Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Farming Simulator 17-Opinie
#1
Hej wszystkim.
Jestem ciekaw opinii posiadaczy owej gry? Reprezentuje jakiś poziom czy to kolejny odgrzewany kotlet? Po filmikach nie widzę praktycznie żadnej różnicy w stosunku do poprzedniczki,no nie mówię o maszynach bo to dla mnie nie kryterium zmiany. Lekko śmieszy mnie ten entuzjazm ludzi którzy nagrywają owe filmy,no nie wiem bo z tego co ja widzę to różnice są niewielkie.
Dla mnie osobiście skandalem jest to że w grze która w tytule ma "symulator" nie można otwierać lub zamykać drzwi czy szyb oraz to że po wejściu do maszyny kamera jest z tyłu maszyny. Jestem w stanie zrozumieć że nie dodali tej realnej gleby w 3d ale takie funkcje jak otwieranie drzwi czy inne skrypty były już na modach w wersji 2008 o ile się nie mylę.
Aha ciekawy jestem czy będąc np w budynku czy pod wiatą podczas deszczu smugi przenikają przez dach,podobnie w środku maszyny.Podobne pytanie mam co do efektu deszczu na szybach,w modach co prawda niedopracowany ale taki efekt był czyli zrobić można.
 
Odpowiedz
Taka tam sobie reklama.
Taka tam sobie zawartość reklamy
#2
To znaczy czego byś oczekiwał od tej gry aby nie była "odgrzewanym kotletem" ?
Mogę teraz wymienić wszystko co dodali do tej gry ale to raczej nie ma sensu bo każdy głupi wie co dodali.

Euro/American Truck Symulator też mają w nazwie symulator i też się nie da otwierać drzwi i okien.
Osobiście nie uważam LS17 za kotleta.

Co do deszczu nie odpowiem bo jeszcze nie padał Big Grin
 
Odpowiedz
#3
Widać małe postępy z wersji na wersje,no ale nie gra się tak kolorowo jak na modach w 15 czy w 13.Cóż możemy,firma musi zarabiać. Fajnie gdyby modmakerzy,programiści modów itp.wzbogacili oryginalne ciągniki i kombajny o interaktywne sterowanie z wnętrza pojazdu "otwierane drzwi,okna,dach itp" oraz "podświetlaną deskę rozdzielczą wraz z przyciskami,komputerem pokładowym itp". Nie będę ukrywał bo napewno milej by się grało ale to taka moja sugestia aby graczy czymś zająć żeby później tworzyć dopracowane mody.
 
Odpowiedz
#4
Gra jest swierza więc nie oczekujcie wysypu modów. Ja sam już siedzę nad lexionem 780 dla ls17, ale na to trzeba trochę czasu. Mie od razu Kraków zbudowano.
 
Odpowiedz
#5
No tak bo to otwieranie/zamykanie drzwi/okien to takie potrzebne... Może i urozmaica grę, ale raczej za 50 razem znudzi ci się klikać w te wszystkie pierdoły żeby się pootwierało coś... Ważniejsza jest mechanika gry i fizyka. Niektórzy piszą że to odgrzewany kotlet bo dodali tylko mody które były w poprzednich częściach, ale prawda jest taka że to co było w poprzednich częściach nawet nie może się równać z tym co jest w grze zaimplementowane, jest to zrobione dobrze, zoptymalizowane, działa poprawnie i wygląda lepiej niż mody...
 
Odpowiedz
#6
Odnośnie tych otwieranych drzwi i okien to mam takie samo zdanie jak Ziuta wyżej. To tylko fajny gadżet ale rzadko się to używa. Tak samo jak manualne odpalanie. Ludzie narzekali że tego nie ma w poprzednich częściach gry a jak teraz jest to większość gra bez tej opcji.
Dla mnie zawsze największym plusem byłaby zmiana silnika gry bo ten jest wykorzystany w 100%. Oczywiście grafika jest lepsza ale większy skok był chyba z wersji fs 13 na fs 15.
Co do zmian to o tych najważniejszych chyba wiecie. Swinie, dodatkowe uprawy, powiększony park maszynowy itp...

Mnie najbardziej cieszą takie detale jak uzupełnianie siewników nawozem i nasionami z big bagów, które najpierw trzeba kupić i przetransportować. Opony nie są z kamienia i pod obciążeniem się uginają. Dodano w końcu możliwość wysypywania upraw gdzie się chce co było popularnym modem w poprzednich wersjach gry. Kilka etapów nawożenia pola i orka wpływają na plon. O wiele lepszy panel informacyjny. Koszty eksploatacji maszyn z czasem rosną. W sklepie jest też opcja wypożyczenia.

Na minus moim zdanie tekstury upraw które myślałem że będą lepiej wyglądały. System misji powinien być wyposażony w możliwość transportu wcześniej zebranych upraw i zużywania zasobów (nasion, nawozu, obornika) Brak widocznych zmian w fizyce jazdy...
 
Odpowiedz
#7
Giants mógł sie postarać lepiej.Sam efekt wizualny jest nieco lepszy niż w 15 .Choć na tym silniku graficznym zrobili co mogli ale parę rzeczy można jeszcze wyśrubować....dynamiczne textury ziemi .nie mylic z shaderami przy oraniu, kultywatorze itp.a raczej podczas jazdy w polu drogahch polnych.Nie mówię o efekcie z serji SPIN TIRES ale teren leśny to teren na wskroś trudny wiec tam mogli sie postarac.Ale to jest moja opinia..i sądze ze w ls15 nie powiedziano jeszcze wszystkiego a ls 17 ukazał sie za szybko choć dla Giantsa wielkie dzieki za tyle lat wytrwałości i to pokazuje pewnego rodzaju klase autorów.
 
Odpowiedz
#8
Jak cos to ten temat powinien byc w fs17 a nie fs15
Zapraszam na mój fanpage https://m.facebook.com/MefiuFs-185833468...=bookmarks

Zostaw po sobie like zebym wiedzial ze byles ;p
 
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Symulator Farmy 17: Pure Farming konrad9991 36 5,365 11-15-2016, 17:56
Ostatni post: kgbck
  Farming Simulator 2015 PS 3 oscia94 4 620 08-24-2016, 13:22
Ostatni post: ArkadiuszA
Shocked JUST CAUSE 3 w Farming Simulator 2015 O.o AdamexGame 4 1,437 05-01-2016, 20:45
Ostatni post: Matt26
  Farming Simulator 15 - wolna dyskusja EDgar8 8 1,323 04-20-2016, 17:46
Ostatni post: Matt26



Przegląda: 1 gości

Menu