z pszenicy,. Jako jest to porada o dodawaniu uprawy to na tym kończę
5) - jest w pliku "mods' takie coś "ZZZ_multiFruitModule_Standard" ---przynajmniej powinno być w zależności od skryptu upraw---
     po otwarciu mamy plik "multiFrui_config .xml" jest to wykaz wszystkich upraw jakie mogą być obsługiwane przez mapę ..........................
     Tu po prostu sprawdzasz czy jest ta uprawa na liście jeżeli nie ma to dopisujesz na wzór podobnej uprawy ,jeżeli jest to nic nie robisz .

   To po najprostszej lini dodawanie upraw do mapy , bo o to chodziło , pozostało jeszcze dodawanie animacji upraw do hederów i maszyn.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
chlopaki uprawy pojawily sie w oknienku od terrain editor... m,usze zobaczyc czy da rade je wogole siac


Wiecc sprawdzilem, i tak: sa we widoku mapy, sa tez w spisie na magazynie, tylko nie widac ich w siewniku tych ikonek i jeszcze nei dodalem do skupu... Jak dodac so skupu zeby bylo mozna je sprzedawc i jak dodac ich ceny? Pomozcie mi zeby ladnie dziaaly mi te uprawy
 
Odpowiedz
#8
Dodanie ikon-- Niezależnie od skryptu z jakiego korzystasz do dodania tekstury--- w nim jest napisane jakie mają być ikony uprawy-- , w jakiej lokalizacji i w jakim formacie i z jakim rozszerzeniem.
Ikony to tekstury o nazwie np hud_fruit_poppy -- to mak i musi być w formcie 256+256 pikseli w .dds DTX 3 z midmaping
hud_fruit_poppy_small --- tak samo tylko format 64+64 piksele. tak przygotowane pliki dodajemy do folderu w mapie o nazwie "huds" lub "fruitHuds" w zależności od mapy.

Odnośnie skupu to w i3d.map szukasz coś o nazwie --skuptriger--albo cośpodobnego i otwierasz okno " User Attributes " i w podległym pliku o nazwie -- grainStationTrigger --masz okna
--- fruit Types -- gdzie dopisujesz nazwę nowej uprawy ------------------------oraz
----price Multipliers -- gdzie dopisujesz przelicznik ceny
WAŻNE --- ilość upraw i cen musi być taka sama i oddzielamy je spacją
 
Odpowiedz
#9
jeszcze powioedzcie mi czym je kosic te uprawy i czy jest jakis kod upraw do nich w ge?
 
Odpowiedz
#10
kody upraw nie są podane ale z doświadczenia to jest tak to co samo się zaznaczy -- plus 6 ,pełny dojrzały - 5,6 faza IV - 5 faza III i 4,5 faza II
w mods musisz mieć -- ZZZ_multiFruit -- ZZZ_multiFruitModule_Standard -- MultiFruitCutters -- jeżeli w tym ostatnim jest ta uprawa to będziesz miał animację federa jeśli nie to animacja -- wheat --. Co do animacji kombajnu to tak jak pisałem.
---- 4) - dodanie animacji ................ i tu również powiem że to temat rzeka i jeżeli nie dodasz animacji danej uprawy to gra podstawi do tej animacji swoją najczęściej z pszenicy,. Jako jest to porada o dodawaniu uprawy to na tym kończę

do tego potrzebna animacja pliku "holder" lub -- fillPlane_fruit -- oraz -- particle_fruit .
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przerobienie mapy z LS11 do 15 Sokol LS 5 1,759 06-23-2016, 15:53
Ostatni post: user12
Sad Problem z dodaniem drzew do mapy Rejstar 2 1,361 06-17-2016, 16:44
Ostatni post: Rejstar
  Mapy się wczytują w nieskonczonosc. Real 4 1,709 06-13-2016, 18:52
Ostatni post: Real
  Modele do mapy DefixGames 2 1,256 06-12-2016, 15:37
Ostatni post: lolki loki
Exclamation Mod sieczki do oryginalnej mapy. Cetis 3 1,562 06-05-2016, 08:09
Ostatni post: Ziuta
  Tworzenie własnej mapy Nie działa Przemek Jaworski 3 1,532 06-02-2016, 17:44
Ostatni post: donek2323
  Błąd przy ładowaniu każdej mapy. rojson6969 2 1,594 05-26-2016, 21:18
Ostatni post: MichaelMF
  GE usuwanie roślin (kukurydzy) z mapy Husky 4 1,463 05-26-2016, 20:57
Ostatni post: Husky
  Nie widać zmian mapy Wujmer 5 1,338 05-14-2016, 20:34
Ostatni post: Wujmer
  Mapy TheDamian5435 3 1,310 05-03-2016, 13:19
Ostatni post: TheDamian5435



Przegląda: 1 gości

Menu