ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM
1. Zakładając wątek, dopisując się do istniejącego wątku i publikując ilustrację, Użytkownik jest
zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
- nie wolno publikować postów naruszających Polskie lub międzynarodowe Prawo
- nie wolno publikować postów naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, godzące w dobre obyczaje, normy moralne, poczucie estetyki i dobrego smaku, propagujących, popierających i/lub głoszących nietolerancję, przemoc, nienawiść czy dyskryminację na tle rasy, wyznania, orientacji seksualnej, płci itp.;
- nie wolno publikować treści mogących ułatwić pozyskanie kradzionego oprogramowania komputerowego
- należy dbać o poprawność językową, unikać wulgaryzmów, również w postaci skrótów i ilustracji;
- nie wolno formułować postów oszczerczych, napastliwych i obraźliwych;
- nie wolno publikować ilustracji i tekstów obscenicznych, o treści pornograficznej ani podawać linków do takich materiałów
- nie wolno atakować, grozić, ośmieszać, poniżać innych czytelników tego Forum. Można oceniać wypowiedź, ale nie wypowiadającego ją.;
- nie wolno "spamować" - czyli publikować na Forum nadmiernej ilości zbędnych informacji;
- nie wolno podawać na Forum w żadnej formie linków do serwisów poświęconych tematyce forum;
- nie wolno w shoutboxie poruszać tematów typu "problem z grą,pomoc przy modach ,czy poszukiwanie modów" od tego są odpowiednie działy. /Dodano 26.07.2019
2. Użytkownik korzystający z forum jest zobowiązany do:
- tworzenia wątków w poprawnych kategoriach tematycznych
- nie dopisywania się do wątków wyraźnie łamiących zasady opisywane w tym regulaminie;
- formułowania tytułów wątków w taki sposób aby były zrozumiały dla ogółu czytelników Forum, a tytuł powinien odpowiadać zamierzonej treści wątku;
- unikania niepotrzebnego cytowania ostatniego wpisu w wątku oraz postów długich lub zawierających obrazy bądź filmy. (Dodano 16.04.2020)
SANKCJE I UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW
1. Moderatorzy i Administratorzy stanowią władzę na Forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
2. Moderatorzy i Administratorzy forum mogą, bez konieczności tłumaczenia się i bez ostrzeżenia zmieniać stopnie, usuwać posty, usuwać wątki, blokować ksywki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego czytelnika.
3. Osoby nie stosujące się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie Forum oraz takie które z innych przyczyn uznane zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie Forum, mogą być na stałe usuwane z Forum. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje przewidziane w Regulaminie głównym, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
4. Raz nadane blokady ksywek (nazw użytkownika) i blokady numerów IP nadane użytkownikom łamiącym zasady Forum nie będą usuwane.
5. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów forum proszę kierować na adres e-mail [email protected]
1. Zakładając wątek, dopisując się do istniejącego wątku i publikując ilustrację, Użytkownik jest
zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
- nie wolno publikować postów naruszających Polskie lub międzynarodowe Prawo
- nie wolno publikować postów naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, godzące w dobre obyczaje, normy moralne, poczucie estetyki i dobrego smaku, propagujących, popierających i/lub głoszących nietolerancję, przemoc, nienawiść czy dyskryminację na tle rasy, wyznania, orientacji seksualnej, płci itp.;
- nie wolno publikować treści mogących ułatwić pozyskanie kradzionego oprogramowania komputerowego
- należy dbać o poprawność językową, unikać wulgaryzmów, również w postaci skrótów i ilustracji;
- nie wolno formułować postów oszczerczych, napastliwych i obraźliwych;
- nie wolno publikować ilustracji i tekstów obscenicznych, o treści pornograficznej ani podawać linków do takich materiałów
- nie wolno atakować, grozić, ośmieszać, poniżać innych czytelników tego Forum. Można oceniać wypowiedź, ale nie wypowiadającego ją.;
- nie wolno "spamować" - czyli publikować na Forum nadmiernej ilości zbędnych informacji;
- nie wolno podawać na Forum w żadnej formie linków do serwisów poświęconych tematyce forum;
- nie wolno w shoutboxie poruszać tematów typu "problem z grą,pomoc przy modach ,czy poszukiwanie modów" od tego są odpowiednie działy. /Dodano 26.07.2019
2. Użytkownik korzystający z forum jest zobowiązany do:
- tworzenia wątków w poprawnych kategoriach tematycznych
- nie dopisywania się do wątków wyraźnie łamiących zasady opisywane w tym regulaminie;
- formułowania tytułów wątków w taki sposób aby były zrozumiały dla ogółu czytelników Forum, a tytuł powinien odpowiadać zamierzonej treści wątku;
- unikania niepotrzebnego cytowania ostatniego wpisu w wątku oraz postów długich lub zawierających obrazy bądź filmy. (Dodano 16.04.2020)
SANKCJE I UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW
1. Moderatorzy i Administratorzy stanowią władzę na Forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
2. Moderatorzy i Administratorzy forum mogą, bez konieczności tłumaczenia się i bez ostrzeżenia zmieniać stopnie, usuwać posty, usuwać wątki, blokować ksywki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego czytelnika.
3. Osoby nie stosujące się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie Forum oraz takie które z innych przyczyn uznane zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie Forum, mogą być na stałe usuwane z Forum. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje przewidziane w Regulaminie głównym, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
4. Raz nadane blokady ksywek (nazw użytkownika) i blokady numerów IP nadane użytkownikom łamiącym zasady Forum nie będą usuwane.
5. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów forum proszę kierować na adres e-mail [email protected]