Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Pomoc z budynkami
#1
Witam. Zgłaszam się z pomocą bo nigdzie na necie nie mogę znaleźć odpowiedzi. A więc chodzi o to czy ktoś orientuje się czy do mapy do FS15 można użyć budynków i wszelkich innych obiektów z FS13 ? czy trzeba je przerabiać/konwertować tak jak maszyny ? nie będzie żadnych błędów w logu, czy nowe GE otworzy taki budynek itp ? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi bo są tylko poradniki jak przerobić mody typu ciągniki itd a o budynkach nie ma nic. Byłbym wdzięczny za pomoc ; ) Pozdrawiam.
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Ja obecnie używam GE 6.0.3 i bez problemu otwieram nim maszyny, pojazdy i budynki z LS 13, a nawet niektóre z 11 - ki. Myślę, że taka konwersja jest niepotrzebna. Inaczej jest ze skryptami. Jeśli te budynki spełniały jakieś dodatkowe funkcje i miały swoje skrypty w 13 - ce, to te skrypty trzeba przerabiać. No, ale ja nie jestem specjalistą... :angel: :angel: :angel:
 
#3
(08-25-2016, 18:30)jerzol napisał(a): Ja obecnie używam GE 6.0.3 i bez problemu otwieram nim maszyny, pojazdy i budynki z LS 13, a nawet niektóre z 11 - ki. Myślę, że taka konwersja jest niepotrzebna. Inaczej jest ze skryptami. Jeśli te budynki spełniały jakieś dodatkowe funkcje i miały swoje skrypty w 13 - ce, to te skrypty trzeba przerabiać. No, ale ja nie jestem specjalistą... :angel: :angel: :angel:

No tak ale chodzi o to, czy mogę ich użyć do mapy którą robię do 15 ;D hmm skryptów chyba nie mają, tzn są otwierane drzwi np. od obory czy bramy które się otwierają.
 
#4
No, ja przeszkód nie widzę... Cool
 
#5
(08-25-2016, 18:43)jerzol napisał(a): No, ja przeszkód nie widzę... Cool

Te drzwi od obory w scenegraph są razem z triggerami jak coś także też nie wiem czy można tych triggerów użyć do FS15.
 
#6
Mapami dużo się nie bawiłem, ale myślę że triggery można zaimportować z jakiejś działającej mapy do 15 - ki i ustawić tak, jak były oryginalne.
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Triggery jak najbardziej działają, budynki nie wszystkie bo niektórych nie widać Wink Ale większość działa. Pozdrawiam !
100 Postów   - 2016-11-27

[Obrazek: pictures-download-hip8ksy0.jpg]


 
 
#8
(08-25-2016, 23:02)zGwinta napisał(a): Triggery jak najbardziej działają, budynki nie wszystkie bo niektórych nie widać Wink Ale większość działa. Pozdrawiam !

Szkoda tylko, że po zaimportowaniu murka do GE 6.0.3 wyskakuje warning: Old shape file format version found 'murek.i3d.shapes'. O co tutaj chodzi ? staram się nie mieć żadnych warningów w logu więc chciałbym to jakoś naprawić abym miał ten murek z ls13 w 15 bez tego warningu. Pomoże ktoś jak to obejść ? Wink
 
#9
Otwórz ten model niezależnie w GE i zapisz. W ten sposób utworzysz plik shapes kompatybilny z najnowszym GE.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
#10
(09-07-2016, 06:18)user12 napisał(a): Otwórz ten model niezależnie w GE i zapisz. W ten sposób utworzysz plik shapes kompatybilny z najnowszym GE.

Dzięki ale już wyczaiłem to na niemieckim forum..czasami dobrze latać też po zagranicznych forach i szukać odpowiedzi ; )
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  pomoc Instalator Maniuuu 1 725 08-22-2019, 15:26
Ostatni post: Ziuta
  Pomoc Obornik blady28 0 796 01-22-2019, 11:29
Ostatni post: blady28
  Pomoc w znalezieniu błędnego modu biz69 0 554 01-21-2019, 21:35
Ostatni post: biz69
  Pomoc z GE Dariusz Zabłocki 3 859 01-07-2019, 16:54
Ostatni post: ibrakadabra
  Potrzebna pomoc przy teksturowaniu Szabat7 0 526 10-12-2018, 19:10
Ostatni post: Szabat7
  FS17 pomoc ! TRoox PL 10 2,073 08-29-2018, 12:41
Ostatni post: mreragon16
  Pomoc przy mapie Rolnik009 1 761 07-14-2018, 11:29
Ostatni post: user12
  [SzukamPomoc w serii na yt OliwierPlayGame Ostrowski 0 684 05-21-2018, 20:35
Ostatni post: OliwierPlayGame Ostrowski
  Pomoc . krys239 2 1,000 03-25-2018, 22:43
Ostatni post: krys239
  potrzebna pomoc criss20ster 6 1,323 02-22-2018, 08:51
Ostatni post: criss20ster



Przegląda: 1 gości

Menu