10-28-2016, 11:11
W tym poradniku napiszę wam jak usunąć falowanie roślin i drzew w FS 17.
Dobra zaczynamy, żeby usunąć falowanie roślin takich jak trawa itp w FS 17:
otwierasz folder shaders potem plik fruitGrowthFoliageShader i szukasz w nim linijki
return position.xyz + direction zmieniasz direction na zero i zapisujesz.
Z drzewami robisz tak:
otwierasz I3d mapy za pomocą notatniku i szukasz linijek w sekcji materials
które wyglądają tak jak ta poniżej (polecam szukać za pomocą ctrl+f bo tych linijek jest parę
<CustomParameter name="windScale" value="1 0 0 0"/>
i zmieniasz 1 na na zero żeby było tak "0 0 0 0"/>
zapisujesz i wychodzisz.
W ten sposób usuwamy falowanie roślin i drzew w FS 17.
Poradnik zrobił dla Was marus212.
Dobra zaczynamy, żeby usunąć falowanie roślin takich jak trawa itp w FS 17:
otwierasz folder shaders potem plik fruitGrowthFoliageShader i szukasz w nim linijki
return position.xyz + direction zmieniasz direction na zero i zapisujesz.
Z drzewami robisz tak:
otwierasz I3d mapy za pomocą notatniku i szukasz linijek w sekcji materials
które wyglądają tak jak ta poniżej (polecam szukać za pomocą ctrl+f bo tych linijek jest parę

<CustomParameter name="windScale" value="1 0 0 0"/>
i zmieniasz 1 na na zero żeby było tak "0 0 0 0"/>
zapisujesz i wychodzisz.
W ten sposób usuwamy falowanie roślin i drzew w FS 17.
Poradnik zrobił dla Was marus212.
