Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Gra się wyłącza
#1
Posiadam oryginalną wersję, najnowsze patche z oficjalnej strony, oraz 3 mody pobrane również z oficjalnej strony
-4Real Module 01 - Crop destruction
-4Real Module 02 - Tire Dirt
-4Real Module 03 - Ground Response
Problem w tym że czasem po kupieniu czegoś w sklepie ( nie ma znaczenia czego ) gra się wyłącza, domyślam się że to pewnie sprawa któregoś moda bo prędzej to się nie działo
I teraz pytanie czy ktoś mając te mody ma taki problem bo jednak dodają trochę smaczku do gry i szkoda mi ich usuwać :/
 
Taka tam sobie reklama.
#2
A bez tych modów też ci się gra wyłącza ?
 
#3
a przeczytaj uważnie Smile
"domyślam się że to pewnie sprawa któregoś moda bo prędzej to się nie działo"
 
#4
No faktycznie, za szybko przeczytałem. Wink A co do problemu to podaj log. Wchodzisz w Dokumenty/My Games/Farming Simulator 2017 i log.txt masz na dole, otwórz go notatnikiem, jego zawartość skopiuj i wklej tutaj.
 
#5
GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13620) 64bit (Build Date: Oct 26 2016)
Copyright © 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2017
Main System
CPU: AMD FX™-8320 Eight-Core Processor
Memory: 8092 MB
OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Audio System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
Revision: 162
Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1440 x 900
Started 4 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: High (forced)
View Distance Factor: 1.100000
Shadow Quality: 1.000000 Size: 2048 Filter-Size: 16
Shader Quality: 2
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Factor: 1.100000
Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 1.400000
Foliage Density: 0.500000
Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Max. Number of Shadow Lights: 3
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 2
Farming Simulator 17
Version: 1.2.1.1 1.2.1RC3
Available Languages: pl cz
Language: pl
Time: 2016-11-01 21:18:15
Register configuration 'inputAttacherJoint'
Register configuration 'attacherJoint'
Register configuration 'frontloader'
Register configuration 'motor'
Register configuration 'baseColor'
Register configuration 'wheel'
Register configuration 'rimColor'
Register configuration 'design'
Register configuration 'designColor'
Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_ForRealModule01_CropDestruction
Load mod: FS17_ForRealModule02_TireDirt
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse
dataS/cameraPath01.i3d (0.14) ms
dataS/cameraPath02.i3d (0.12) ms
dataS/cameraPath03.i3d (0.08) ms
data/sky/skyUS_day_night.i3d (16.60) ms
data/sky/rain.i3d (1.57) ms
data/sky/hail.i3d (1.01) ms
data/sky/dust.i3d (0.79) ms
data/maps/map01.i3d (2772.95) ms
data/objects/basketball/basketball.i3d (3.25) ms
Disabled withering
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1455.i3d (110.80) ms
data/vehicles/tools/greatPlains/gp3P1006NT.i3d (39.44) ms
data/vehicles/trailers/metaltech/db8000.i3d (68.12) ms
data/vehicles/tools/horsch/horschTerrano4FX.i3d (38.09) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneCayron200.i3d (33.74) ms
data/vehicles/tools/agco/agco2300.i3d (9.50) ms
data/vehicles/tools/vaderstad/vaderstadRapid600s.i3d (74.70) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolPalletFork.i3d (36.30) ms
data/vehicles/tools/bredal/F2WS4000.i3d (34.22) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneUF1201.i3d (40.85) ms
data/vehicles/trailers/fliegl/flieglDPW180.i3d (26.74) ms
data/vehicles/steerable/masseyFerguson/MF7347Activa.i3d (118.84) ms
data/vehicles/cutters/masseyFerguson/MFActivaHeader.i3d (61.66) ms
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerTKD302.i3d (55.39) ms
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerHKD302.i3d (45.88) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollFrontLoaderFZ60.i3d (5.08) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolShovel.i3d (1.72) ms
data/vehicles/steerable/valtra/valtraNSeries.i3d (84.98) ms
data/objects/bigBagContainer/bigBagContainerSeeds.i3d (7.70) ms
data/placeables/highPressureWasher/kaercher/kaercherHDS918-4M.i3d (24.41) ms
data/placeables/shelters/vehicleShelter.i3d (2.22) ms
data/placeables/shelters/storageShelter02.i3d (3.62) ms
data/objects/pallets/fertilizerTank.i3d (4.68) ms
data/placeables/shelters/storageShelter01.i3d (9.94) ms
data/placeables/workshop/workshop.i3d (10.22) ms
data/vehicles/train/locomotive.i3d (42.75) ms
data/vehicles/train/wagonTimber.i3d (20.83) ms
data/vehicles/train/wagonWoodChips.i3d (21.56) ms
data/vehicles/train/wagonGrain.i3d (21.33) ms
data/vehicles/train/wagonSugarbeets.i3d (21.31) ms
dataS2/character/player/player01.i3d (513.92) ms
data/vehicles/tools/horsch/horschMaestro12SW.i3d (238.41) ms
data/vehicles/steerable/fendt/fendt900.i3d (416.39) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneCondor15001.i3d (65.74) ms
data/vehicles/tools/suer/suerSB2400.i3d (8.60) ms
data/vehicles/steerable/masseyFerguson/MF8700.i3d (88.39) ms
 
#6
W logu jest czyściutko. Takiego problemu nigdy jeszcze nie miałem, więc niewiem co może być powodem tego wyłączania gry. :/
 
Taka tam sobie reklama.
#7
dzięki za fatygę
czyli trzeba lecieć drogą eliminacji, mody są 3 tylko więc długo nie powinno zejść Smile
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Gra po chwili się wyłącza TheDawid1232 0 277 10-28-2016, 20:19
Ostatni post: TheDawid1232



Przegląda: 1 gości

Menu