W pliku xml.przyczepy - masz dwie sekcje
- <fillTypes fruitTypes="wheat rape maize barley soybean oat sunflower milo rye"/>
tu musisz dopisać -manure- i druga od animacji
-- <tipAnimations>
<tipAnimation speedScale="1" animationName="tipAnimationBack" dischargeStartTime="1" dischargeEndTime="16" >
<dischargeParticleSystems>
<dischargeParticleSystem type="wheat" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="maize" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingMaizeParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="barley" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="rape" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingRapeParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="soybean" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingRapeParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="oat" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="rye" node="0>11" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="sunflower" node="0>11" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingRapeParticleSystemSmall.i3d" />
<dischargeParticleSystem type="milo" node="0>11" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
</dischargeParticleSystems>
</tipAnimation>
</tipAnimations>
kopiujesz i wklejasz pod ostatnim wpisem
-- <dischargeParticleSystem type="wheat" node="0>7|0" position="0 0 0" rotation="0 0 0" file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" />
zmieniajac nazwę uprawy z --- type="wheat"---na --- type="manure" , oraz -- file="particles/unloadingWheatParticleSystemSmall.i3d" -- zmieniasz nazwę na -- unloadingManureParticleSystemSmall.i3d -- to tyle odnośnie pliku xml
Dalej w modach jest plik-- ModDesc-- i tam tez dopisujesz uprawę --sam znajdziesz
Teraz w folderze modu -- musisz stworzyć plik --- "particles/unloadingManureParticleSystemSmall.i3d --- w folderze -- particles --
Wiec otwierasz folder i w GE otwierasz plik -- unloadingWheatParticleSystemSmall -- zaznaczasz wszystkie pliki na stronie -- scenagraph i eksportujesz z opcji -- Export Selection with files -- najlepiej do nowego folderu w miejscu gdzie znajduje się plik -- unloadingWheatParticleSystemSmall -- ( będzie bardziej czytelnie ,a potem je przeniesiesz folder bliżej) .
Teraz otwierasz nowy folder i zmieniasz wszystkie nazwy gdzie jest słowo --wheat-- na manure ( pamiętaj o dużych literach)
następnie pliki z rozszerzeniem .dds (tektury) podmieniasz na tekstury z" uprawy " manure" lub sam przerabiasz w gimpie - np.
Następnie otwierasz plik i3d w notepadzie i sprawdzasz poprawność ścieżek.
Teraz należałoby sprawdzić czy jest to dobrze zrobione i odpalić nowo powstały --unloadingManureParticleSystemSmall.i3d -- w GE.
jeżeli jest tak jak w pliku -- unloadingWheatParticleSystemSmall -- tylko zmienił się kolor to jest ok i możesz przenieś wszystko do folderu -- particles -- . To samo z pozostałymi plikami i3d.uprawy .
jeszcze...... jeżeli przyczepa ma wyodrębniony folder "Textures" to tam też trzeba dołożyć nową teksturę -- manure .
Teraz wszystko pakujemy do archiwum . zip i dodajemy z podmianą do folderu "mods"