06-05-2016, 11:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2016, 11:06 przez lolki loki.)
Witam jest to kolejny mój poradnik dzisiaj pokażę wam jak zmienić sieczkę pszenicy, jęczmienia, kukurydzy, rzepaku. A więc tak zakaz zmiany linku do paczki jest on na darmowym hostingu
nie mam zamiaru zarabiać na poradnikach, film jak i co robić krok po kroku ukaże się nie długo prawdopodobnie u Matt26.
1.Zaczynamy od pobrania paczki z texturami. ( Link na samym dole)
2.Po pobraniu trzeba rozpakować, nastepnie otwieramy choppedStraw mapy w razie co robimy kopie zapie zapasowa tych textur a następnie podmieniamy z tymi z paczki.
3.Gdy już to zrobimy otweiramy i3D mapy za pomocą notatnika lub wordpad ja do tego celu używam notepad.Wyszukujemy tych linijek :
<FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" <---- odpowiada za kukurydze
<FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" <---- odpowiada za rzepak
<FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" <---- odpowiada za zboża pszenica, jęczmień
"x.x" - są wzięte na przykład bo bedą tam różne liczby
# W tej linijce <FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" szukamy tego numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" .
W numBlocksPerUnit="x.x" w miejscach "x.x" musi być wpisane 1.4 następnie w width="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 1.5 , oraz height="x.x" w "x.x" zmieniamy na 1 tylko jeden bez żadnych " kropek" samo jeden.
# W linijce odpowiadającej za rzepak <FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" szukamy tak samo numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" .
W numBlocksPerUnit="x.x" w miejsu "x.x" wpisujemy 1.4 następnie width="x.x" w "x.x" wpisujemu 1.5 na końcu w height="x.x" w miejscu "x.x" wpisujemy 0.5
# w tej linijce <FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" zmienić musimy numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" oraz horizontalPositionVariance="x.x"
W numBlocksPerUnit="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 2.4 następnie width="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 0.33 a w height="x.x" zamiast "x.x" wpisać trzeba 0.42 oraz musimy pamiętać o horizontalPositionVariance="x.x dzięki temu sieczka nie będzie w rządkach "x.x" zmieniamy na 0.8 .
4. Musimy sprawdzić jeszcze blockShapeId.
<FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "35" bez kropek !
<FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "7"
<FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "7"
5. Zapisujemy i cieszymy się grą.
Wynosisz po za forum http://farming-simulator.pl/ napisz autora i skopiuj cały post.
LINK DO PACZKI : http://www18.zippyshare.com/v/OwTqpGaK/file.html
GG: 59416631
Autor : lolki loki
nie mam zamiaru zarabiać na poradnikach, film jak i co robić krok po kroku ukaże się nie długo prawdopodobnie u Matt26.
1.Zaczynamy od pobrania paczki z texturami. ( Link na samym dole)
2.Po pobraniu trzeba rozpakować, nastepnie otwieramy choppedStraw mapy w razie co robimy kopie zapie zapasowa tych textur a następnie podmieniamy z tymi z paczki.
3.Gdy już to zrobimy otweiramy i3D mapy za pomocą notatnika lub wordpad ja do tego celu używam notepad.Wyszukujemy tych linijek :
<FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" <---- odpowiada za kukurydze
<FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" <---- odpowiada za rzepak
<FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" <---- odpowiada za zboża pszenica, jęczmień
"x.x" - są wzięte na przykład bo bedą tam różne liczby
# W tej linijce <FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" szukamy tego numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" .
W numBlocksPerUnit="x.x" w miejscach "x.x" musi być wpisane 1.4 następnie w width="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 1.5 , oraz height="x.x" w "x.x" zmieniamy na 1 tylko jeden bez żadnych " kropek" samo jeden.
# W linijce odpowiadającej za rzepak <FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" szukamy tak samo numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" .
W numBlocksPerUnit="x.x" w miejsu "x.x" wpisujemy 1.4 następnie width="x.x" w "x.x" wpisujemu 1.5 na końcu w height="x.x" w miejscu "x.x" wpisujemy 0.5
# w tej linijce <FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" zmienić musimy numBlocksPerUnit="x.x" width="x.x" height="x.x" oraz horizontalPositionVariance="x.x"
W numBlocksPerUnit="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 2.4 następnie width="x.x" zamiast "x.x" wpisujemy 0.33 a w height="x.x" zamiast "x.x" wpisać trzeba 0.42 oraz musimy pamiętać o horizontalPositionVariance="x.x dzięki temu sieczka nie będzie w rządkach "x.x" zmieniamy na 0.8 .
4. Musimy sprawdzić jeszcze blockShapeId.
<FoliageSubLayer name="choppedMaize_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "35" bez kropek !
<FoliageSubLayer name="choppedRape_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "7"
<FoliageSubLayer name="choppedStraw_haulm" blockShapeId="xx"/> "xx" zmieniamy na "7"
5. Zapisujemy i cieszymy się grą.
Wynosisz po za forum http://farming-simulator.pl/ napisz autora i skopiuj cały post.

LINK DO PACZKI : http://www18.zippyshare.com/v/OwTqpGaK/file.html
GG: 59416631
Autor : lolki loki
gg: 59416631