Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Słonecznik
#1
Dodałem słonecznik do mapy,wszystko działa tylko jest jeden mały problem. Fazy wzrostu są opóźnione , po siewie powinien pojawić się na polu a jest dopiero po drugiej fazie, gdy kwitnie( jest żółty) to mozna już kosić, a jak dojrzeje to na mapie jest już ciemnozielony.
 Gdzie się ustawia fazy wzrostu na mapie?
Tutaj link do tutka, według którego dodawałem słonecznik.
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy potwierdzili adres E-mail.

Edit:
jest jeszcze skrypt "AdditionalFruitTypes.lua"
i wpis w moddesc, fragmenty :minHarvestingGrowthState="4" maxHarvestingGrowthState="6" cutState="8" co one oznaczają?
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Dzięki znajomości podstaw angielskiego można odszyfrować:
Maximal- maksymalny
Minimal- minimalny
Harvesting- zbiór, młócenie
Growth- wzrost
State- stadium, stan
Cut- tu: ściernisko
W cięższych przypadkach- google tłumacz.
"To nie ten czas, że jak ze wsi to zaraz gorszy"- T.Cz.
[Obrazek: zzzzzbhkfy.png]
 
#3
Dzięki ale tyle to ja też wiem. Pytam się jak to ustawić a nie jak przetłumaczyć.
 
#4
Porównywałeś te liczby z innymi uprawami?
 
#5
<FoliageSubLayer name="sunflower" densityMapTypeIndex=" tu kolejny numer uprawy" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="529" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="46;107;108;109;110;110;110;111;112" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.3" width=";0.875;1.25;2.25;2.9;2.9;2.9;2.25;2.9" height=";0.875;1.25;2.25;2.5;2.5;2.5;2.25;2.5" texCoords=";0 0 1 1" widthVariance="0.2" heightVariance="0.3" horizontalPositionVariance="0.25" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="2.4e+007" blockShapeId=";23;24;25;26;26;26;27;28;"/>

ten wpis decyduje o wszystkim, ale jest przeznaczony do odpowiedniej tekstury uprawy ale masz dla porównania.

moja tekstura jest robiona na bazie tekstury QQ i dlatego wpis jest też robiony na wpisie QQ . (dds.DXT5 1024*1024 )
 
#6
(09-03-2016, 11:50)eurat napisał(a): <FoliageSubLayer name="sunflower" densityMapTypeIndex=" tu kolejny numer uprawy" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="4" materialId="529" cellSize="8" viewDistance="80" objectMask="65520" distanceMapIds="46;107;108;109;110;110;110;111;112" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128;128;128;128;128" atlasSize="1" atlasOffsets="1 0" numBlocksPerUnit="1.3" width=";0.875;1.25;2.25;2.9;2.9;2.9;2.25;2.9" height=";0.875;1.25;2.25;2.5;2.5;2.5;2.25;2.5" texCoords=";0 0 1 1" widthVariance="0.2" heightVariance="0.3" horizontalPositionVariance="0.25" numStates="9" growthNumStates="8" growthStateTime="2.4e+007" blockShapeId=";23;24;25;26;26;26;27;28;"/>

ten wpis decyduje o wszystkim, ale jest przeznaczony do odpowiedniej tekstury uprawy ale masz dla porównania.

moja tekstura jest robiona na bazie tekstury QQ i dlatego wpis jest też robiony na wpisie QQ . (dds.DXT5 1024*1024 )

 Dzięki wielkie za pomoc. Ten,który dodałem to chyba konwert dlatego jakoś dziwnie to wygląda.
Jest błąd w growthNumStates="7" u mnie jest 7 a tutaj jest 8.
 
Taka tam sobie reklama.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Słonecznik na kiszonke Karol Tymoszuk 0 545 02-03-2018, 17:54
Ostatni post: Karol Tymoszuk
  Słonecznik i Kukurydza I Topola AgroMaster 2 875 11-05-2016, 19:41
Ostatni post: Patryk Samek



Przegląda: 1 gości

Menu