Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

jak przenieść budynek z fs 15 do fs 17
#1
siemanko. tak jak w temacie proste pytanko jak przenieść budynki z fs 15 do fs 17 nie chce przerabiać mapy tylko mam kilka dobrych budynków w fs 15 i szkoda mi ich żeby zostały zapomniane i chciałbym je dać do nowego farminga. proszę o pomoc czekam z niecierpilwością na odpowiedzi  Smile
 
Taka tam sobie reklama.
#2
po 1 - jeśli są shadery, to musisz je podmienić na te z LS17.
po 2 - otwierasz budynek w GE 7 po czym zapisujesz. Dzięki temu plik shapes się aktualizuje.

To powinno wystarczyć, choć niektóre budynki mogą mimo powyższego nie wyświetlać się w grze prawidłowo.
 
#3
a jakiś inny sposób
 
#4
przyłączam się do tematu, o co chodzi z shaderem i jak go przerobić ??
 
#5
kolego jak u cb wyglądają te budynki po tym sposobie z zapisaniem ???

bo u mnie w logu jest coś takiego budenekzachował wszystkie tekstury  ale te blędy mnie martwią

Warning: Old shape file format version found 'wiata1.i3d.shapes'.
C:\Users\Damian\Desktop\wiata1\wiata1.i3d (92.81) ms
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape66'.
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape1'.
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape495'.

fotka z ge 
[Obrazek: 4b7efb6fb92ffa87.jpg]
 
#6
zerknijcie jeszcze raz w ten wątek bo nie chciałbym dodoawać źle działających budynków do mapy Smile
 
Taka tam sobie reklama.
#7
(11-04-2016, 22:12)DeMax11 napisał(a): kolego jak u cb wyglądają te budynki po tym sposobie z zapisaniem ???

bo u mnie w logu jest coś takiego budenekzachował wszystkie tekstury  ale te blędy mnie martwią

Warning: Old shape file format version found 'wiata1.i3d.shapes'.
C:\Users\Damian\Desktop\wiata1\wiata1.i3d (92.81) ms
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape66'.
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape1'.
Warning: Invalid triangle cooking data for 'polySurfaceShape495'.

fotka z ge 
[Obrazek: 4b7efb6fb92ffa87.jpg]


Masz otwarty budynek przeznaczony dla GE6 programem GE7 i stąd masz te ostrzezenia. Teraz wystarczy, że zrobisz zapis za pomocą dyskietki w GE7. Po ponownym otwarciu budynki w GE7 błędy powinny zniknąć. Choć nie wszystkie modele będą działać.

Wiele budynków już konwertowalem w w/wym sposób i jak do tad większość działa. Dzięki temu gram już na mapce schoenenbeck.
 
#8
faktycznie działa podaje log żadnego błędu ale czy oby napewno będą one działać

Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
Tyre Tracks Segments Factor: 1.000000
Max. Number of Shadow Lights: 1
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 0
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)
C:\Users\Damian\Desktop\gospdarstwo\wiata1\wiata1.i3d (13.56) ms
Scenefile 'C:/Users/Damian/Desktop/gospdarstwo/wiata1/wiata1.i3d' saved in 103.350202 ms.
 
#9
Powinno działać, ale pewność będziesz miał dopiero po odpaleniu gry z tym modelem.
 
#10
do testów jeszcze daleka droga mapa jest dopiero w fazie pierwszej jej tworzenia robię ją sam więc troche czasu to zajmię ale trzymajmy kciki że się uda. pozdrowionka
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Budynek Diantos123 8 366 04-05-2017, 19:26
Ostatni post: Diantos123
  Jak przenieść światła? Kuba035_PL 3 319 02-09-2017, 15:49
Ostatni post: bartez1bartek
  Budynek w GE. Norek9 4 284 01-12-2017, 20:40
Ostatni post: Norek9
  Jak przenieść ikonę obory? Kaszkaj 1 255 12-25-2016, 15:55
Ostatni post: Mateusz Tyborowski
  jak odkręcić budynek dedar12 4 577 09-14-2016, 11:09
Ostatni post: marus212



Przegląda: 1 gości

Menu