Logowanie Facebook Logowanie Google+ Logowanie Rejestracja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poprawne wyciąganie drzew "lods"
#1
Thumbs Up 
Witam w krótkim i treściwym poradniczku napisze jak wyciągnąć drzewa z mapy do ls13 ( ge 5.5.2) do ls 15 (ge 6.0.3)
Co bedziemy potrzebowac ? 
+ge 5.5.2
+ge 6.0.3
+ mapa do 13 z wybranymi drzewami
+mapa czysta ( można inna wybrana) do 15 

1. Wybieramy drzewo z listy scengraph w ge 5.5.2 ( otwarta mapa do 13 np Forest map v2.1 sa tam drzewa elmetree, oaktree, mapltree itp) są to drzewa które potrzebują shaders'a
2. exportujemy wybrane drzewo
3. otwieramy i3d tego drzew za pomocą notatnika, szukamy tekstur tam podanych. 
4. Mamy tez shader's, ktorego nie bierzemy z tej mapy do 13 lecz z głównego folderu mapy do 15 ( oryginalnej) 
np dysk d>Farming Simulator 2015>data>maps>shaders i wybieramy taki sam ( na 100% mamy)  czyli winshaders
5. otwieramy nasze drzewo w ge 6.0.3 i cieszymy się drzewem z 13 do 15. Podejrzewam ze inne przedmioty np car'sy wymagające shaders'a z 13, jeśli damy tam shaders z 15 ( jeśli takowy jest) to będą tak samo działać w 15 jak  w 13


Poradnik by D1zZyY dla Farming Simulator.Pl 
zastrzegam wynoszenia po za to forum i zmiany autora !
 
Taka tam sobie reklama
  




Przegląda: 1 gości

Menu