Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pomoc przy mojej mapie
#1
Sad 
witam wszystkich.   Wink
pobrałem czystą mapę od goldfoxa i dużą zabudowę od goldfoxa. Dodałem tą dużą zabudowę do tej czystej mapy ale bramy ani drzwi sie nie otwierają, może coś źle zrobiłem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc gdyż już ponad 3h się z tym bawię i bezskutecznie  Sad
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama
#2
(03-24-2016, 23:10)Polaczek3096 napisał(a): witam wszystkich.   Wink
pobrałem czystą mapę od goldfoxa i dużą zabudowę od goldfoxa. Dodałem tą dużą zabudowę do tej czystej mapy ale bramy ani drzwi sie nie otwierają, może coś źle zrobiłem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc gdyż już ponad 3h się z tym bawię i bezskutecznie  Sad

 
Jeżeli chodzi o DoorTigger to u mnie zadziałało gdy zrobiłem tak:

1. wchodzisz do mapy i wklejasz skopiowane DoorTrigger.lua (jest na FB u Golda)

2 W moddesc należy wkleić pod linijką "<multiplayer supported="true"/>" coś takiego

<extraSourceFiles> 
<sourceFile filename="DoorTrigger.lua"/>
</extraSourceFiles>

3 poniżej dodajemy 
<inputBindings>
<input key1="KEY_o" category="ONFOOT VEHICLE" name="DOORTRIGGER_ACTION"/>
</inputBindings>

4 Potem w linijkach typu <text> dodać należy 

<text name="doorTriggerOpen">
<de>Tor offnen</de>
</text>
<text name="doorTriggerClose">
<de>Tor schliesen</de>
</text>
<text name="DOORTRIGGER_ACTION">
<de>Tur offnen/schliesen</de>
</text>

Mam nadzieję ze pomogłem
 
Odpowiedz
#3
(03-24-2016, 23:26)aklam1 napisał(a):
(03-24-2016, 23:10)Polaczek3096 napisał(a): witam wszystkich.   Wink
pobrałem czystą mapę od goldfoxa i dużą zabudowę od goldfoxa. Dodałem tą dużą zabudowę do tej czystej mapy ale bramy ani drzwi sie nie otwierają, może coś źle zrobiłem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc gdyż już ponad 3h się z tym bawię i bezskutecznie  Sad

 
Jeżeli chodzi o DoorTigger to u mnie zadziałało gdy zrobiłem tak:

1. wchodzisz do mapy i wklejasz skopiowane DoorTrigger.lua (jest na FB u Golda)

2 W moddesc należy wkleić pod linijką "<multiplayer supported="true"/>" coś takiego

<extraSourceFiles> 
<sourceFile filename="DoorTrigger.lua"/>
</extraSourceFiles>

3 poniżej dodajemy 
<inputBindings>
<input key1="KEY_o" category="ONFOOT VEHICLE" name="DOORTRIGGER_ACTION"/>
</inputBindings>

4 Potem w linijkach typu <text> dodać należy 

<text name="doorTriggerOpen">
<de>Tor offnen</de>
</text>
<text name="doorTriggerClose">
<de>Tor schliesen</de>
</text>
<text name="DOORTRIGGER_ACTION">
<de>Tur offnen/schliesen</de>
</text>

Mam nadzieję ze pomogłem
znalazłem akurat to 5 minut temu, pomogło, ale dzięki wielkie że chciało Ci się szukać Big Grin
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  zmiana limitu obornika na mapie cezus1111 3 116 04-29-2016, 17:03
Ostatni post: cezus1111
  WYWALA PRZY STARCIE GRY :( Miaszek 7 218 04-23-2016, 01:08
Ostatni post: Miaszek
Photo Pomoc w teksturze słomy lolki loki 6 130 03-29-2016, 01:32
Ostatni post: lolki loki



Przegląda: 1 gości

Menu