Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak podnieść pokos .
#1
Witam jest to poradnik jak podnieść pokos słomy, niby błahostka ale umila grę oraz sam wygląd dla oka . ;>

1. Otwieramy i3D mapy za pomocą Notatnika, WorPada, Notepada. 
2. Wyszukujemy tego co chcemy zmienić a więc tak :
<FoliageSubLayer name="barley_windrow"  <-- słoma jęczmienna 
<FoliageSubLayer name="wheat_windrow"  <-- słoma  pszenicy 
<FoliageSubLayer name="grass_windrow"   <-- trawa świeża po skoszeniu 
<FoliageSubLayer name="dryGrass_windrow" <-- po przewróceniu
3. Gdy już wyszukaliśmy  pokos który chcemy zmienić to szukamy  "height". Będą przy tym liczby "x.x"
4. W miejscu x.x mogą być różne liczby np. 1.0 lub  0.4;0.44;0.48;0.52;0.56;0.6;0.64;0.68;0.72;0.76;0.8;0.84;0.88;0.92;0.96 następnie w miejscu 1.0 lub 0.4;... zmieniamy WSZYSTKO  na 2.0 moim zdaniem to wystarczy w zupełności taka wysokość pokosu zmieniamy każdą liczbę 2.0;2.0;2.0;2.0.... , polecam sobie skopiować liczby x.x na wszelki wypadek. 
5. Gdy już zrobiliśmy, to zapisujemy i zamykamy o to cała filozofia. Pozdrawiam lolki Smile

PS.  Dla siana po przewróceniu polecam dać troszkę więcej np. 2.7 a świeżo ściętej 2.3.
>>>>Wynosisz po za forum napisz autora.<<<< 

Autor: lolki loki
 gg: 59416631


 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Wideo Poradnik] Jak zwiększyć pokos w mapce Matt26 0 531 06-06-2016, 17:49
Ostatni post: Matt26



Przegląda: 1 gości

Menu