Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Dziwna textura
#1
Część zrobiłem swój model, wyeksportowałem go do i3d. Odpaliłem ge, dałem light- światło i pojawiła sie ''dziwna textura,, tzn dziwnie pada na nią światło, inne modele na mapie tak nie mają a ten mostek jest dziwnie podświetlony. Textura jest w formacie dds. Modeluje ac3d potem eksportuje do obj, potem odpalam blender, importuje i eksportuje go do i3d.



[Obrazek: przechwytywanie.jpg]
 
Taka tam sobie reklama.
#2
poślij mi linka do wtyczki i3d export do blendera 2.69 lub 2.62
a odnośnie światła w teksturze to podejrzyj ten poradnik
https://www.youtube.com/watch?v=owmny3n39Og
wprawdzie jest na inny temat ale Turbo zmienia świecenie na modelu.
 
#3
http://uploadfiles.eu/q736zmgkid7a/Desktop.rar.html


Tutaj masz 2 wtyczki, jedną oryginalną jaką dał giants która jest w pliku głównym gry --pasuje ona do blendera 2.63 - 2.69, z innymi częściami programu nie próbowałem. A druga mam z głównego pliku blndera która była spakowana i trzeba było ją sobie samemu wgrać ale pasuje ona do nowszych wersji typu 2.77a którą ja obecnie używam, Nie eksportowałem blenderem 2.63 bo wyskakiwał jakiś bląd i ścieżka błędu prowadziła mie do wtyczki, czyli jest uszkodzona czy coś -- nie znam sie.
 
#4
rozwiązałeś już problem tekstury
Bo ja to robię w ten sposób
tu masz filmik--------------
Desktop 2016.06.27 - 00.01.39.02.mp4
http://www42.zippyshare.com/v/hrAnC4aS/file.html

a tu masz ten sam obiekt w grze po dodaniu "normalMap"

[Obrazek: fsscreen-2016-06-27-00-05-28.jpg]

za wtyczki dziękuję!!
 
#5
(06-26-2016, 18:50)bartez1bartek napisał(a): Część zrobiłem swój model, wyeksportowałem go do i3d. Odpaliłem ge, dałem light- światło i pojawiła sie ''dziwna textura,, tzn dziwnie pada na nią światło, inne modele na mapie tak nie mają a ten mostek jest dziwnie podświetlony. Textura jest w formacie dds. Modeluje ac3d potem eksportuje do obj, potem odpalam blender, importuje i eksportuje go do i3d.



[Obrazek: przechwytywanie.jpg]
wejdz  w Material Editing nastepnie masz Material wszystkie acmat wyzeruj w specular color Smile
[Obrazek: 690090fe8ef5d8a6gen.jpg]
 
#6
Dzięki działa !! Big Grin
 
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problem z poradnikiem z textura mapy szymek 0 73 11-10-2017, 20:20
Ostatni post: szymek
  dziwna kamera KLlXD 0 176 06-29-2017, 13:34
Ostatni post: KLlXD
Photo Problem z Texturą budynku Arek80 13 436 03-05-2017, 17:07
Ostatni post: Arek80
  Ruch kamera i czarna textura badz szara pawulonn1 0 182 01-16-2017, 12:23
Ostatni post: pawulonn1
  Textura Śladów GoTo SleeP 0 127 12-25-2016, 22:42
Ostatni post: GoTo SleeP
  Dziwna spraw . krys239 0 180 12-23-2016, 22:57
Ostatni post: krys239
  AC3D textura DamianQ 0 212 10-09-2016, 17:56
Ostatni post: DamianQ
  Biała textura. cichy33 7 355 08-25-2016, 17:43
Ostatni post: jerzol
  Textura orki oraz kultywacji DamianQ 8 726 07-25-2016, 07:36
Ostatni post: DamianQ
  Textura DamianQ 6 392 06-26-2016, 22:17
Ostatni post: Misio



Przegląda: 1 gości

Menu