Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Konwetowanie modyfikacji
#1
Witam, widziałem, że wątek był już poruszany na forum, ale nie dowiedziałem się z niego w jaki sposób zrobić konwert moda. Do rzeczy chciałbym sobie przekonwetować mod z fs 17 do fs 19 - chodzi mi o miniładowarkę. I moje pytanie brzmi co muszę zrobić krok po kroku aby ten mod działał. Pozdrawiam
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#2
Dalej mam problem z tym konwertowaniem, a mianowicie otworzyłem już ładowarkę w GE i na koniec pokazało mi klika komunikatów:
warrning, error, sucsess. Wie ktoś jak naprawić te warrningi i errory?
 
Odpowiedz
#3
Byłby ktoś tak miły i na priv lub tutaj pod postem pomógł mi, a raczej podpowiedział jak poprawnie przekonwertować mod do fs 19.
 
Odpowiedz
#4
Podpowie mi ktoś jak zaktualizować shadery w tym modzie, bo z plikami xml sobie poradzę
 
Odpowiedz
#5
Witam podpowie mi ktoś dlaczego po otwarciu modu z fs 17 w GE 8.2.2 widzę mod ale bez kół.
 
Odpowiedz
#6
(02-19-2021, 19:13)Rolnik009 napisał(a): Witam podpowie mi ktoś dlaczego po otwarciu modu z fs 17 w GE 8.2.2 widzę mod ale bez kół.

Konwert moda nie jest taki prosty i nikt ci nie powie co i jak masz zrobić. Najwiecej roboty jest w xmlu. 
Co do shaderów to otwierasz plik i3d maszyny edytorem textowym (ja używam notepad++). Następnie wyszukujesz w <files> shader ktory chcesz zaaktualizować. Może to wyglądać tak:

<Files>
<File fileId="14" filename="shaders/vehicleShader.xml"/>
...
...
<Files/>

I w ścieżce(to co w cudzysłowiu" musisz podać to:
$data/shaders/vehicleShader.xml"

Tak dla każdego shadera ktory jest użyty.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
#7
Ok, dzięki wielkieSmile
Rusheer napisał 02-20-2021, 12:41:
Nie cytujemy ostatniego postu
 
Odpowiedz
#8
(02-19-2021, 21:01)lookee86 napisał(a):
(02-19-2021, 19:13)Rolnik009 napisał(a): Witam podpowie mi ktoś dlaczego po otwarciu modu z fs 17 w GE 8.2.2 widzę mod ale bez kół.

Konwert moda nie jest taki prosty i nikt ci nie powie co i jak masz zrobić. Najwiecej roboty jest w xmlu. 
Co do shaderów to otwierasz plik i3d maszyny edytorem textowym (ja używam notepad++). Następnie wyszukujesz w <files> shader ktory chcesz zaaktualizować. Może to wyglądać tak:

<Files>
<File fileId="14" filename="shaders/vehicleShader.xml"/>
...
...
<Files/>

I w ścieżce(to co w cudzysłowiu" musisz podać to:
$data/shaders/vehicleShader.xml"

Tak dla każdego shadera ktory jest użyty.

A czy jeśli skopiowałbym plik xml z innej ładowarki dostępnej do fs19 to zadziała?
 
Odpowiedz
#9
widzę że kompletnie nie zrozumiałes podpowiedzi lookee86 a już nastepnym razem nie zakładaj tematu skoro nic nie potrafisz zrobic i nawet dobrze skonstruowane poradniki nie pomagają Tobie w rązwiazaniu problemu..przytocze wypowiedz kolegi wyżej ,którą dał ci na początku; Konwert moda nie jest taki prosty i nikt ci nie powie co i jak masz zrobić...Najwiecej roboty jest w xmlu...to jest sedno problemu z którym nawet z poradnikami sobie nie poradzisz..
 
Odpowiedz
#10
Właśnie chodzi mi o ten xml bo ładowarkę mam w grze, tylko jak chce ją kupić to jest brak wolnego miejsca.
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem ze światłem w modyfikacji Janas 0 408 02-10-2020, 15:44
Ostatni post: Janas
  Nie działają mapy z modyfikacji kondzio 10078 3 1,325 08-24-2019, 20:07
Ostatni post: Rusheer
  Konwertowanie modyfikacji z FS17 do FS19 FarWar 2 2,902 03-18-2019, 16:30
Ostatni post: _qkohe155



Przegląda: 1 gości

Menu