Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Falowanie roślin FS 15
#1
Należy wypakować mapę do folderu,następnie wchodzimy w >map/shaders/fruitGrowthFoliageShader.xml 
Plik fruitGrowthFoliageShader.xml otwieramy za pomocą notatnika. 
Szukamy linijki: return float4(position.xyz + direction * offset, 1.0) 
Zamiast direction wstawiamy zero (0), aby to wyglądało tak: 
return float4(position.xyz + 0 * offset, 1.0) 
Gdy już to zmienimy zapisujemy zmiany i cieszymy się wyłączonym falowaniem roślin. Dzięki temu mapa będzie mniej ciąć.
[Obrazek: cooltext1734788032524m6oa6.png]
 
Taka tam sobie reklama
  




Przegląda: 1 gości

Menu