Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja

Poszukujemy moderatorów, nie czekaj, złóż podanie już teraz: KLIK

Modyfikacje plików XML oryginalnych maszyn
#1
Witam, mój problem polega na tym, że po zainstalowaniu patcha 1.3 nie mogę modyfikować plików xml oryginalnych maszyn ls-a. Nadmienię, że wcześniej ( na patchu 1.2) zmieniłem sobie  prędkości robocze niektórych maszyn (siewników, headerów, opryskiwaczy) i pojemności naczep, po zainstalowaniu 1.3 wszystko przywróciło się do stanu pierwotnego (wiadomo, że tak musi być). Jednak po próbie zmodyfikowania prędkości roboczej (linijka speedLimitValue) jednego z opryskiwaczy w grze pojawia się on bez kół, z włączonymi awaryjnymi, wygląda tak jak jego plik I3D po otwarciu w GE. Czy ma ktoś z was może pomysł cóż to znów za nowe "usprawnienia" producentów? Czy może mam walnięty jakiś plik w grze. Gra oczywiście oryginalna, obecnie w wersji 1.3 bez zainstalowanych modów. Z góry dzięki za wszelkie pomocne wskazówki.
 
Taka tam sobie reklama.
#2
Walnięty to jest ten patch 1.3. Dobrze, że go nie instalowałem. Jeśli tak Ci się dzieje, to chyba będziesz musiał zainstalować spowrotem 1.2.
 
#3
To po prostu normalne efekty edytowania plików gry czego nie powinno się robić i dobrze, że patch tego zabrania.

Możliwe że tak zrobili ponieważ masa osób edytuje pliki gry i jak wiadomo w niektórych przypadkach robi to źle co się potem przekładało na problemy w grze. Taki użytkownik potem narzeka że to wina Giantsa...
 
#4
wydaje mi się ze zablokowali ta opcje w 1.3 poniewaz bylo zbyt duzo problemow z multiplayer a gdy edytujesz pliki systemowe gry uniemozliwiasz gre multi. tak? nie myle się
 
#5
To, że edytuję pliki gry to moja sprawa, bo to moja gra, zapłaciłem za nią i powinienem robić sobie z nią co mi się podoba oczywiście dla własnego użytku. A w multi nie gram i zapewne nie ja jeden. A jeżeli już musieli zrobić taką blokadę powinni pomyśleć o graczach co nie korzystają z trybu multiplayer. Do tej pory Giants jakoś nie blokował możliwości ingerencji w pliki gry i było dobrze, ponieważ każdy mógł ją sobie przysposobić do własnego widzi mi się. Przez co gra stawała się bardziej elastyczna, interaktywna. Powinni w takim razie dać jakieś ostrzeżenie w podanej w patchu 1.3 liście zmian i poprawek. Oczywiście wróciłem do patcha 1.2 i wszystko jest ok. Poczekam na kolejne patche może tych blokad w nich nie będzie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, temat już chyba zakończony.
 
#6
hehe ja już wyklnełem ten patch także ja też czekam na nowy , bo multi nie ma z kim Tongue
 
Taka tam sobie reklama.
#7
Eh... Nie rozumiecie istoty wprowadzania takich blokad... Nie dadzą blokady, coś pozmieniacie w plikach a zaś 50 tematów na forum bo Giants coś zjebał i wam grę wywala do pulpitu... Po to jest blokada żeby nie edytować plików w folderze gry, ale za to macie teraz jeszcze prostszą możliwość przerobienia danego oryginalnego pojazdu na mod. Z modem możecie robić co chcecie i jak przez niego się wam coś z gra spierniczy to już wasza sprawa...
 
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Potrzebuje oryginalnych plików z folderu vehicles Loczo 4 1,446 11-04-2018, 18:59
Ostatni post: Loczo
  połysk maszyn 8MG 1 1,112 10-19-2018, 18:17
Ostatni post: Małorolny92
  Courseplay ustawianie dwóch maszyn rolnik sadi 0 1,436 08-23-2018, 21:52
Ostatni post: rolnik sadi
  Szukam modu do podziału maszyn na multi Scenika 3 1,519 08-14-2018, 16:19
Ostatni post: Bojan PL
  Prędkość pracy maszyn(realistyczna) ? damiano175 3 2,120 07-19-2018, 21:04
Ostatni post: user12
  Jak dodać MR do Maszyn? FudyGand 4 1,744 03-11-2018, 02:53
Ostatni post: Dzi4d3k
  Szukam maszyn z More realistic do 17stki Jupa Ziom 3 1,878 12-31-2017, 14:30
Ostatni post: Emrys
  Wymiana maszyn na nowe szachysta 0 1,157 12-28-2017, 08:04
Ostatni post: szachysta
  Zniknięcie maszyn i budynków luki132456 5 3,353 11-29-2017, 19:14
Ostatni post: Ziuta
  giants editor/ reset maszyn jarema34 0 1,301 11-25-2017, 10:35
Ostatni post: jarema34



Przegląda: 1 gości

Menu